yamaha_brezen




Ducati XDiavel V4 aneb I „pohodový“ člen rodiny si zaslouží masakrální výkon

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PVis (5) napsal 24.02.2025 v 00:02

Za mňa je to pekná a zaujímavá mašina s fantastickým motorom a dizajnom made in Italy. Len meno mne osobne vadí - z poverčivosti by som nesadal na diabla. Ani keby to bolo Lambo. Nosiť lebky na tričkách a nádržiach ešte ako tak No a remeň alebo kardan by boli v tejto kategórii fakt lepšie. Aj keď anglický Speedmaster s neporovnateľne nižším výkonom to má podobne. Takže ak alternatíva k američanom, tak za mňa Raketa.

tirreus (7) napsal 15.02.2025 v 15:09

Konečně! Na tohle čekám roky...! Kdysi jsem v jakési soutěži vyhrál zapůjčení XDiavela V2 na týden. Jako tehdejší Ducatista (Monster) jsem se na to strašně těšil... Ten týden ježdění jako dobrý, ale za tu dobu jsem objevil dvě nepřekonatelné mouchy, které znamenaly, že jsem si XDiavela V2 nekoupil (a nikdy bych si ho nekoupil) -> děsně uřvanej motor (půl hoďky se to dalo vydržet, ale pak už z toho fakt bolela hlava), ale možná ještě horší bylo zadní pružení (tak děsný rány do páteře jsem na jiný motorce nezažil). Takže bohužel... Po vrácení motorky jsem si pak dlouho říkal: "Proč, kurnik šopa, nějaká značka neudělá cruiser V4??? Zřejmě všichni žerou ty kecy jak se čtyřválec ke cruseiru nehodí... Nesmysl!" a "Proč tam nedali lepší, delší, pružení??? Jenom, aby to dobře, nízce, vypadalo? To nebylo dobrý rozhodnutí..." Takže, V4 je první předpoklad, že z toho nebude bolet hlava, tleskám tomuto jistě nesnadnému rozhodnutí, bravo! A v oficiální prezentaci se chlubí mnohem pohodlnějším sedlem a taky vylepšeným zadním pružením. No tak zatr sakr... to musím znovu vyzkoušet!!! A jestli nekecají..., jestli se to fakt povedlo..., tak abych si začal pořádně spořit... Ta červená vypadá opravdu parádně, ale pokud ta černá bude na denním světle házet takové hezké odlesky jako ve videoprezentaci... no, nevím, nevím Jediný, co se mi po představení motorky zdá jako negativum, je použití řetězu místo klínového řemenu nebo kardanu. Řetěz zbytečně obtěžuje údržbou (čištěním, mazáním) a k této kategorii motorek není potřeba (cruiser nepotřebuje mít nekompromisní převod výkonu motoru na zadní kolo... a ani powercruiser ho nepotřebuje). Škoda, tohle je za mě jednoznačné mínus. Každopádně, jsem z uvedení této motorky na trh nadšen, tohle se, zdá se, povedlo...

Simčo (19) napsal 14.02.2025 v 16:01+1

K167- nevšímaj si tie keci, ide ti to! Majú vyoperované básnické črievko...
edit: krána motorka, len nikdy neviem zhltnúť ten držiak ŠPZ...
edit: KRÁSNA

Šuty (24) napsal 14.02.2025 v 08:45

Sekundární pohon řemenem jaksi zmizel.

Paťa (166) napsal 14.02.2025 v 08:43

Tak mně se to tedy vůbec nelíbí... Přijde mi to, jako kdyby tu motorku zapomněli v mikrovlnce a ona se jim trochu roztekla... Ale co člověk, to názor

gresini (5285) napsal 14.02.2025 v 08:33

Tak jak jsem daleko nejvíc pro japonský motorky,tak Ducati se mi líbí čím dál víc - fantastický stroj

LOJZO007 (0) napsal 14.02.2025 v 08:16

Diavel X alebo Rocket3???...za mna Rocket...

31081 (758) napsal 14.02.2025 v 07:21

Opravdu vybroušený diamant do detailu.Krása na dvou kolech

r.bure (91) napsal 14.02.2025 v 07:20+1

To zase bude noticek v cistirne…

Grizzly_Luboš (3) napsal 14.02.2025 v 06:35

Motorka opravdu krásná ale ty paprsky na zadním kole mě teda fakt hodně nesedly .

Brukev (989) napsal 13.02.2025 v 20:25+1

Tohle se jim tedy povedlo … ale zatím zůstanu u klasického diavelu

K167 (2084) napsal 13.02.2025 v 20:04+4

Na červeném Diavelu
Jel čert dravě do nevěstince

Zapomněl, že venku sněží
Smeknul se a teď mu leží

11 reakcí

r.bure
r.bure 14.02.2025 v 07:23

Nevěstky mu nedaly,
na Bureho čekaly.
Až přijede na vopici,
klátit ňákou krasavici.
Tyhle hrátky to je um,
když ti více chutná rum…





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist