Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Američanům je potřeba dát do ruky něco, čemu rozumí. A to je v jejich podání hlavně co největší motor a velká porce stylu, zbytek je druhořadý. Sportovně laděný podvozek je zbytečný luxus, tady se jezdí především rovně a konzervativní uživatel cruiseru se něčím takovým může cítit snad i uražen. To je ostatně taky důvod, proč za velkou louží sportovně laděné stroje dodnes neumí stavět a drtivá většina jejich pokusů o proniknutí do tohoto segmentu trhu končí naprostým debaklem.
Diavel a XDiavel jsou opticky podobne, ale technicky uplne odlisne stroje.
Stary nesmel evokova tCruisera, novy naopak musi. Tudiz motor o 10cm dozadu, podkopla vidlice, kanaly v motoru misto gumovych hadic, jina jizdni pozice - a najednou motorka dela to, co ma a navic vypada i trochu k svetu.
Zajímavý počin , Diavel mi tedy vpravdě k srdci nikdy příliš nepřirostl / možná i proto, že Ducati mi tak nějak evokuje tvrdé sportovní náčiní /, ale časy se mění a tak i tato značka dospěla až k Power-Cruiseru (či co to vlastně má být ), každopádně v této úpravě je to opravdu moc pěkná podívaná...
Pár blbostí na motorce s nápisem "Roland Sands" a k tomu zničení toho techno-porno-designu té italské prdelky. Slabota. Za mě
Američanům je potřeba dát do ruky něco, čemu rozumí. A to je v jejich podání hlavně co největší motor a velká porce stylu, zbytek je druhořadý. Sportovně laděný podvozek je zbytečný luxus, tady se jezdí především rovně a konzervativní uživatel cruiseru se něčím takovým může cítit snad i uražen. To je ostatně taky důvod, proč za velkou louží sportovně laděné stroje dodnes neumí stavět a drtivá většina jejich pokusů o proniknutí do tohoto segmentu trhu končí naprostým debaklem.
Diavel a XDiavel jsou opticky podobne, ale technicky uplne odlisne stroje.
Stary nesmel evokova tCruisera, novy naopak musi. Tudiz motor o 10cm dozadu, podkopla vidlice, kanaly v motoru misto gumovych hadic, jina jizdni pozice - a najednou motorka dela to, co ma a navic vypada i trochu k svetu.
Zajímavý počin
, Diavel mi tedy vpravdě k srdci nikdy příliš nepřirostl / možná i proto, že Ducati mi tak nějak evokuje tvrdé sportovní náčiní /, ale časy se mění a tak i tato značka dospěla až k Power-Cruiseru (či co to vlastně má být
), každopádně v této úpravě je to opravdu moc pěkná podívaná...
Roland Sands je prostě borec. Ty jeho přestavby jsou vždycky naprosto perfektní.
v poradku