Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"Reálný zákazník ale s největší pravděpodobností bude mít radost hlavně z možnosti nastavovat charakteristiku tlumení tlačítkem z řídítka nezávisle na zvoleném jízdním režimu."
To nech si strčia. Keď zídem z asfaltu na off, tak chcem jedným úkonom prepnúť všetko, aby som mal moto podľa mojich predstáv: Inú kontrolu trakcie, wheelie on, ABS na prednom, iné odpruženie. Nie aby som sa musel minútu vŕtať v menu ako u KTM, kde musíš všetko prepínať ručne.
jako fakt nekomu prijde 6,6l spotreba u 170k motoru jako ze je to moc? tvl a kolik si asi myslite, ze by to melo zrat? proste 170 koni neco sezere.. spis bych se divil, proc takovej motor davaj do "cestovni" motorky.. ale vzhledem k tomu, na cem jezdim... kawasaki teda u H2 dokonce drze uvadi spotrebu 5,4.. jako s opravdu velkym sebezaprenim se za tolik da jezdit, ale neverim tomu, ze to nekdo vydrzi.. kdyz si nekdo kupuje takhle vykonou a drahou motorku, tak asi spotrebu resit nebude..
Multistrada je nadherna, v pikes peak verzi je uplne bozi.. jediny co bych se bal, je spolehlivost.. je mi jasny, ze se tu ted do me pusti par fanboys nebo i treba stastlivcu, kteri s ni zadny problemy nemeli, ale statisticky jsou tyhle italsky krasky proste casto nemocny.. zadnou jsem zatim nemel, ale je to i z toho duvodu, ze me pred nima durazne varoval znamej, svyho casu hlavni technik v autorizovanym servisu..ale jednou, az budu mit misto na dve motorky, tak si ji stejne koupim, jako druhej stroj..
A stale nefunguje spojenie telefon- motorka, stale sa to prehrieva a mrzne? Stale prestane za dazda fungovat quickshiffter…, stale sa neda spolahnut na ukazovatel dojazdu na palivo v nadrzi, stale sa rozpada kluc od motorky, stale je zle vyladeny senzor svetiel, kde pri vzazde do neosvetleneho tunela( Durmitor) motokra ide na slepo snad 10 sekund, stale je komplikovane prepinanie jazdnych rezimov jojstickom a zaroven nutnostou uzavriet plyn a cakat, ci sa to podarilo, no a nakoniec asi po 10 tis km som patou lavej nohy zodrel hlinik zo zadnej kyvky… nuz neviem, ale toto by mali skor riesit.. ten mrznuci Sygic ma jednoducho zabijal…pri 35 tis km isla z domu … a spotreba okolo 6,5/100 km kde ine moto v pohode okolo
5…
Člověk vymejšlí, kam by nacpal nepromoky a jim se tam vejde 70 čidel...
Myslím, že je v tom víc drátů, než v leckteré elektromotorce
Ale vzhledově je to špica, to zasejc jo.
Ty Multistrady jsou fakt krásný motorky. Jen o co by to bylo hezčí, kdyby dali kryt na zadní kolo, jako má velký GSo a uřízli, tu plácačku, která drží SPZtku.
"Reálný zákazník ale s největší pravděpodobností bude mít radost hlavně z možnosti nastavovat charakteristiku tlumení tlačítkem z řídítka nezávisle na zvoleném jízdním režimu."
To nech si strčia. Keď zídem z asfaltu na off, tak chcem jedným úkonom prepnúť všetko, aby som mal moto podľa mojich predstáv: Inú kontrolu trakcie, wheelie on, ABS na prednom, iné odpruženie. Nie aby som sa musel minútu vŕtať v menu ako u KTM, kde musíš všetko prepínať ručne.
5 reakcí
jako fakt nekomu prijde 6,6l spotreba u 170k motoru jako ze je to moc? tvl a kolik si asi myslite, ze by to melo zrat? proste 170 koni neco sezere.. spis bych se divil, proc takovej motor davaj do "cestovni" motorky.. ale vzhledem k tomu, na cem jezdim...
kawasaki teda u H2 dokonce drze uvadi spotrebu 5,4.. jako s opravdu velkym sebezaprenim se za tolik da jezdit, ale neverim tomu, ze to nekdo vydrzi..
kdyz si nekdo kupuje takhle vykonou a drahou motorku, tak asi spotrebu resit nebude..
Multistrada je nadherna, v pikes peak verzi je uplne bozi.. jediny co bych se bal, je spolehlivost.. je mi jasny, ze se tu ted do me pusti par fanboys nebo i treba stastlivcu, kteri s ni zadny problemy nemeli, ale statisticky jsou tyhle italsky krasky proste casto nemocny.. zadnou jsem zatim nemel, ale je to i z toho duvodu, ze me pred nima durazne varoval znamej, svyho casu hlavni technik v autorizovanym servisu..ale jednou, az budu mit misto na dve motorky, tak si ji stejne koupim, jako druhej stroj..
2 reakce
Dualne brzdy mala uz Honda v 80. rokoch a stavim sa ze fungovali lepsie ako na tej elektronickej zlatanine...
A stale nefunguje spojenie telefon- motorka, stale sa to prehrieva a mrzne? Stale prestane za dazda fungovat quickshiffter…, stale sa neda spolahnut na ukazovatel dojazdu na palivo v nadrzi, stale sa rozpada kluc od motorky, stale je zle vyladeny senzor svetiel, kde pri vzazde do neosvetleneho tunela( Durmitor) motokra ide na slepo snad 10 sekund, stale je komplikovane prepinanie jazdnych rezimov jojstickom a zaroven nutnostou uzavriet plyn a cakat, ci sa to podarilo, no a nakoniec asi po 10 tis km som patou lavej nohy zodrel hlinik zo zadnej kyvky… nuz neviem, ale toto by mali skor riesit.. ten mrznuci Sygic ma jednoducho zabijal…pri 35 tis km isla z domu … a spotreba okolo 6,5/100 km kde ine moto v pohode okolo
5…
2 reakce
Člověk vymejšlí, kam by nacpal nepromoky a jim se tam vejde 70 čidel...
Myslím, že je v tom víc drátů, než v leckteré elektromotorce
Ale vzhledově je to špica, to zasejc jo.
2 reakce
Ducati bez desma není Ducati. Příplatková verze s desmo rozvody stojí raketu ?
2 reakce
Ty Multistrady jsou fakt krásný motorky. Jen o co by to bylo hezčí, kdyby dali kryt na zadní kolo, jako má velký GSo a uřízli, tu plácačku, která drží SPZtku.
Dneska kazdej potřebuje asistenta, tak si je tam užijte
1 reakce