Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Motorka to bude jistě velmi dobrá i ten design jsem vstřebal a čím déle si ji prohlížím tím více se mi líbí. Nicméně díky této novince si více vážím svého nádherného Monstra S4RS. Nový je určitě pěkným motocyklem, ale mohli tu řadu nazvat nějak jinak a nechat řadu Monster aby dál zdobila silnice svými charakteristickými rysy, jako je tady několikrát zmiňovaný trubkový rám apod. a nezapadla tak do stylu jiných výrobců motocyklů.
To už není Ducati Monster.ale japonská motorka.Ztratilo to svou Ducati originalitu.Kdysi byl Monster kategorie sama pro sebe.Teď to vypadá jak Jamaha ef zí.
klidně mě ukamenujte, ale první modely s trubkovým rámem a kulatým světlem se mi líbili víc.. není to hnusný, ale už to neodkazuje ničím na původní modely a zapadne to mezi ostatníma moderníma naháčema
Tak jasně,je to u každého jinak Ano jsem staromilec...před dvaceti lety jsem se na první generaci projel,jako byl to nářez,hlavně zrychlení a zvuk,jediné co mi vadilo že měla v předu jen jeden kotouč a nějak mi připadalo že když jsem přibrzdil tak jako by to táhlo na tu stranu,těžko říct jestli to byl jen můj dojem.Prostě v tom trubkovém rámu a viditelném celkem jednoduchém motoru se mi líbí veškeré Ducati víc
Ale nejsem, staromilcem protože bych si nemohl koupit něco novějšího a modernějšího...prostě,moto kterou mám nepotkám několikrát za vyjížďku.A třeba dnes jsem asi zakončil sezónu 100km vyjížďkou po okolí a můžu říct že lidé se otáčejí,na benzince koukají, prostě není to tuctovka a to se mi líbí
Tak mně to nepřijde tak strašné jak tu hodně lidí píše. Ano, není to už ten klasický vzduchem chlazený Monster s trubkovým rámem, ale má to desmo, tak je to pro mě pořád Ducati. Určitě s tím bude hodně zábavy. Klidně bych si ho i koupil. Ale už dávno jsem rozhodnutý, že svého posledního klasického Monstera 695 už si nechám a budu si ho hýčkat :)
Monster bol vždy pomerne moderná motorka, tak "staromilci" nemôžu očakávať, že bude stále vyzerať ako z roku 93. 821 nebola veľmi odlišná od tejto 937, aj keď ešte mala "jenom jako" kúsok trubiek pod nádržou. Odliatok ušetril nejaké kilá a okrem toho opäť je to motorka s rámom inšpirovaným superbikom, ako bola svojho času prvá M900 s upraveným rámom z 888. Ale to bolo pred 27 rokmi!!! Nový Monster nie je najkrajší, ale skrátka poplatný dnešnej dobe a určite sa bude dobre predávať, aby boli financie na všetky ďalšie Superleggery atď...
Jako ten plastový dekl z pravé strany se mi taky nelíbí. Ale ta motka je o 18 kilo lehčí a ještě na ní nikdo nejel. Není to hodnocení jako o motorce pro buzny a metrosexuály spíš vhodné pro ty kdo upřednostňují vzhled před technikou?
Tak jsem si to ještě jednou prostudoval a skoro se mi začíná i líbit. On ten motor na 821 je taky schovaný a není prakticky vidět. Zajímavý může být pohled z levé strany, kde se odkrává více detailů. Takže mi možná chybí už jenom ten rám. V reálu to bude určitě vymakaný. Jestli zapracují na zvuku motoru a výfuku, tak to bude super.
Nova era Monsteru.. jak rika klasik, muzete to kritizovat, ale to je asi tak jedine co s tim muzete delat. Sve zakazniky si to urcite najde..a pojede to taky pekne..
Vcera vecer kdyz jsem noveho Monstera prvne uvidel, videl jsem spis neco jako Yamahu MT Bologna Tribute.. pres noc to asi mozek nejak zpracoval, protoze v tom Monstera vidim, siluetu.. chapu tu filozofii, kdy chteli motorku odlehcit, vzit technologii supersporta.. na ukor typickeho prihradoveho ramu. Ale 821 uz mel ten ram z trubek taky symbolicky.. takze tohle je dalsi krok. V cervene barve s bronzovou vidlici vypada pekne.. mozna kdyby jeste vybarvili ten ram cervene nebo bronzove, pak by to nebyl takovy sok. Nicmene z tech novejsich Monsteru se mi nejvic libi 796.. Za me skoda, ze zmizel Monster se vzduchacem..
