Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Toto bude šupa.Na pěkné silnici dobrý jezdec ukáže záda kdejakému superbiku.Do lehčího terénu stačí jenom přepnout mapu,přenastavit podvozek a hurá přes les.Dává to smysl.Dvě motorky(nebo i tři)v jedné.Jsem zvědavý kdy se bude psát.že na tom byl někdo viděn na okruhu.
MTS V4 má mít 215kg ( tj. 20kg měně než MTS V2 DVT ) .
K tomu má špičatější krouťák, posunutý cca. o 1.250 ot, výš.
Už při předávání Testastretta DVT 2015 v Milíně jsem tušil, že to poletí, ale MTS V4 poletí ještě víc . Mě se líbí moc , ale už se na ní určitě nesvezu...
Kdyby se všichni vývojáři řídili pindama lidí ve fórech, tak asi všichni pořád používáme tlačítkové telefony ala Nokia 5110 a Apple by byl pořád v garáži. Vývoj nezastavíš. Fabrika prodává to, co trh žádá a každá změna má svoje opodstatnění. Je jasný, že zákazník, který není cílovou skupinou shodu nenajde.
Otestujme, udělejme si vlastní úsudek a pak suďme.
Nejsilnější určitě, nejvíc multi asi taky, ale taky rozhodně NEJMÍŇ DUCATI V HISTORII !!!
Je krásná bude určitě suprová, ale já setrvám u svýho drahýho desmo ucukanýho dvouválce a letmý kejvačky i když je slabší a míň multi, ale je to pořád ještě Ducati.
Nebudu řešit motor, podvozek - nejsem zapálený Ducatista, ale zaujala mě jiná věc. Jsou to ty aerodynamické prvky pro chlazení motoru. Kromě toho, že jsou na raně, by mě zajímalo, kama ten ohřátý vzduch bude odcházet, respektive, kde bude topit. Na stehnech, pod prdelí,...?
Myslím, že to má Ducati dobře spočítané. Chtějí, aby měl jejich zákazník dvě motorky, jednu na blbnutí kolem komína a druhou v plné výbavě na cestování. Ostatní evropské fabriky mají nabídku koncipovanou podobně.
Motorka je to pěkná, má však pro mě spoustu věcí, které asi nepotřebuji. Pokud se tedy Ducati vydala cestou příplatkové výbavy ala VW, mohla se nabízet holá verze bez všech nadstandardních asistentů. Ať si každý přikoupí co chce. Asi jsem moc velký staromilec. Závislost provozu stroje by neměla být závislá na podřadných věcech jako třeba el. zámek řízení atd...Nicméně vše se vyvíjí a přechod s desma třeba uspoří někomu čas i peníze, která však utratí za různé elektro problémy.
Ještě jsem se podíval na video... zajímavé je, že o absenci desma tam nepadlo ani slovo, tedy možná jsem to přehlédl, to video je dost dlouhé a hlavně nudné, spousta čísel a nudy... nedělali ho náhodou němci?? Taky mi přijde že CEO je nějak bez emocí, skoro jako by ho samotnýho mrzelo, že prezentuje motor bez desma, ale nic jiného mu nezbývá.
Denní LED světla jsou podobná S1000XR, tak třeba se dočkáme příští verze MTS s boxerem - ale pořád lepší než 4 v řadě
Není to odsuzování ,ale spíše můj názor a postoj jako majitele MTS950 a Monstera 796 milovníka Ducati.
No ,kdo viděl dokument Megatovárny -Ducati - tak tam to hezky říká tehdejší ředitel.-Pokud chcete být nejlepší musíte jít stále dál.Což chápu a respektuju.Chtěji být na vrcholu !!concern VW!! všemu rozumím ALE!!
sametový motor -pokud bych ho chtěl ,zůstanu u Japonce.Proto jsem přešel k Ducati, která se klepe.
asistent rozjedu do kopce-to je snad pro invalidy Ne?
mraky elektroniky -která mně nezajímá.Mám 796 a má jen digitální display :)- proboha mi nepište že jsem jí nezkusil-NEZAJÍMÁ MĚ!!! Kawa ZR7 ani 796 nic nemají a nikdy mi nic nechybělo.Na MTS miluju ty vyhřívaný hefty.
letmáč-který je sexi -mi chybí už na MTS 950-co naplat
elektronický podvozek-na co ??
Moje resumé- věřím že je mraky lidí kteří si to koupí a který ta elektronika uchvátí.
