Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
S4RS Tricolore je parádní,to jo Pro mě je z původních Monsterů nejvíc S2R 1000(vzducháč,suchá a letmáč) a jsem rád,že se to rozdělilo.Za prvý se mi SF líbí a jeho název koresponduje jak s designem,tak výkonama a Monster už se někam pohnout musel.Jenom mě trošičku mrzí,že je menší,než starej.Kdybych do něj šel a chtěl bojovat s tuctovostí,tak si koupim nějaký z těch specoš barevnejch provedení,nebo rovnou Diesela a budu vědět,že stejnou potkam nejspíš jen na WDW.
Zmulin: Ježkova očka. Pomalej. To jsem snad nikde nenapsal!? Podle mého nazoru jsou totiž na běžné silnici rychlé i ty "rozpočtové" hračky od 500ccm nahoru. Víc je to o rukách.
On ten jedenáctkovej Monster neni v reálu vůbec pomalej.Měl jsem možnost se v jednom dni projet na několika motkách a nevim,jestli nejsem na projev motoru zvyklej,ale než se třeba VFR1200 rozmotalo,tak už měl Monster kousek náskoku navíc.Za ten den motorově nejzajímavější stroj.Nebavim se o otevřenejch státovkách.Tam se nechytá.
Nemůžu si pomoct,ale vedle přenádherné S4R mi nové Monstery přijdou jako tuctovky. Duc má best naháče ve Street Fighterovi. Dříve byly (ty nejnašlapanější) Monstery stroje, které používaly techniku jejich superbiků.
Takže kdo má rád Ducati a chce trochu cestovat,tak buď musí trochu trpět a bojovat s úložnym prostorem,nebo jít do MTS.Pro mě je moc pěkná,jen bych radši něco ve stylu Fazera s motorem z 848 a když MTS,tak s drátama a klidně taky s 848.
Za mě...MONSTER fájn, ale nový vzhled 1100evo se mi malinko bije s tou retro bronzovou barvou a kulatýma zrcátkama. Modrá DUCATI je fakt úlet a velká škoda ztráty zlatých vidlic na modelu MTS1200S! pro mě vždycky takový punc exkluzivity. Showa bude jistě fungovat bezchybně, ale Ohlins je Ohlins, už jenom pro ten pocit a modré zátky!
Multina hezká,lepší než předchůdkyně,akorát by mně zajímalo, na kolik si ceněj toho baster-blinkru... Tuším, že se bude hojněji objednávat , tak ať to stojí za to
První monstery položily základ naháčům a byly to ty nejsurovější, ničím neosekaní, nejkrásnější nakedy na světě. Měli by se v Bologni zamyslet a přestat vyrábět "japan look", kde jediné, co odkazuje na Ducati je nápis na nádrži... Jen názor
Nové laky se mi líbí a zadní kolo Diavelu vypadá v bílé že má šířku ráfku na závodní auto. M1100 EVO k oslavě 20-tin Monsterů mne bere, jen ty zrcátka ala stará generace nebrat (stejně nefungovaly, co teda pamatuju).RS13 ať už bojuje, MTS1200 se "skyhookem" prohnali angláni a prý funguje na 1. Jsem zvědavý na Miláno a nového HM. Otázka zní stále stejně - Supermono nám Audi nevrátí?
Zmulin: S2R, S4R... no kam se hrabou designově ty nový, s tím hliníkovým pásem cudnosti přes světlomet...
S4RS Tricolore je parádní,to jo
Pro mě je z původních Monsterů nejvíc S2R 1000(vzducháč,suchá a letmáč) a jsem rád,že se to rozdělilo.Za prvý se mi SF líbí a jeho název koresponduje jak s designem,tak výkonama a Monster už se někam pohnout musel.Jenom mě trošičku mrzí,že je menší,než starej.Kdybych do něj šel a chtěl bojovat s tuctovostí,tak si koupim nějaký z těch specoš barevnejch provedení,nebo rovnou Diesela a budu vědět,že stejnou potkam nejspíš jen na WDW.
