Fantic inovuje Caballero a pouští se do silničních modelů
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Fantic | Zveřejněno: 6.11.2023 | Zobrazeno: 6 632x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Foto: Fantic | Zveřejněno: 6.11.2023 | Zobrazeno: 6 632x
Minarelli vyrabali (podla mojho nazoru) najspolahlivejsie a najvyvazenejsie 1V na svete. Nebolo by od veci vo videu povedat ze Fantic Motor kupil tusim v roku 2021 100% vlastnictva Motori Minarelli prave od Yamahy. Pre mna nepochopitelny predaj pretoze ten know how sa neda nicim zaplatit. Ale dava to zmysel ak vyrabate nieco co sa dlhodobo nekazi ,vydrzi roky a tisice km tak zrejme v dnesnom svete idete do krachu...
Endurko 310, 4takt, 107kg
.. Vykon zname?
Kazdopadne skvely, krasny motorky a dalsi poradny jednovalce
Elektrika, ak správne vidím, bez spojky a so zadnom brzdou na riadidlách?
Musím říct, že Caballeru to nové světlo a budík prospělo, teď je to fakt parádní.
Ta silniční verze je pěkná - dnes se ti mladí mají
Díky za takovou rychlou ochutnávku

Silnička na 125cku pěkná, ale Stealth hrůza..
Když se ohlédnu ke Cagivě Mito - a "nahači" Planet/Raptor tak tohle je hnusné jak cesta do práce
2T300 fajn počin, jen tu homologaci nechapu.. K čemu?
3 reakce
A Cabarello 500 má už ten Yamaží motor z WR450? A koukám, že výfuk bude nadále deformovat pravou nohu....škoda
2 reakce
Ta 310 4T by mohla možná časem vystřídat mou HQ 250 FE
Tak u Caballera téměř žádné změny, tak nemusím tu svou starou popelnicu eště hodit ze skale
.