Ducati Monster je ikona jako treba AC/DC nebo Metallica.. taky by bylo tezky, mozna nemyslitelny, aby zacali hrat neco jineho
Jinde jsem psal, že auto je vlasně hromada nepotřebných pičovin obalená v plastu a plechu poháněná motorem. U motorek je to stejné. Moje stará třinda měla airbox, karbec, motor a nádrž. ted mám nc750x a ani nevím kde je filtr vzchu přes změt čehokoliv. Bohužel výrobcni musí design přizpůsobit těmhle nesmyslům a pak se není čemu divit že motorky ztrácí své původní rysy a bez nápisu by nešlo poznat co to je. vše je už takové srovnané snad podle jedné šablony. možná by bylo lepší vyrobit motorku obalenou plastem, at trčí jen kola a každý at si na to namaluje motorku jakou chce
Se mi líbí, jak tu většina nadává, jak novej Monster stojí s prominutím "za hovno". Přitom většina si ho nikdy nový nekoupila a nebo mají starý bazarový ( Ikdyz pěkný) vrány. Pak tu máme drsný chlapky, co nový Monster prirovnavaji k dnešní zvrácené bezpohlavní době, úplým džínám a měkoušům, co o pravé jizde na motorce vědí velký prd. Jo doba je divná, ale hádám, ze to samé si říkali dědkové, co jezdili na starých klasikach s karburátory, oblečený do platenych kalhot a bagančat, o farejerech, co jezdí na stříkačkach navlečený v kůži se sliderama. Doba jde dopředu, svět se mění. A je otázkou, zda už jsi došel do stádia, kdy nedokážeš přijmout změnu a zůstaneš ve svým starým dobrým světě. Můžete brečet jak chcete, ale nový Monster je dle parametrů a foto opět plně srovnatelný a konkurenčně schopný k etalenům dané třídy. A dokonce bych řekl, ze designem některým nakopal prdel.
ten motor, resp. to čo je vidno, tie plasty, to je na naháča nechutné. rovno tam môžu dať elektromotor - vtedy by som to dajako zniesol. pokial naháč pojde na benzin, chcem vidieť železo, nie plasty.
No na dyzajn si zvykám, starší monster se mě zatím libí víc ale 18 kg dolů ve srovnání s 821a přitom větší obsah je paráda o Monstru přemýšlím jako o druhé motorce,z finančních důvodu si asi koupím starší 796, kdyby to byla jediná motorka s kterou bych jezdil, hodně bych o ní uvažoval, chápu i tu kritiku ten trubkovém rám mi tam chybí taky.
Doba jde dál, na první pohled mi to připomíná Agustu. A kdo chce víc klasiku, koupí Scrambler 1100, které je kupodivu víc duchem Monstrovatější, bych řekl.
Já musim říct, že se mi to počáteční zklamání už trochu rozleželo a začíná se mi to líbit, i když už tam chybí to DNA Ducati, co jí dělalo tak charakteristickou... Ale to platí pro všechny novější modely... Takže jako náhrada za M900 ne, ten už asi v garáži zůstane, ale k tomu tohle jako alternativu, proč ne? Do budoucna jsem uvažoval o 890r nebo 765rs, jakožto ještě rozumně použitelný moderní bajky, a teď k nim přibyl novej hráč, jsem zvědav na srovnávací test
Tak už to tu zaznělo a asi jen zrekapituluji a můj subjektivní názor : z pohledu motorkáře a ne leštěnbkáře se mi to nelíbí Nemá charisma, zaměnitelná s každou druhou japonkou... škoda, nejen v autech ale i v produkci nových motorek jsou to bezpohlavní plastoshity...ale teenagerům je to asi jedno, hlavně když si to nastartujou na dálku mobilem a zjistí kolik mají v nádrži šťávy holt jiná doba a to nejsem žádný kmet, jen petrolhead
Motorka to bude jistě velmi dobrá i ten design jsem vstřebal a čím déle si ji prohlížím tím více se mi líbí. Nicméně díky této novince si více vážím svého nádherného Monstra S4RS. Nový je určitě pěkným motocyklem, ale mohli tu řadu nazvat nějak jinak a nechat řadu Monster aby dál zdobila silnice svými charakteristickými rysy, jako je tady několikrát zmiňovaný trubkový rám apod. a nezapadla tak do stylu jiných výrobců motocyklů.
