Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co myslíte, že bude na okruhu lepší, jednodušeji ovladatelné pro průměrného jezdce? Nová Honda CBR1000RR-SP(s oehlinsem), nebo nová Panigalka V4R(bez oehlinsu).
Ducati vzdy bolo aj bude nieco co je mimo ostatnej ponuky, ma svoju klientelu a zakaznikov, ktory ten ich taliansky dizajn vzdy ocenia. Princip je jednoduchy, byt iny, respektive jedinecny oproti konkurencii. Z mojho pohladu som skaredu ducati este nevidel, dizajn vzdy bol aj bude vec vkusu.
Pěkný
Jakože moc. Co malá Páni/StreetFighter? V2 už má finálku, co bude mít za agregát? Malou V4?
Při úspěších jaké mají v supersportech nebo jak se u WSBK jmenuje kategorie kde jezdí malé Panigalky V2
Mně se líbí bez výhrad. V celý řadě od 916 až sem, s jednou jedinou vyjímkou (999 samozřejmě), krása střídá nádheru, to se Italům prostě nedá upřít. Kyvka mi nijak žíly netrhá, vlastně se mi líbí dost.
Ta kyvka je krasna ukazka toho, ze konstrukci uz nechavaji na AI, tedy na generativnim designu.
Ostatne cela motorka je tvorena simulaci, analyzou proudenim vzduchu a vypoctem metodou konecnych prvku.
Evidetne to funguje.
Ukazka: Nastavis fyzikalni pozadavky, sily, parametry a ve finale jakym nastrojem bude kyvka vytvorena (v tomto pripade 3D tiskem).
Vysledkem je uspora materiallu a predevsim hmotnosti za zachovani pozadavku na kyvku.
To je teda úspora váhy. 2024 - 174kg suchá. 2025 - 187kg bez paliva.
Postavili motorku na WSBK a pro 1% kupujících. Jediné co z prvku Panigale zůstalo je uložení výfuku. 2025 by se neměla tak jmenovat. Negativních komentářů na sítích je teda dost. Uvidí se co prodeje.
Za mě dobrá bestie U té kyvky je spíš zajímavý jak málo materiálu se na ní zdá být v porovnání s výkonem jakým motorka disponuje. Už to dávno nejsou ty obrovské masivní hliníkové odlitky jako dřív.
Technicka dokonalost. Jeste jakou nasadi cenu. Jakpak asi odpovi Aprilia? Ta bude preci jenom v unosnejsich cenovych relacich.
Narky nad letmacem? U Monstera to byly povzdechy nad chybejicim trubkovym ramem, dnes si nikdo uz nevzpomene, za par let bude k videni v muzeu jako vzpominka, vyvoj jde dal. Mne nezalezi na vzhledu a nostaligi, hlavne ze to funguje lepe a dokaze to ovladat i prumerny motorkar.
Ducati zjevně potřebuje zrychlit. Zdá se že je hodně sere že letos titul wsbk bere BMW. Na krásu to přece nejezdí, tady rozhodují setiny Pokud dorazí verze R tak je to jasné
Co myslíte, že bude na okruhu lepší, jednodušeji ovladatelné pro průměrného jezdce? Nová Honda CBR1000RR-SP(s oehlinsem), nebo nová Panigalka V4R(bez oehlinsu).
...umelecké dielo
Připomíná mi 954
Alien jak prase! Krutopřísná mašina!!!!!!!
Z foto nic moc, ale na živo absolutní pecka !!! Vrátil jsem se z WDW a za mě pořádně nasranej a agresivní vzhled !!! Super !
Ducati vzdy bolo aj bude nieco co je mimo ostatnej ponuky, ma svoju klientelu a zakaznikov, ktory ten ich taliansky dizajn vzdy ocenia. Princip je jednoduchy, byt iny, respektive jedinecny oproti konkurencii. Z mojho pohladu som skaredu ducati este nevidel, dizajn vzdy bol aj bude vec vkusu.
V4 - 27.790 €
V4 S - 33.990 €
Neexistuje skareda Ducati, jo ani Paso , 999, prvni Multistrada
nejsou uz dnes skaredy.
Nádhera!
Dokonalá!
Více slov netřeba.
Pěkný
Jakože moc. Co malá Páni/StreetFighter? V2 už má finálku, co bude mít za agregát? Malou V4?
Při úspěších jaké mají v supersportech nebo jak se u WSBK jmenuje kategorie kde jezdí malé Panigalky V2
Mně se líbí bez výhrad. V celý řadě od 916 až sem, s jednou jedinou vyjímkou (999 samozřejmě), krása střídá nádheru, to se Italům prostě nedá upřít. Kyvka mi nijak žíly netrhá, vlastně se mi líbí dost.
3 reakce
Hledám nového majetného mecenáše .....
Nová a zase jinak pěkná, i ta kyvka se mi docela líbí
2 reakce
Brutus
Shut up and take my money!
Ta kyvka je krasna ukazka toho, ze konstrukci uz nechavaji na AI, tedy na generativnim designu.
Ostatne cela motorka je tvorena simulaci, analyzou proudenim vzduchu a vypoctem metodou konecnych prvku.
Evidetne to funguje.
Ukazka: Nastavis fyzikalni pozadavky, sily, parametry a ve finale jakym nastrojem bude kyvka vytvorena (v tomto pripade 3D tiskem).
Vysledkem je uspora materiallu a predevsim hmotnosti za zachovani pozadavku na kyvku.
1 reakce
To je teda úspora váhy. 2024 - 174kg suchá. 2025 - 187kg bez paliva.
Postavili motorku na WSBK a pro 1% kupujících. Jediné co z prvku Panigale zůstalo je uložení výfuku. 2025 by se neměla tak jmenovat. Negativních komentářů na sítích je teda dost. Uvidí se co prodeje.
5 reakcí
Kruzitko
1 reakce
Já bych dal na zadek ještě nějaký pořádný křídlo, aby to mělo ještě větší přítlak...
Za mě dobrá bestie
U té kyvky je spíš zajímavý jak málo materiálu se na ní zdá být v porovnání s výkonem jakým motorka disponuje. Už to dávno nejsou ty obrovské masivní hliníkové odlitky jako dřív.
Za mně super
Zepředu vypadá jako mimozemšťan... Ty původní díry, v nichž jsou schovaná světla a sání působí mnohem agresivnějším dojmem
Nová je taková zženštilá
Nostalgia je super clovek chce mat rad pekne veci. Design novej panigale je pekny a zda sa ze hmyzoidny design kawasaki a spol ide do nostalgie.
Technicka dokonalost. Jeste jakou nasadi cenu. Jakpak asi odpovi Aprilia? Ta bude preci jenom v unosnejsich cenovych relacich.
Narky nad letmacem? U Monstera to byly povzdechy nad chybejicim trubkovym ramem, dnes si nikdo uz nevzpomene, za par let bude k videni v muzeu jako vzpominka, vyvoj jde dal. Mne nezalezi na vzhledu a nostaligi, hlavne ze to funguje lepe a dokaze to ovladat i prumerny motorkar.
4 reakce
boží to je.. prostě funkčnost vyhrála nad designem.. a ten letmáč musel z kola ven... trošku to přípomíná bímmer ale jinak je to skvělý
chybějící letmáč
Ducati zjevně potřebuje zrychlit. Zdá se že je hodně sere že letos titul wsbk bere BMW. Na krásu to přece nejezdí, tady rozhodují setiny
Pokud dorazí verze R tak je to jasné
1 reakce
Kup si mě a já Tě sežeru.

Bude se Ti to líbit