Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to pěkný, ale Bože co tam dělá ta plastová bandaska pod krkem řízení (poslední foto)
… to asi kluci italský při posledním mítinku “design freeze” odkvačeli na “Mangiare”
Tuhle motorku prostě žeru . Na tu verzi Rally si brousím zuby . Škoda jen, že to v Čechách skoro nikdo nemá. Žádné větší testy, recenze od majitelů nebo tak. Není si to ani kde projet a vyzkoušet
Taky se mi moc líbí 500 rally , móóc pěkný retro!
Je škoda že to zabily cenou 195tis, za nemalé peníze čínský motor a Italská ,,kvalita" . Nevíte, jestli už došlo ke zlepšení na motoru, konkrétně : těsnění pod hlavou , přehřívání motoru , úniku oleje , kolísání otáček , problémy se startem a ŘJ ?
U modelu pro rok 2021 píšou že to vylepšili, ale jaká je realita, to ví bůh. V zahraničních fórech dost kritizují právě motory fantic 500ccm . Nevím jak hodně se jim podařilo tyto problémy vyřešit. Ještě má mít jiné ovládání spínače světel, ale nikde jsem fotky neviděl. Jestli o tom máte nějaké informace, tak je napište. Mít Caballero japonskou kvalitu a spolehlivost, tak ho chci. Italové umí design a tady to jasně ukázali!
Jo to Caballero se mi moc líbí už od představení. A v té červená + žlutá je prostě boží. SWM je taky parádní, ale až po faceliftu - ty první s hranatou nádrží mě moc nezaujaly. Asi stárnu. Nahodit jen rifle, škopek a šup někam na kafe ...
To je tak parádní stroj, lehký, výkonný tak akorát. Proč k tomu proboha neudělají enduro verzi? 150 kg s dvouválcem, 50 koní... nechci se Vás dotknout, ale kdo z Vás to má přátelé?
Je to pěkný, ale Bože co tam dělá ta plastová bandaska pod krkem řízení (poslední foto)
… to asi kluci italský při posledním mítinku “design freeze” odkvačeli na “Mangiare”
Tuhle motorku prostě žeru . Na tu verzi Rally si brousím zuby . Škoda jen, že to v Čechách skoro nikdo nemá. Žádné větší testy, recenze od majitelů nebo tak. Není si to ani kde projet a vyzkoušet
1 reakce
Mašina krásna , škoda len tej premrštenej ceny . Za citeľne menšiu sumu máte rovnako Talianskú SWM , aj keď s trocha menším výkonom.
Taky se mi moc líbí 500 rally , móóc pěkný retro!
Je škoda že to zabily cenou 195tis, za nemalé peníze čínský motor a Italská ,,kvalita" . Nevíte, jestli už došlo ke zlepšení na motoru, konkrétně : těsnění pod hlavou , přehřívání motoru , úniku oleje , kolísání otáček , problémy se startem a ŘJ ?
U modelu pro rok 2021 píšou že to vylepšili, ale jaká je realita, to ví bůh. V zahraničních fórech dost kritizují právě motory fantic 500ccm . Nevím jak hodně se jim podařilo tyto problémy vyřešit. Ještě má mít jiné ovládání spínače světel, ale nikde jsem fotky neviděl. Jestli o tom máte nějaké informace, tak je napište. Mít Caballero japonskou kvalitu a spolehlivost, tak ho chci. Italové umí design a tady to jasně ukázali!
3 reakce
Jo to Caballero se mi moc líbí už od představení. A v té červená + žlutá je prostě boží. SWM je taky parádní, ale až po faceliftu - ty první s hranatou nádrží mě moc nezaujaly. Asi stárnu. Nahodit jen rifle, škopek a šup někam na kafe ...
To je pěkná motorka.Jako bar hopper bych to hned bral.
36 vterina videa, dokonale funkcni zadni blatnik a prakticka barva odevu

Ale pekne to bezpochyby je
Neco asi marketingu uniklo
1 reakce
To je tak parádní stroj, lehký, výkonný tak akorát. Proč k tomu proboha neudělají enduro verzi? 150 kg s dvouválcem, 50 koní... nechci se Vás dotknout, ale kdo z Vás to má přátelé?
4 reakce