Nejkrásnější Monster všech dob
To už není Ducati Monster.ale japonská motorka.Ztratilo to svou Ducati originalitu.Kdysi byl Monster kategorie sama pro sebe.Teď to vypadá jak Jamaha ef zí.
klidně mě ukamenujte, ale první modely s trubkovým rámem a kulatým světlem se mi líbili víc.. není to hnusný, ale už to neodkazuje ničím na původní modely a zapadne to mezi ostatníma moderníma naháčema
Tak jasně,je to u každého jinak Ano jsem staromilec...před dvaceti lety jsem se na první generaci projel,jako byl to nářez,hlavně zrychlení a zvuk,jediné co mi vadilo že měla v předu jen jeden kotouč a nějak mi připadalo že když jsem přibrzdil tak jako by to táhlo na tu stranu,těžko říct jestli to byl jen můj dojem.Prostě v tom trubkovém rámu a viditelném celkem jednoduchém motoru se mi líbí veškeré Ducati víc
Ale nejsem, staromilcem protože bych si nemohl koupit něco novějšího a modernějšího...prostě,moto kterou mám nepotkám několikrát za vyjížďku.A třeba dnes jsem asi zakončil sezónu 100km vyjížďkou po okolí a můžu říct že lidé se otáčejí,na benzince koukají, prostě není to tuctovka a to se mi líbí
1 reakce
Tak mně to nepřijde tak strašné jak tu hodně lidí píše. Ano, není to už ten klasický vzduchem chlazený Monster s trubkovým rámem, ale má to desmo, tak je to pro mě pořád Ducati. Určitě s tím bude hodně zábavy. Klidně bych si ho i koupil. Ale už dávno jsem rozhodnutý, že svého posledního klasického Monstera 695 už si nechám a budu si ho hýčkat :)
Monster bol vždy pomerne moderná motorka, tak "staromilci" nemôžu očakávať, že bude stále vyzerať ako z roku 93. 821 nebola veľmi odlišná od tejto 937, aj keď ešte mala "jenom jako" kúsok trubiek pod nádržou. Odliatok ušetril nejaké kilá a okrem toho opäť je to motorka s rámom inšpirovaným superbikom, ako bola svojho času prvá M900 s upraveným rámom z 888. Ale to bolo pred 27 rokmi!!! Nový Monster nie je najkrajší, ale skrátka poplatný dnešnej dobe a určite sa bude dobre predávať, aby boli financie na všetky ďalšie Superleggery atď...
Mě se líbí.
V červené vypadá pěkně, jenom škoda takového množství plastů přes motor. Jaký to má smysl?
Jako ten plastový dekl z pravé strany se mi taky nelíbí. Ale ta motka je o 18 kilo lehčí a ještě na ní nikdo nejel. Není to hodnocení jako o motorce pro buzny a metrosexuály spíš vhodné pro ty kdo upřednostňují vzhled před technikou?
Tak jsem si to ještě jednou prostudoval a skoro se mi začíná i líbit. On ten motor na 821 je taky schovaný a není prakticky vidět. Zajímavý může být pohled z levé strany, kde se odkrává více detailů. Takže mi možná chybí už jenom ten rám. V reálu to bude určitě vymakaný. Jestli zapracují na zvuku motoru a výfuku, tak to bude super.
Nova era Monsteru.. jak rika klasik, muzete to kritizovat, ale to je asi tak jedine co s tim muzete delat. Sve zakazniky si to urcite najde..a pojede to taky pekne..
1 reakce
Ty plasty na motoru, to je pořádnej humus !
Vcera vecer kdyz jsem noveho Monstera prvne uvidel, videl jsem spis neco jako Yamahu MT Bologna Tribute.. pres noc to asi mozek nejak zpracoval, protoze v tom Monstera vidim, siluetu.. chapu tu filozofii, kdy chteli motorku odlehcit, vzit technologii supersporta.. na ukor typickeho prihradoveho ramu. Ale 821 uz mel ten ram z trubek taky symbolicky.. takze tohle je dalsi krok. V cervene barve s bronzovou vidlici vypada pekne.. mozna kdyby jeste vybarvili ten ram cervene nebo bronzove, pak by to nebyl takovy sok. Nicmene z tech novejsich Monsteru se mi nejvic libi 796.. Za me skoda, ze zmizel Monster se vzduchacem..
Ducati Monster je ikona jako treba AC/DC nebo Metallica.. taky by bylo tezky, mozna nemyslitelny, aby zacali hrat neco jineho
Mně se líbí akorát už v tom nevidím Ducati...
Jinde jsem psal, že auto je vlasně hromada nepotřebných pičovin obalená v plastu a plechu poháněná motorem. U motorek je to stejné. Moje stará třinda měla airbox, karbec, motor a nádrž. ted mám nc750x a ani nevím kde je filtr vzchu přes změt čehokoliv. Bohužel výrobcni musí design přizpůsobit těmhle nesmyslům a pak se není čemu divit že motorky ztrácí své původní rysy a bez nápisu by nešlo poznat co to je. vše je už takové srovnané snad podle jedné šablony. možná by bylo lepší vyrobit motorku obalenou plastem, at trčí jen kola a každý at si na to namaluje motorku jakou chce
Titulek článku měl znít takto:
Nový Monster. Ducati představila další degeneraci bestselleru
MOTORka,motocykly jsou hlavně o MOTORU,ale tady ?
