Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Milí neznalí. Definice elektro motorky nezáleží na tom, jestli ona motorka má komponenty, které se běžně vyskytují na bicyklech. Mám několik kol a třetí motorku, takže rozdíl mezi kolem a motorkou bych s dovolením znal. Kolo, které nemá šlapky, ale stupačky, a současně má motor, není kolo, ale motorka. A to z toho důvodu, že motorku definuje, už od jejího vzniku, nemožnost šlapat a závislost na motoru, ač elektromotoru. Víme, že první motorky byly v podstatě kola, která měla k rámu připevněný motor a nádrž s benzínem. Toto je kolo, které má k rámu připevněný elektromotor, ale nejde na tom "kole" šlapat, proto se mu právem říká motorka - moto cykl, tedy bicykl s motorem. Na každém elektrokole lze šlapat a v podstatě bez šlapání nelze nikam dojet. Kuberg a toto jsou elektromotorky, i když používají komponenty z bicyklů. Není motorka jako motorka, srovnejte Hondu Grom a třeba Hondu Goldwing - na první pohled zcela jiné stroje zcela jiných schopností a jiné velikosti, přesto jsou to v obou případech motorky. Jo a jinak, co se týká ceny, elektro motorka, která vypadá jako enduro a je těžká jako benzínové enduro, Stark Varg, stojí cca 300 000. Takže o hodně víc než tenhle stroj.
mel jsem drilla pujcenyho, nebyl spatnej ale do endoro motorky to melo daleko, na litani po pesinach mi prisel lepsi boxxbike, ale furt si clovek musel davat pozor aby s tim clovek moc netrisknul nebo nekam neodhodil, cyklo komponenty houby co vydrzi a bud si clovek udelal velkou skodu nebo rovnou stroj znepojizdnil, zlaty wrko, 5x panna orel, pak clovek vytahne z jamy, srovna riditka, nastartuje a odjede
Měl jsme možnost jezdit Drill, Surron i Kuberg. Některý i pár set km. Osobně bych po této zkušenosti Českou výrobu nechtěl a to jsem zatím docela nepřítel Cisnkych věci a motorek.
Jasně, cena je zatím raketa. Ale je to malosérie pro armádu. Vývoj něco musel stát. Počkejme na další srovnání, testy, recenze. Buďme rádi, že alespoň někdo dělá vývoj, výrobu u nás. Třeba se mýlím, ale toť můj názor
Geometrie mi přijde na ostřejší rychlejší ježdění poněkud konzervativní, resp. připomíná horská kola před dvaceti lety :) Cena odpovídá slušnějšímu e-biku. Mno ještě to bude chtít trošku vypilovat. Ale třeba budou časem na prodej armádní přebytky
Projevím se jako *neznalec* (a je mně to fuk) , když se zeptám
proč by vyznavačům e-mobility
neměly stačit e-bicykly(jízdní kola na baterii) , když je tato *motorka*
taky jednosedadlovka a *šlapačky* jsou menšinový sport, takže odbyt
Dyno M moc velký asi mít nebude ? Nebo už jsou *spalováky* v offroad
sportech zakázené !??
pokud bych byl pytlák, tak mě zajímá kolik to uveze. Nějaký držáky po straně na pytle se zvěrinou a vepředu držak na kladkovou kuši. Homologace mě netrápí. S dodávkou dojedu ma kraj lesa, vyjedu s el.kroskou, složim a vyvrhnu kus, maso nacpu do brašen a zmizím. Fořt mě s Yetim nebo podobným nesmyslem nedohoní. Teda kdybych byl pytlák.
Vypadá tak jak pozvárané dakde doma. Podvozok a brzdy čisto z kola, presne tieto kotúče galfer som mal na svojom 13kg karbonovom fulle, to bude parádna životnosť pri 90kmh a tej hmotnosti . Homologacia samozrejme žiadna. Keď si vezmem že za 280t sa predaval KTM Freeride E so značkou a motocyklovými komponentami...
Hezká věc Cena absolutní nesmyslný přepal Konstrukce mi připadá spíš jako pevnější horský kolo než jako motorka (to nemusí být špatně). Zrovna se rozhlížím po e-biku nebo e-pitbiku pro juniora, ale za skoro 200 litrů se budu ještě chvíli rozhlížet
Milí neznalí. Definice elektro motorky nezáleží na tom, jestli ona motorka má komponenty, které se běžně vyskytují na bicyklech. Mám několik kol a třetí motorku, takže rozdíl mezi kolem a motorkou bych s dovolením znal. Kolo, které nemá šlapky, ale stupačky, a současně má motor, není kolo, ale motorka. A to z toho důvodu, že motorku definuje, už od jejího vzniku, nemožnost šlapat a závislost na motoru, ač elektromotoru. Víme, že první motorky byly v podstatě kola, která měla k rámu připevněný motor a nádrž s benzínem. Toto je kolo, které má k rámu připevněný elektromotor, ale nejde na tom "kole" šlapat, proto se mu právem říká motorka - moto cykl, tedy bicykl s motorem. Na každém elektrokole lze šlapat a v podstatě bez šlapání nelze nikam dojet. Kuberg a toto jsou elektromotorky, i když používají komponenty z bicyklů. Není motorka jako motorka, srovnejte Hondu Grom a třeba Hondu Goldwing - na první pohled zcela jiné stroje zcela jiných schopností a jiné velikosti, přesto jsou to v obou případech motorky. Jo a jinak, co se týká ceny, elektro motorka, která vypadá jako enduro a je těžká jako benzínové enduro, Stark Varg, stojí cca 300 000. Takže o hodně víc než tenhle stroj.
