Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě se to nelíbí, ty světla jsou zase divny, váha bezevšeho, co zas nebude odpovídat skutečnosti. Ále to je všechno fuk, protože to není stejné série pro lidstvo, jako všechny tyto vystřely. Za tolik peněz to jde i lépe a ta věta, že to má lepší aerodynamiku, než stroj moto GP :) no tak to je fakt mazec, a jak toho dosáhli, když gp kapoty jsou funkční a tyhle na okrasu a nahovno. Ledaže by moto mělo neviditelne Bino uklearni klingonske silové pole, kere by rozrazelo vítr správnými směry.
Jen blafy, nesmyslné parametry, marketingové čachry, nuda
To ze z ducati vystreluju take nabusene "limitky" len potvrdzuje ze ich tovarenske vyvojove oddelenie pracuje na plne obratky. Normalne by taky model nikdy nevznikol lebo rozdiel naklady vs zisk pri 500 kusoch by bol astronomicky a je fuk ci by stala 100 alebo 200tisic euro. Toto je len vedlajsi produkt tych velkych investicii co leju do technologii v motogp a wsbk. Otazka znie...bude to stacit konecne aspon na jeden titul? Ved presne toto im roky chyba, prestyz. Ta sa neda kupit za peniaze ani ju nenabudnete prezentaciou velkych,silnych cisel, kecov a akcnych obrazkov. Inak Karbonove ramy nie su az take terno (zvladaju to vyrobit vsetci v sampionate ale k comu by im to bolo ze?) z interview viacerych jazdcov je jasne ze odozva je zvlastna a je komplikovane odhadnut nastavenia na rozne tipy okruhov. Mozno prave s tym bojuju v ducati cele tie roky :D ale hlavne ze je motorka na papieri o 3.000004kg lahsia...jedno je iste ze sa kazdy rok posuvaju vpred a je to viditelne a cititelne to chcenie vyhravat.
Z kapotáží už jsem trochu vyrostl, ale takhle má vypadat motorka A když si vzpomenu, jak jezdí obyč Panigale V4, tak mi z téhle bestie lehce naskakuje husí kůže
Pred časom som videl jednu prezentáciu výrobcu moto, že na svete je cca 2000 záujemcov o moto, pre ktorých cena nehrá rolu, berú to ako investíciu, na vystavku a pod. Tomu číslu celkom verím.
Pre nich sú tieto moto, my ostatní sa môžeme tak akurát pokochať, ani na okruhu neuvidíme. Ale megapecka.
Holt cena není pro běžného smrtelníka,ale je to co se týče technologií asi top...Být v balíku,tak bych vzal určitě toto,než třeba novou "Čechii" za 1,5...
Takove slohove cviceni pro mistni vyvojare.
Jezdit s tim samozrejme nikdo nebude - kde by bral uz jen nahradni dily odlisne od seriovych. Na ulozeni penez ale dobre.
BMW by take mohlo, ale neudela. Vyzkouset nove technologie pro budouci seriovou produkci je ok, jednorazovou akci znamymi drahymi technologiemi delat nebude.
Krása, co dodat. Cenovka vesmírná, ale některé ty komponenty, zdá se mi, nejsou úplně z nejvyšších přihrádek. Není to z popisu úplně zřejmé, ale z fotek bych řekl, že přední vidlice není řada FGR, ale "jen" FGRT (BMW HP4 Race, se kterým se tato motorka srovnává, je má, a jsou to ryze závodní vidlice za těžko uvěřitelných 9k EUR). A taky brzdy. Stylemy sice nejsou žádné ořezávátka, ale pořád to jsou "jen" odlévané monobloky. HP4 Race má GP4-PR, což jsou kované monobloky s cenovkou tak 5x vyšší, takže za 105 000 EUR bych čekal, že tam všechny tyhle top komponenty budou.
Ale to jen na okraj - motorka je to krásná a s neskutečnými parametry.
Nádherná.
Nejdříve jsem myslel, že je to okruhový speciál. Má ale přední světlo.
Tak to budou zrcátka, blinkry, zadní stupačky a zadní blatník asi sundaný, aby se dostali na hmotnost 152 kg.
parametry pecka, ale ty křídla chápu, že to zřejmě pomahá jízdním vlastnostem, ale za mě je to hnus... v motoGP to ještě dokážu pochopit, i když ani tam toho nejsem zastánce a zrovna dvouplošník Ducati někdy před pěti lety už byl fakt přehnanej ale na motorce do obýváku bych se bez nich obešel...
Mě se to nelíbí, ty světla jsou zase divny, váha bezevšeho, co zas nebude odpovídat skutečnosti. Ále to je všechno fuk, protože to není stejné série pro lidstvo, jako všechny tyto vystřely. Za tolik peněz to jde i lépe a ta věta, že to má lepší aerodynamiku, než stroj moto GP :) no tak to je fakt mazec, a jak toho dosáhli, když gp kapoty jsou funkční a tyhle na okrasu a nahovno. Ledaže by moto mělo neviditelne Bino uklearni klingonske silové pole, kere by rozrazelo vítr správnými směry.