Ne všechno staré patří do šmelce.Jinak Dukna - Fňukna.
Se mi líbí, jak tu většina nadává, jak novej Monster stojí s prominutím "za hovno". Přitom většina si ho nikdy nový nekoupila a nebo mají starý bazarový ( Ikdyz pěkný) vrány. Pak tu máme drsný chlapky, co nový Monster prirovnavaji k dnešní zvrácené bezpohlavní době, úplým džínám a měkoušům, co o pravé jizde na motorce vědí velký prd. Jo doba je divná, ale hádám, ze to samé si říkali dědkové, co jezdili na starých klasikach s karburátory, oblečený do platenych kalhot a bagančat, o farejerech, co jezdí na stříkačkach navlečený v kůži se sliderama. Doba jde dopředu, svět se mění. A je otázkou, zda už jsi došel do stádia, kdy nedokážeš přijmout změnu a zůstaneš ve svým starým dobrým světě. Můžete brečet jak chcete, ale nový Monster je dle parametrů a foto opět plně srovnatelný a konkurenčně schopný k etalenům dané třídy. A dokonce bych řekl, ze designem některým nakopal prdel.
6 reakcí
Fesna motka
I kdyz Ducati neni "moje" znacka, tak tohle je prvni Monster ktery mi padl do oka...
Techniku hodnotit neni treba, tu urcite v Bologni umeji dost dobre, ale design se jim na tomhle opravdu povedl.
Co v designu schazelo Brutalce 800 to ted Ducati doplnila na Monsteru... (a to povazuju MVA za spicku v tvorbe motodesignu)
1 reakce
Kdyby to bylo pěkný, tak se to asi nejmenuje Monster.. Když si kupuju Monstra, tak právě proto, že je hnusnej jak p*del :))))
ten motor, resp. to čo je vidno, tie plasty, to je na naháča nechutné. rovno tam môžu dať elektromotor - vtedy by som to dajako zniesol. pokial naháč pojde na benzin, chcem vidieť železo, nie plasty.
Prosím vás, nevíte někdo, kdy ukážou novej MONSTER ??
1 reakce
Vyloženě ošklivá není, ale extra krasavice taky ne. Jak už jiní psali, vidím v tom mix různých značek, nejvíc asi světlo a výuky ala MV.
Nejhůř vypadá ta nesourodá hromada něčeho místo motoru. Všude samej plastík aby měli kam schovat elektroniku.
Fungovat to ale bude určitě dobře, to jo. Vidím v tom přímýho konkurenta pro Duke 890.
Jestli má mít jméno Monster, to už je jiná...
No na dyzajn si zvykám, starší monster se mě zatím libí víc ale 18 kg dolů ve srovnání s 821a přitom větší obsah je paráda o Monstru přemýšlím jako o druhé motorce,z finančních důvodu si asi koupím starší 796, kdyby to byla jediná motorka s kterou bych jezdil, hodně bych o ní uvažoval, chápu i tu kritiku ten trubkovém rám mi tam chybí taky.
Doba jde dál, na první pohled mi to připomíná Agustu. A kdo chce víc klasiku, koupí Scrambler 1100, které je kupodivu víc duchem Monstrovatější, bych řekl.
Já musim říct, že se mi to počáteční zklamání už trochu rozleželo a začíná se mi to líbit, i když už tam chybí to DNA Ducati, co jí dělalo tak charakteristickou... Ale to platí pro všechny novější modely... Takže jako náhrada za M900 ne, ten už asi v garáži zůstane, ale k tomu tohle jako alternativu, proč ne? Do budoucna jsem uvažoval o 890r nebo 765rs, jakožto ještě rozumně použitelný moderní bajky, a teď k nim přibyl novej hráč, jsem zvědav na srovnávací test
Hnus...
Zase kompaktní super-lehká motorka s řídítky blízko jezdce.
Já to mám rád přesně opačně.
Tak už to tu zaznělo a asi jen zrekapituluji a můj subjektivní názor : z pohledu motorkáře a ne leštěnbkáře se mi to nelíbí Nemá charisma, zaměnitelná s každou druhou japonkou... škoda, nejen v autech ale i v produkci nových motorek jsou to bezpohlavní plastoshity...ale teenagerům je to asi jedno, hlavně když si to nastartujou na dálku mobilem a zjistí kolik mají v nádrži šťávy holt jiná doba a to nejsem žádný kmet, jen petrolhead