globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
deluxa (347) napsal 08.11.2023 v 10:35

Minarelli vyrabali (podla mojho nazoru) najspolahlivejsie a najvyvazenejsie 1V na svete. Nebolo by od veci vo videu povedat ze Fantic Motor kupil tusim v roku 2021 100% vlastnictva Motori Minarelli prave od Yamahy. Pre mna nepochopitelny predaj pretoze ten know how sa neda nicim zaplatit. Ale dava to zmysel ak vyrabate nieco co sa dlhodobo nekazi ,vydrzi roky a tisice km tak zrejme v dnesnom svete idete do krachu...

LukeWalker (16) napsal 07.11.2023 v 13:41

Endurko 310, 4takt, 107kg .. Vykon zname? Kazdopadne skvely, krasny motorky a dalsi poradny jednovalce

Metric (12) napsal 07.11.2023 v 10:38

Elektrika, ak správne vidím, bez spojky a so zadnom brzdou na riadidlách?

vojtechposmourny (310) napsal 07.11.2023 v 09:32+1

Musím říct, že Caballeru to nové světlo a budík prospělo, teď je to fakt parádní.

gresini (4529) napsal 07.11.2023 v 05:45

Ta silniční verze je pěkná - dnes se ti mladí mají

Slow (50) napsal 06.11.2023 v 20:38

Díky za takovou rychlou ochutnávku

Silnička na 125cku pěkná, ale Stealth hrůza..
Když se ohlédnu ke Cagivě Mito - a "nahači" Planet/Raptor tak tohle je hnusné jak cesta do práce

2T300 fajn počin, jen tu homologaci nechapu.. K čemu?

Alfonc (148) napsal 06.11.2023 v 20:27

A Cabarello 500 má už ten Yamaží motor z WR450? A koukám, že výfuk bude nadále deformovat pravou nohu....škoda

Alfonc (148) napsal 06.11.2023 v 20:25

Ta 310 4T by mohla možná časem vystřídat mou HQ 250 FE

MGV7 (2) napsal 06.11.2023 v 20:17+1

Tak u Caballera téměř žádné změny, tak nemusím tu svou starou popelnicu eště hodit ze skale .




TOPlist