Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
a v česku jsou fabriky který aspoň nějakou "motorku" nevyrobily už několik let a pořád se jim daří, Erik by měl dojet na stáž, aby poznal jak to chodí Ale jestli je volnej tak to je šance pro Jawu, teda jestli jim z těch dotací něco zbylo
Mě se teda ty Buellovy motorky nikdy moc nelíbily, ale asi je fakt zapálený pro věc a aspoň něco v životě dělá, zatímco někteří ho třeba jen prochlastají
Tak bych se nedivil kdyby indové byli jako číňani. Slíbit prachy, poslat pár šušňů, sebrat výkresy a technologie a pak už neposlat ani cent.
Tohle by snad Buell mohl vědět. Indián tě pipchne do zad, jakmile se otočíš.
Nadšenec Buell bezesporu je, ale tím to asi končí. Jeho motorky mají svůj styl, ale na udržení na trhu to nemůže stačit. Triumph má taky svůj styl, ale je uživatelsky použitelný. V USA zřejmě nikdy nebudou sportovní motorky na prvním místě a pro těch "pár" nadšenců by bylo asi užitečnější postavit něco extra, než stroj, který může s bídou konkurovat zavedenější Evropské a Japonské konkurenci. A nedodržování dohod s partnery co do něho cpou prachy (nejdříve H-D, teď Hero) taky nebude tou nejrozumnější cestou.
Skoda, byli mi sympaticti.
Aspon ze SBK tymu se to snad nijak nedotkne, jak uz vydal prohlaseni Larry Pegram, a v Assenu normalne jedou. Prijde mi, ze to je stejne soukroma aktivita Pegrama a s tovarnou to melo spolecneho jen tu motorku a jmeno.
na jednom jeho vytvor jsem nejaky cas jezdil
... Erik je nezlomny snad to jeste nejak ukoulí
a v česku jsou fabriky který aspoň nějakou "motorku" nevyrobily už několik let a pořád se jim daří, Erik by měl dojet na stáž, aby poznal jak to chodí
Ale jestli je volnej tak to je šance pro Jawu, teda jestli jim z těch dotací něco zbylo
zzzmrzlinar ... až na to že to cestovní enduro je chabá počítačová splácanina...;)
Mě se teda ty Buellovy motorky nikdy moc nelíbily, ale asi je fakt zapálený pro věc a aspoň něco v životě dělá, zatímco někteří ho třeba jen prochlastají
tak ať se důchodce Erik nastěhuje k nám, dostane dotace a dokonce ani nemusí nic dělat
Musim říct, že obdivuju Erikův elán a pořád mu držím palce!
muscle_biker VW prejavilo zaujem? to som netusil..
Tak bych se nedivil kdyby indové byli jako číňani. Slíbit prachy, poslat pár šušňů, sebrat výkresy a technologie a pak už neposlat ani cent.
Tohle by snad Buell mohl vědět. Indián tě pipchne do zad, jakmile se otočíš.
Je to škoda, Erika ľutujem, miluje motocykle...
Nadšenec Buell bezesporu je, ale tím to asi končí. Jeho motorky mají svůj styl, ale na udržení na trhu to nemůže stačit. Triumph má taky svůj styl, ale je uživatelsky použitelný. V USA zřejmě nikdy nebudou sportovní motorky na prvním místě a pro těch "pár" nadšenců by bylo asi užitečnější postavit něco extra, než stroj, který může s bídou konkurovat zavedenější Evropské a Japonské konkurenci. A nedodržování dohod s partnery co do něho cpou prachy (nejdříve H-D, teď Hero) taky nebude tou nejrozumnější cestou.
Škoda, ale najblizsie mesiace ukazu ci z toho nebude audi
Skoda, byli mi sympaticti.
Aspon ze SBK tymu se to snad nijak nedotkne, jak uz vydal prohlaseni Larry Pegram, a v Assenu normalne jedou. Prijde mi, ze to je stejne soukroma aktivita Pegrama a s tovarnou to melo spolecneho jen tu motorku a jmeno.
Jdou na to v dnesni dobe uplne spatne - jako Atom, Horex, Brough, Voxan a dalsi.
Škoda, Buell som mal rád
Škoda, Buell mám rád
no nevím, ta zpráva mě nechává úplně chladným... mi ty jeho výtvory přijdou jako vrchol nevkusu... teda až po jawě a některých humusů od hondy
já myslím, že skutečný důvod konkurzu je to, že dodavatelé viděli to cestovní enduro a pochopili, že je zle
.
Nejsem úplně příznivcem Buellu, ale jistej styl se jim nedá upřít, to se ovšem této motyky co vypadá jako by si na bohu vezla traverzu netýká.
Jinak samozřejmě zpráva je to nedobrá.