Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
takže ted novou R1 mužou konecne srovnávat s adekvatní ducati...konecne maji stejný objem...Zvedat vykon navýšením objemu umí každej kokot važení inženýři duc duc...
taky jsem se smál, 950 ccm 2v je v podstatě bejby bajk (trochu nadneseně) myslím, že nějaký ty 600 ccm budou brzy definovaný jako "takový ty vodrážedla"
opic26: šestistovky mrtví trh rozhodně nejsou a ani nebudou. Vývoj 4-inline jde stále dál a dál a aby Ducati L2 motory stíhaly, musejí jít objeme výš. Jen nevím, kam až s tím navyšováním Ducati plánuje zajít...
Na druhou stranu pokud je to jediná možnost, jak zachovat L2 a být konkurenceschopný (výkonem) s řadovými 4-válci, tak s tím problém nemám.
Baby Panigale má objem skoro jako 999. Svět Ducati se pos... Teď už zbývá jen to,aby ostatní značky přezbrojily své Superbiky na 1400 ccm a udělaly babybiky o objemu 1000ccm.
dejf.má recht. Škoda že nejsou SSP pro Ducati zajímavý segment. Nevím jak by bylo 750 Superquadro konkurenceschopné. V každém případě chce dnes bohužel každý superbike a 6-ti stovky jsou i díky Moto2 mrtvý trh. Duci si zas nas.re do krku a postaví konkurenta ve vlastním domě stejně jako SF VS Monster apod. Nového Hypermotarda mám za povedenou motorku a na platformě (motoru) malé Panigale(pokud nepřevrtali 848) to může být zajímavý divočák.
Vie niekto kde sa kona ta vystava?Viem ze milano ale je tam nejake vystavisko?alebo ma niekto adresu?by som sa tam zbehol kuknut.diky
Panigálka vůči Panigále, do běžného provozu, je daleko víc user friendly.
takže ted novou R1 mužou konecne srovnávat s adekvatní ducati...konecne maji stejný objem...Zvedat vykon navýšením objemu umí každej kokot važení inženýři duc duc...
taky jsem se smál, 950 ccm 2v je v podstatě bejby bajk (trochu nadneseně) myslím, že nějaký ty 600 ccm budou brzy definovaný jako "takový ty vodrážedla"
tomu jsou casy, litrovej dvouval je brnanej jako stredni trida
opic26: šestistovky mrtví trh rozhodně nejsou a ani nebudou. Vývoj 4-inline jde stále dál a dál a aby Ducati L2 motory stíhaly, musejí jít objeme výš. Jen nevím, kam až s tím navyšováním Ducati plánuje zajít...
Na druhou stranu pokud je to jediná možnost, jak zachovat L2 a být konkurenceschopný (výkonem) s řadovými 4-válci, tak s tím problém nemám.
Vyjedou i s nějakým snad podlitrovým skůtrem předpokládám
ach tá 749 skrátka chýba, v SSP by sa mi páčili
Baby Panigale má objem skoro jako 999. Svět Ducati se pos...
Teď už zbývá jen to,aby ostatní značky přezbrojily své Superbiky na 1400 ccm a udělaly babybiky o objemu 1000ccm.
dejf.má recht. Škoda že nejsou SSP pro Ducati zajímavý segment. Nevím jak by bylo 750 Superquadro konkurenceschopné. V každém případě chce dnes bohužel každý superbike a 6-ti stovky jsou i díky Moto2 mrtvý trh. Duci si zas nas.re do krku a postaví konkurenta ve vlastním domě stejně jako SF VS Monster apod. Nového Hypermotarda mám za povedenou motorku a na platformě (motoru) malé Panigale(pokud nepřevrtali 848) to může být zajímavý divočák.
u Ducati neumi nic jineho než zvednout objem ze 750 udělali 940
nejak postradam smysl tyhle objemovy rady...u HP este mozna, u sportu ale nevidim duvod.
Predstava Pani s letmacem a suchou, jdu si hned vyhonit
Kit suche spojky od STM stoji kolem 3000€, takze kdo ma opravdu zajem...
A ať se vrátí suchá spojka.
... a ať šidí emise, jinak to nepojede
.
uz maju v tom prsty fasisti ( das auto ) tak mozes cakat tak lankovu spojku
Prosim, at ma Panigale letmak.