Zmulin: Ježkova očka. Pomalej. To jsem snad nikde nenapsal!? Podle mého nazoru jsou totiž na běžné silnici rychlé i ty "rozpočtové" hračky od 500ccm nahoru. Víc je to o rukách.
On ten jedenáctkovej Monster neni v reálu vůbec pomalej.Měl jsem možnost se v jednom dni projet na několika motkách a nevim,jestli nejsem na projev motoru zvyklej,ale než se třeba VFR1200 rozmotalo,tak už měl Monster kousek náskoku navíc.Za ten den motorově nejzajímavější stroj.Nebavim se o otevřenejch státovkách.Tam se nechytá.
Nemůžu si pomoct,ale vedle přenádherné S4R mi nové Monstery přijdou jako tuctovky. Duc má best naháče ve Street Fighterovi. Dříve byly (ty nejnašlapanější) Monstery stroje, které používaly techniku jejich superbiků.
dopi
co to jsou za zrcátka u ms796..??, si dělaj prdel..
Takže kdo má rád Ducati a chce trochu cestovat,tak buď musí trochu trpět a bojovat s úložnym prostorem,nebo jít do MTS.Pro mě je moc pěkná,jen bych radši něco ve stylu Fazera s motorem z 848 a když MTS,tak s drátama a klidně taky s 848.
pro mě je Strada a Diavel totální hnus. ten zobák u Strady nemám šanci pochopit, Diavel je jak přerostlej scooter.
... ta modrá audina je divná
audi ?
Za mě...MONSTER fájn, ale nový vzhled 1100evo se mi malinko bije s tou retro bronzovou barvou a kulatýma zrcátkama. Modrá DUCATI je fakt úlet a velká škoda ztráty zlatých vidlic na modelu MTS1200S! pro mě vždycky takový punc exkluzivity. Showa bude jistě fungovat bezchybně, ale Ohlins je Ohlins, už jenom pro ten pocit a modré zátky!
Sramis to bude asi tím, že kyvku má malej 696 a letmáč větší 1100 a 796.
Jinak 848 EVO má fakt pěknou grafiku...
První dvě fotky v kompletní fotogalerii - proč má Monsterko jednou vidli a pak letmou kyvku???
Jsem zmaten, kde se vzala obyč kyvka?
Multina hezká,lepší než předchůdkyně,akorát by mně zajímalo, na kolik si ceněj toho baster-blinkru... Tuším, že se bude hojněji objednávat
, tak ať to stojí za to
První monstery položily základ naháčům a byly to ty nejsurovější, ničím neosekaní, nejkrásnější nakedy na světě. Měli by se v Bologni zamyslet a přestat vyrábět "japan look", kde jediné, co odkazuje na Ducati je nápis na nádrži... Jen názor
Multoška
a Panigale
na jedné misce vah a na druhé ten "čínskej" Monster
... jazýček ukazuje na nulu. Ale jen tak tak.
Jo jó , Audi umí.
kdyby byl ten ram a vidle na 848 evo zlaty, tak asi rozbiju prasatko
.. jen M1100 Diesel mně nic neříká. Je to jako naháč na Safari.
Nové laky se mi líbí a zadní kolo Diavelu vypadá v bílé že má šířku ráfku na závodní auto. M1100 EVO k oslavě 20-tin Monsterů mne bere, jen ty zrcátka ala stará generace nebrat (stejně nefungovaly, co teda pamatuju).RS13 ať už bojuje, MTS1200 se "skyhookem" prohnali angláni a prý funguje na 1. Jsem zvědavý na Miláno a nového HM. Otázka zní stále stejně - Supermono nám Audi nevrátí?
Ta prdelka Panigale je luxusni a Diavel v modrym
pěkný
Ducati nemám dvakrát v lásce, ale ta 1199 je velice fešná!
Takže dneska sa tam kuknem :) Paráda
Ten zlatý rám na Monsteru se mi moc nelíbí, ale jinak krásné pokoukání