globalmoto_duben_nolan




Fantic potvrdil Caballero, SWM ukázalo scramblera Six Days 440

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hrochi (155) napsal 14.11.2017 v 21:19

papiboy: SWM, Jawa, Romet, Mash, motory vzducháče pro AJP ... vše Shineray. Kdybych šel do číny, ať je na tom ten Shineray napsanej, bylo by mi to milejší, než kurvit Jawu. Jee, smí se to slovo tady říkat? Nebo je to sprostý slovo, víte které...

nepirum (29) napsal 13.11.2017 v 21:57

Tak teď nevím. Napíšu za rok Ježíškovi o Fantic Caballero nebo Ducati Desert Sled?

papiboy (1260) napsal 13.11.2017 v 08:20

U mňa čínsky kapitál, čínska produkcia, čínska kvalita.
Všimnite si našponovanie reťaze na poslednej fotke. Výstavný kus, ale sa nenašiel ani Talian, kto by to napravil...
Namiesto SWM si môžeme kúpiť novú štyristovku JAWU 350, motor je cca ten istý.

Destroyer (237) napsal 12.11.2017 v 20:58

krasne motorky, ten punkovy design Scramblera ma nieco do seba. A Six Days, ten ma chytil za srdce vyzorom, vyzera z fotiek krajsie/kvalitnejsie ako cela sucasna spotrebna produkcia Hondy. Bohuzial neoslnil parametrami. Jedina vec ma fascinuje. V dnesnej dobe s modernymi technologiami spravit 500ccm motorku s vykonom pod 30HP pri suchej hmotnosti presahujucej 150kg, vsak BSA A50 z roku 1962 ma vykon 33HP a nizsiu hmotnost o viac ako 10kg.
Ale ono to napokon pri jazdeni do prace alebo vlastne hocikde nevadi, aj cestovat sa da na vsetkom, akurat menej HP = menej zabavy. Kazdopadne za kazdy vzduchac s prekrasnym motorom je v dnesnej popletenej dobe palec hore.

petao (86) napsal 12.11.2017 v 18:32

Caballero to je mazel,není to úplně moje parketa ale neuvěřitelně mě nadchla. Láska na první pohled? O důvod víc zajít zjara na motosalon... Doufám že bude friendly price.

hrochi (155) napsal 12.11.2017 v 12:10

Jinak Fantic / ZongShen motor (nedo)jel Dakar: //en.zongshenmotor.com/news/435-en.html

hrochi (155) napsal 12.11.2017 v 11:27

Paráda. Caballero design za 1. SWM/Shineray ať okopíruje radši i zbytek XRka a nedává tam ty čínský tlumiče. Za chvíli budeme schopni vyrobit motorku skoro tak dobrou jako v 80 a 90, třeba T4 350/500, dr350, xr400/500/600 nebo xr650r, které jsou už dnes taky retro. Ale ráfky to chce 21/18, ať na to jsou chlupatý gumy.

Simitom (119) napsal 12.11.2017 v 07:22+1

Caballero 500 bych si dovedl představit doma v garáži.

Wenca24 (76) napsal 11.11.2017 v 22:37

Caballero v petistovce bych snesl

vonRammstein (67) napsal 11.11.2017 v 21:13

Klidně oboje, ale Caballero hezčí.

Krakatau (45) napsal 11.11.2017 v 20:21

Aj za mňa Caballero jednoznačne . Akurát by som sa chvíľu rozhodoval medzi Scramblerom a Flattrackom.

Marex (2570) napsal 11.11.2017 v 18:52

Caballero moc pěkné. Jsem zvědavý na cenovku.

Gulf (25) napsal 11.11.2017 v 18:09

Caballero paráda

kokonhead (28) napsal 11.11.2017 v 17:55

Caballero bude asi moje prvni nova masina...

Dablicek200Mph (298) napsal 11.11.2017 v 14:11+1

Bože, to rudý Caballero mě totálně zabíjí.

PremdaHonda (108) napsal 11.11.2017 v 12:19+2

Pro mě jako "lidového" jezdce,jezdícího na kratší výlety s občasnou chutí si zablbnout, je to jedno z nejpříjemnějších překvapení ze současných novinek
Caballero a Six Days

JA-NE (767) napsal 11.11.2017 v 11:56

Parada👍🏻




TOPlist