motopoint_unor_shad




Na trh vstupuje česká terénní e-motorka Dyno M

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ruinin (41) napsal 01.03.2025 v 23:51

Milí neznalí. Definice elektro motorky nezáleží na tom, jestli ona motorka má komponenty, které se běžně vyskytují na bicyklech. Mám několik kol a třetí motorku, takže rozdíl mezi kolem a motorkou bych s dovolením znal. Kolo, které nemá šlapky, ale stupačky, a současně má motor, není kolo, ale motorka. A to z toho důvodu, že motorku definuje, už od jejího vzniku, nemožnost šlapat a závislost na motoru, ač elektromotoru. Víme, že první motorky byly v podstatě kola, která měla k rámu připevněný motor a nádrž s benzínem. Toto je kolo, které má k rámu připevněný elektromotor, ale nejde na tom "kole" šlapat, proto se mu právem říká motorka - moto cykl, tedy bicykl s motorem. Na každém elektrokole lze šlapat a v podstatě bez šlapání nelze nikam dojet. Kuberg a toto jsou elektromotorky, i když používají komponenty z bicyklů. Není motorka jako motorka, srovnejte Hondu Grom a třeba Hondu Goldwing - na první pohled zcela jiné stroje zcela jiných schopností a jiné velikosti, přesto jsou to v obou případech motorky. Jo a jinak, co se týká ceny, elektro motorka, která vypadá jako enduro a je těžká jako benzínové enduro, Stark Varg, stojí cca 300 000. Takže o hodně víc než tenhle stroj.

luke21 (4) napsal 21.02.2025 v 11:13+1

mel jsem drilla pujcenyho, nebyl spatnej ale do endoro motorky to melo daleko, na litani po pesinach mi prisel lepsi boxxbike, ale furt si clovek musel davat pozor aby s tim clovek moc netrisknul nebo nekam neodhodil, cyklo komponenty houby co vydrzi a bud si clovek udelal velkou skodu nebo rovnou stroj znepojizdnil, zlaty wrko, 5x panna orel, pak clovek vytahne z jamy, srovna riditka, nastartuje a odjede

Brasz (2) napsal 20.02.2025 v 22:27

No kdyby ten rám nesvařili z lešenářských trubek, bylo by to o patnáct kilo lehčí a velmi zajímavý "elektrokolo" bez šlapek.

shimi01 (2) napsal 20.02.2025 v 17:16

Hmmm, no nevím, ale čichám čichám finanční průser. Nebo je to opravdu za tu cenu prodejný? Čína mi přijde míle napřed...

Metamorphosis (11) napsal 20.02.2025 v 11:20+1

Na podobném elektrokole se širokými plášti v Pardubicích kurýři rozváží gáblík.

Orgovany (1155) napsal 20.02.2025 v 09:14+1

Je to koza vysoká a ještě k tomu sakra předražená a k tomu není homologovaná na silniční provoz .....
Raději půjdu do nového modelu talaria mx5 pro .

Palomoto (17) napsal 20.02.2025 v 08:27+1

Měl jsme možnost jezdit Drill, Surron i Kuberg. Některý i pár set km. Osobně bych po této zkušenosti Českou výrobu nechtěl a to jsem zatím docela nepřítel Cisnkych věci a motorek.

tencotancismoto (120) napsal 19.02.2025 v 22:22+1

Jasně, cena je zatím raketa. Ale je to malosérie pro armádu. Vývoj něco musel stát. Počkejme na další srovnání, testy, recenze. Buďme rádi, že alespoň někdo dělá vývoj, výrobu u nás. Třeba se mýlím, ale toť můj názor

Siki (72) napsal 19.02.2025 v 20:37

Geometrie mi přijde na ostřejší rychlejší ježdění poněkud konzervativní, resp. připomíná horská kola před dvaceti lety :) Cena odpovídá slušnějšímu e-biku. Mno ještě to bude chtít trošku vypilovat. Ale třeba budou časem na prodej armádní přebytky

gresini (5285) napsal 19.02.2025 v 20:16+1

To vypadá spíš jako trochu více terénní kolo, než jako motorka.....? Cena nesmysl a totální !

Paulo (2943) napsal 19.02.2025 v 19:39

Že by vznikla nová kategorie pro motokros?

papiboy (1470) napsal 19.02.2025 v 18:57+2

Ray_Janus, pre teba už dávno vymysleli Motoped...



IvanDvoutakťák (5369) napsal 19.02.2025 v 18:37+1

Projevím se jako *neznalec* (a je mně to fuk) , když se zeptám
proč by vyznavačům e-mobility
neměly stačit e-bicykly(jízdní kola na baterii) , když je tato *motorka*
taky jednosedadlovka a *šlapačky* jsou menšinový sport, takže odbyt
Dyno M moc velký asi mít nebude ? Nebo už jsou *spalováky* v offroad
sportech zakázené !??

puffybodie (417) napsal 19.02.2025 v 18:32+5

Cira neschopnost se ukazuje u kterehokoliv vyrobce z kterekoliv zeme, ktery necemu rika motorka a cpe na to cyklisticke komponenty.

Ray_Janus (149) napsal 19.02.2025 v 17:58

pokud bych byl pytlák, tak mě zajímá kolik to uveze. Nějaký držáky po straně na pytle se zvěrinou a vepředu držak na kladkovou kuši. Homologace mě netrápí. S dodávkou dojedu ma kraj lesa, vyjedu s el.kroskou, složim a vyvrhnu kus, maso nacpu do brašen a zmizím. Fořt mě s Yetim nebo podobným nesmyslem nedohoní. Teda kdybych byl pytlák.

pulec-moto-s.r.o. (5) napsal 19.02.2025 v 15:14+5

Cena nesmysl, bez homologace. V dnešní době kdy si o 50tis levněji můžu koupit osvědčený SUR-RON nebo TALARII

31081 (758) napsal 19.02.2025 v 14:04

České- super Mě by se taková hračka líbila na blbnutí.Cena,no dnes dobré elektrokolo stojí cca 150 litrů,no

chooki (108) napsal 19.02.2025 v 14:02+1

Vypadá tak jak pozvárané dakde doma. Podvozok a brzdy čisto z kola, presne tieto kotúče galfer som mal na svojom 13kg karbonovom fulle, to bude parádna životnosť pri 90kmh a tej hmotnosti . Homologacia samozrejme žiadna. Keď si vezmem že za 280t sa predaval KTM Freeride E so značkou a motocyklovými komponentami...

MartinXL650V (282) napsal 19.02.2025 v 13:46+3

Hezká věc Cena absolutní nesmyslný přepal Konstrukce mi připadá spíš jako pevnější horský kolo než jako motorka (to nemusí být špatně). Zrovna se rozhlížím po e-biku nebo e-pitbiku pro juniora, ale za skoro 200 litrů se budu ještě chvíli rozhlížet

KX500 (-3) napsal 19.02.2025 v 12:58

Zlatej Mopedix za stotřicetpět

Mamola29 (1166) napsal 19.02.2025 v 12:57-1+3

Tak to si přidám 5000,- za zvuk a vůni a koupím si opravdovou MOTORKU

https://bikes.suzuki.cz/motocykly/rm-z450-m5

Stadakk11 (283) napsal 19.02.2025 v 12:38+1

první...ale ne kupec




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist