Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mňa je to pekná a zaujímavá mašina s fantastickým motorom a dizajnom made in Italy. Len meno mne osobne vadí - z poverčivosti by som nesadal na diabla. Ani keby to bolo Lambo. Nosiť lebky na tričkách a nádržiach ešte ako tak No a remeň alebo kardan by boli v tejto kategórii fakt lepšie. Aj keď anglický Speedmaster s neporovnateľne nižším výkonom to má podobne. Takže ak alternatíva k američanom, tak za mňa Raketa.
Konečně! Na tohle čekám roky...! Kdysi jsem v jakési soutěži vyhrál zapůjčení XDiavela V2 na týden. Jako tehdejší Ducatista (Monster) jsem se na to strašně těšil... Ten týden ježdění jako dobrý, ale za tu dobu jsem objevil dvě nepřekonatelné mouchy, které znamenaly, že jsem si XDiavela V2 nekoupil (a nikdy bych si ho nekoupil) -> děsně uřvanej motor (půl hoďky se to dalo vydržet, ale pak už z toho fakt bolela hlava), ale možná ještě horší bylo zadní pružení (tak děsný rány do páteře jsem na jiný motorce nezažil). Takže bohužel... Po vrácení motorky jsem si pak dlouho říkal: "Proč, kurnik šopa, nějaká značka neudělá cruiser V4??? Zřejmě všichni žerou ty kecy jak se čtyřválec ke cruseiru nehodí... Nesmysl!" a "Proč tam nedali lepší, delší, pružení??? Jenom, aby to dobře, nízce, vypadalo? To nebylo dobrý rozhodnutí..." Takže, V4 je první předpoklad, že z toho nebude bolet hlava, tleskám tomuto jistě nesnadnému rozhodnutí, bravo! A v oficiální prezentaci se chlubí mnohem pohodlnějším sedlem a taky vylepšeným zadním pružením. No tak zatr sakr... to musím znovu vyzkoušet!!! A jestli nekecají..., jestli se to fakt povedlo..., tak abych si začal pořádně spořit... Ta červená vypadá opravdu parádně, ale pokud ta černá bude na denním světle házet takové hezké odlesky jako ve videoprezentaci... no, nevím, nevím Jediný, co se mi po představení motorky zdá jako negativum, je použití řetězu místo klínového řemenu nebo kardanu. Řetěz zbytečně obtěžuje údržbou (čištěním, mazáním) a k této kategorii motorek není potřeba (cruiser nepotřebuje mít nekompromisní převod výkonu motoru na zadní kolo... a ani powercruiser ho nepotřebuje). Škoda, tohle je za mě jednoznačné mínus. Každopádně, jsem z uvedení této motorky na trh nadšen, tohle se, zdá se, povedlo...
K167- nevšímaj si tie keci, ide ti to! Majú vyoperované básnické črievko...
edit: krána motorka, len nikdy neviem zhltnúť ten držiak ŠPZ...
edit: KRÁSNA
Za mňa je to pekná a zaujímavá mašina s fantastickým motorom a dizajnom made in Italy. Len meno mne osobne vadí - z poverčivosti by som nesadal na diabla. Ani keby to bolo Lambo. Nosiť lebky na tričkách a nádržiach ešte ako tak
No a remeň alebo kardan by boli v tejto kategórii fakt lepšie. Aj keď anglický Speedmaster s neporovnateľne nižším výkonom to má podobne. Takže ak alternatíva k američanom, tak za mňa Raketa.
Konečně! Na tohle čekám roky...! Kdysi jsem v jakési soutěži vyhrál zapůjčení XDiavela V2 na týden. Jako tehdejší Ducatista (Monster) jsem se na to strašně těšil... Ten týden ježdění jako dobrý, ale za tu dobu jsem objevil dvě nepřekonatelné mouchy, které znamenaly, že jsem si XDiavela V2 nekoupil (a nikdy bych si ho nekoupil) -> děsně uřvanej motor (půl hoďky se to dalo vydržet, ale pak už z toho fakt bolela hlava), ale možná ještě horší bylo zadní pružení (tak děsný rány do páteře jsem na jiný motorce nezažil). Takže bohužel... Po vrácení motorky jsem si pak dlouho říkal: "Proč, kurnik šopa, nějaká značka neudělá cruiser V4??? Zřejmě všichni žerou ty kecy jak se čtyřválec ke cruseiru nehodí... Nesmysl!" a "Proč tam nedali lepší, delší, pružení??? Jenom, aby to dobře, nízce, vypadalo? To nebylo dobrý rozhodnutí..." Takže, V4 je první předpoklad, že z toho nebude bolet hlava, tleskám tomuto jistě nesnadnému rozhodnutí, bravo! A v oficiální prezentaci se chlubí mnohem pohodlnějším sedlem a taky vylepšeným zadním pružením. No tak zatr sakr... to musím znovu vyzkoušet!!! A jestli nekecají..., jestli se to fakt povedlo..., tak abych si začal pořádně spořit...
Ta červená vypadá opravdu parádně, ale pokud ta černá bude na denním světle házet takové hezké odlesky jako ve videoprezentaci... no, nevím, nevím
Jediný, co se mi po představení motorky zdá jako negativum, je použití řetězu místo klínového řemenu nebo kardanu. Řetěz zbytečně obtěžuje údržbou (čištěním, mazáním) a k této kategorii motorek není potřeba (cruiser nepotřebuje mít nekompromisní převod výkonu motoru na zadní kolo... a ani powercruiser ho nepotřebuje). Škoda, tohle je za mě jednoznačné mínus. Každopádně, jsem z uvedení této motorky na trh nadšen, tohle se, zdá se, povedlo...
K167- nevšímaj si tie keci, ide ti to! Majú vyoperované básnické črievko...

edit: krána motorka, len nikdy neviem zhltnúť ten držiak ŠPZ...
edit: KRÁSNA
1 reakce
Sekundární pohon řemenem jaksi zmizel.
9 reakcí
Tak mně se to tedy vůbec nelíbí... Přijde mi to, jako kdyby tu motorku zapomněli v mikrovlnce a ona se jim trochu roztekla...
Ale co člověk, to názor
Tak jak jsem daleko nejvíc pro japonský motorky,tak Ducati se mi líbí čím dál víc - fantastický stroj
Diavel X alebo Rocket3???...za mna Rocket...
3 reakce
Opravdu vybroušený diamant do detailu.Krása na dvou kolech
To zase bude noticek v cistirne…
Motorka opravdu krásná ale ty paprsky na zadním kole mě teda fakt hodně nesedly
.
1 reakce
Tohle se jim tedy povedlo
… ale zatím zůstanu u klasického diavelu
…
Na červeném Diavelu
Jel čert dravě do nevěstince
Zapomněl, že venku sněží
Smeknul se a teď mu leží
11 reakcí
Nevěstky mu nedaly,
na Bureho čekaly.
Až přijede na vopici,
klátit ňákou krasavici.
Tyhle hrátky to je um,
když ti více chutná rum…