mel jsem drilla pujcenyho, nebyl spatnej ale do endoro motorky to melo daleko, na litani po pesinach mi prisel lepsi boxxbike, ale furt si clovek musel davat pozor aby s tim clovek moc netrisknul nebo nekam neodhodil, cyklo komponenty houby co vydrzi a bud si clovek udelal velkou skodu nebo rovnou stroj znepojizdnil, zlaty wrko, 5x panna orel, pak clovek vytahne z jamy, srovna riditka, nastartuje a odjede
1 reakce
No kdyby ten rám nesvařili z lešenářských trubek, bylo by to o patnáct kilo lehčí a velmi zajímavý "elektrokolo" bez šlapek.
Hmmm, no nevím, ale čichám čichám finanční průser. Nebo je to opravdu za tu cenu prodejný? Čína mi přijde míle napřed...
Na podobném elektrokole se širokými plášti v Pardubicích kurýři rozváží gáblík.
Je to koza vysoká a ještě k tomu sakra předražená a k tomu není homologovaná na silniční provoz .....
.
Raději půjdu do nového modelu talaria mx5 pro
4 reakce
Měl jsme možnost jezdit Drill, Surron i Kuberg. Některý i pár set km. Osobně bych po této zkušenosti Českou výrobu nechtěl
a to jsem zatím docela nepřítel Cisnkych věci a motorek.
Jasně, cena je zatím raketa. Ale je to malosérie pro armádu. Vývoj něco musel stát. Počkejme na další srovnání, testy, recenze. Buďme rádi, že alespoň někdo dělá vývoj, výrobu u nás. Třeba se mýlím, ale toť můj názor
4 reakce
Geometrie mi přijde na ostřejší rychlejší ježdění poněkud konzervativní, resp. připomíná horská kola před dvaceti lety :) Cena odpovídá slušnějšímu e-biku. Mno ještě to bude chtít trošku vypilovat. Ale třeba budou časem na prodej armádní přebytky
To vypadá spíš jako trochu více terénní kolo, než jako motorka.....? Cena nesmysl a totální
!
Že by vznikla nová kategorie pro motokros?
1 reakce
Ray_Janus, pre teba už dávno vymysleli Motoped...
1 reakce
Projevím se jako *neznalec* (a je mně to fuk) , když se zeptám
, když je tato *motorka*
proč by vyznavačům e-mobility
neměly stačit e-bicykly(jízdní kola na baterii)
taky jednosedadlovka a *šlapačky* jsou menšinový sport, takže odbyt
Dyno M moc velký asi mít nebude ? Nebo už jsou *spalováky* v offroad
sportech zakázené !??
Cira neschopnost se ukazuje u kterehokoliv vyrobce z kterekoliv zeme, ktery necemu rika motorka a cpe na to cyklisticke komponenty.
pokud bych byl pytlák, tak mě zajímá kolik to uveze. Nějaký držáky po straně na pytle se zvěrinou a vepředu držak na kladkovou kuši. Homologace mě netrápí. S dodávkou dojedu ma kraj lesa, vyjedu s el.kroskou, složim a vyvrhnu kus, maso nacpu do brašen a zmizím. Fořt mě s Yetim nebo podobným nesmyslem nedohoní. Teda kdybych byl pytlák.
Cena nesmysl, bez homologace. V dnešní době kdy si o 50tis levněji můžu koupit osvědčený SUR-RON nebo TALARII
České- super
Mě by se taková hračka líbila na blbnutí.Cena,no dnes dobré elektrokolo stojí cca 150 litrů,no
Vypadá tak jak pozvárané dakde doma. Podvozok a brzdy čisto z kola, presne tieto kotúče galfer som mal na svojom 13kg karbonovom fulle, to bude parádna životnosť pri 90kmh a tej hmotnosti
. Homologacia samozrejme žiadna. Keď si vezmem že za 280t sa predaval KTM Freeride E so značkou a motocyklovými komponentami...
Hezká věc
Cena absolutní nesmyslný přepal
Konstrukce mi připadá spíš jako pevnější horský kolo než jako motorka (to nemusí být špatně). Zrovna se rozhlížím po e-biku nebo e-pitbiku pro juniora, ale za skoro 200 litrů se budu ještě chvíli rozhlížet
3 reakce
Zlatej Mopedix za stotřicetpět
1 reakce
Tak to si přidám 5000,- za zvuk a vůni a koupím si opravdovou MOTORKU
https://bikes.suzuki.cz/motocykly/rm-z450-m5
1 reakce