Jen blafy, nesmyslné parametry, marketingové čachry, nuda
1 reakce
To ze z ducati vystreluju take nabusene "limitky" len potvrdzuje ze ich tovarenske vyvojove oddelenie pracuje na plne obratky. Normalne by taky model nikdy nevznikol lebo rozdiel naklady vs zisk pri 500 kusoch by bol astronomicky a je fuk ci by stala 100 alebo 200tisic euro. Toto je len vedlajsi produkt tych velkych investicii co leju do technologii v motogp a wsbk. Otazka znie...bude to stacit konecne aspon na jeden titul? Ved presne toto im roky chyba, prestyz. Ta sa neda kupit za peniaze ani ju nenabudnete prezentaciou velkych,silnych cisel, kecov a akcnych obrazkov. Inak Karbonove ramy nie su az take terno (zvladaju to vyrobit vsetci v sampionate ale k comu by im to bolo ze?) z interview viacerych jazdcov je jasne ze odozva je zvlastna a je komplikovane odhadnut nastavenia na rozne tipy okruhov. Mozno prave s tym bojuju v ducati cele tie roky :D ale hlavne ze je motorka na papieri o 3.000004kg lahsia...jedno je iste ze sa kazdy rok posuvaju vpred a je to viditelne a cititelne to chcenie vyhravat.
to by mohlo trochu jet
Z kapotáží už jsem trochu vyrostl, ale takhle má vypadat motorka A když si vzpomenu, jak jezdí obyč Panigale V4, tak mi z téhle bestie lehce naskakuje husí kůže
Já se klidně vsadím, že jí na okruhu uvidíme. Já na GHmotu vídal Desmosedici, tak proč ne toto...
Pred časom som videl jednu prezentáciu výrobcu moto, že na svete je cca 2000 záujemcov o moto, pre ktorých cena nehrá rolu, berú to ako investíciu, na vystavku a pod. Tomu číslu celkom verím.
Pre nich sú tieto moto, my ostatní sa môžeme tak akurát pokochať, ani na okruhu neuvidíme. Ale megapecka.
Slaby, tezky, hnusny ale hlavne trapne levny
Holt cena není pro běžného smrtelníka,ale je to co se týče technologií asi top...Být v balíku,tak bych vzal určitě toto,než třeba novou "Čechii" za 1,5...
To je kurva děsivý monstrum.
No asisi ji nekoupím.
Pche, takhle odlehčené mám i SVčko, jen mi chybí asi 159koní.....
1 reakce
Pad ze stojanku? Nechces....... Natoz to stipnout na Acku v Brne.....
Jako de luxe produkt
Takove slohove cviceni pro mistni vyvojare.
Jezdit s tim samozrejme nikdo nebude - kde by bral uz jen nahradni dily odlisne od seriovych. Na ulozeni penez ale dobre.
BMW by take mohlo, ale neudela. Vyzkouset nove technologie pro budouci seriovou produkci je ok, jednorazovou akci znamymi drahymi technologiemi delat nebude.
1 reakce
No do prd.le.!!!
To bude asi pěkně spěchat.
Tvl takhle nějak vypadá motoporno a když vidím ty data tak mi buší srdce
Ducati je jen jedna .....
Hezká! Ty technologie pecka!
Jen na okraj: ten "ram" uz vlastne neni zadny ram. Spise uchyceni kola.
Bolo by zaujimave ju porovnat s Hondou RC 213V-S
TVL
Se divím, že tam cpou Akrapa a ne ty jejich Termignoni...
2 reakce
Krása, co dodat. Cenovka vesmírná, ale některé ty komponenty, zdá se mi, nejsou úplně z nejvyšších přihrádek. Není to z popisu úplně zřejmé, ale z fotek bych řekl, že přední vidlice není řada FGR, ale "jen" FGRT (BMW HP4 Race, se kterým se tato motorka srovnává, je má, a jsou to ryze závodní vidlice za těžko uvěřitelných 9k EUR). A taky brzdy. Stylemy sice nejsou žádné ořezávátka, ale pořád to jsou "jen" odlévané monobloky. HP4 Race má GP4-PR, což jsou kované monobloky s cenovkou tak 5x vyšší, takže za 105 000 EUR bych čekal, že tam všechny tyhle top komponenty budou.
Ale to jen na okraj - motorka je to krásná a s neskutečnými parametry.
nic, idem to objednat, budem nou jazdit Ducati cup
Ten jezdec na fotce č.23 se (jen mně?) zdá nějakej moc velkej ...
Slina ukapla Hlavne z parametru. Ten vzhled je diskutabilni, nekomu se ty kridla libit muzou
1 reakce
Nádherná.
Nejdříve jsem myslel, že je to okruhový speciál. Má ale přední světlo.
Tak to budou zrcátka, blinkry, zadní stupačky a zadní blatník asi sundaný, aby se dostali na hmotnost 152 kg.
Pecka stroj.....
Ale co pro obyč.smrtelnika bez šance
parametry pecka, ale ty křídla chápu, že to zřejmě pomahá jízdním vlastnostem, ale za mě je to hnus... v motoGP to ještě dokážu pochopit, i když ani tam toho nejsem zastánce a zrovna dvouplošník Ducati někdy před pěti lety už byl fakt přehnanej ale na motorce do obýváku bych se bez nich obešel...