Možná se to dostane do takového stádia ,kdy Sršen testoval BMW GS a cituji :je to tak dokonalý až je to nudný?!!
Za mne, je to je právě o té nedokonalosti kdy se to klepe ,cuká ale žije!!
Pokud se bude značka ubírat tímto směrem dále, nezbude mi nic jiného než vydržet s Monstrem 796 a MTS 950 rok 2018 ještě nějakých 23 let kdy mi bude 70.
A na závěr to za mne vystihuje tento vtip:Manžel zahne krásné ,voňavé ,blondaté štíhlé manželce s ošklivou ,smradlavou ,špinavou bezdomovkyní .A manželka na něj řve:Karle jak jsi to proboha mohl udělat!!podívej jaká jsem krásná ,čistotná a ty mi zahneš s tímhle . A Karel odpoví : a tebe by bavilo pořád žrát stejky.
Vážně nerozumím, proč tu vsichni tak nadáváte. Technika starého desma byla uz totální středověk a bylo potřeba se posunout dál. Hádám, ze nikdo z vás ten motor nejel, ale všichni tvrdíte, jak bude stát za hovno. Zajímavé, ze motor podobné koncepce ve Streetfighteru je naprostá pecka. Ducati se touhle Multicí vyšvihla mezi špičku jak technikou, tak vzhledem, zpracováním a v neposlední řadě i el. vybavením, které do motorek postupně cpou všichni výrobci. A těžko může zůstat Ducati někde vzadu z čisté melancholie. Semiaktivni podvozek je dnes standart a každý ho chce, stejně tak naklonove ABS, kontorla trakce. Displej místo budíků konečně začal dávat smysl, když do něj jde promítnout navigace a nejsou potřeba další držáky, konektory a různá improvizační zařízení. Radar mi přijde jako zbytečnost a kokotina, to jako určitě. Ale hádám, že si každý bude moci navolit úroveň výbavy, jak jemu sedne. A škoda toho letmáče teda, ikdyz nová kyvka vypadá taky moc hezky.
170 koní na enduru??? Svět se zbláznil! K čemu je to dobrý? Na okruh? Do bláta je to asi trochu moc.
Já nejsem zastánce všech těch el. fičur, páč, co se může pokazit...
Pochopil bych V4,bo čtyřvály v endurech poslední dobou in. Že má 170 kobyl, to je jasný, opět tlak konkurence. Ale k čemu bude tomu SUV zvětšení předního kola? Další mastodont co si bude hrát na echt terénní stroj?
Být Dukna taková odjakživa, tak nikdy v 2009 nepřejdu od Yamahy, prostě ten duch (trubkový rám, dvouvál, suchá spojka, letmák) tam už není.... po 10 sezonách na klasickém Monsteru jsem koupil Rockstera a jsem za něj rád.....
Jak bylo psáno níže, chce to nejdřív skusit a pak hodnotit navíc si myslím, že naživo bude mnohem hezčí než na fotkách. Taky mě mrzí ta kyvka ale tak to je. Asi by mi víc chyběla ta brutalita 2V ale to se musí prostě skusit... drahá byla vždycky a vždycky bude stejně jako GS. Aspoń máme motivaci chodit do práce...
Takže já to beru a těším se na test... ...
ps 1290 SAD pak vypadá jako fajné levná terénní motorka
Ty vole ono fakt nemá letmák a celý je to takový divný. Tím nemyslím vzhled, ten není úplně marný, jen ten celek je takový...no, prostě neitalský. Minimálně teda ta zadní půlka. Jako by do toho zezadu naprala ve vysoké rychlosti nějaká neDucati.
Sakra z boku je to fakt divný, ne, nechci se na to koukat.
Ducati s Multistradou přestáva být ta která vyčnívala z davu, ta která věci dělala jinak, které fungovaly a byly jedinečné. Zmizela suchá spojka, Desmo a letmá kyvka. I když bez Desma, tak na příznivější ceně se to neprojeví. A 60 tis.km servis? Jelikož je to čtyřvál bez Desma, tak náklady na servis si myslím budou vyšší jak u Multistrady 2015+. Ta má Desmo servis po 30tis km. Ani bych se nedivil, kdyby Honda udělala podobnou mašinu s motorem z VFR, to by se Ducati asi hodně divila. Vlasně i bych si to přál.
„vše je podřízené funkci“, jak se v článku přesně píše. Tomu odpovídá i zrušení desma a zadního letmáku, bohužel. Je vidět tlak na prodeje z VW, nové Dukny budou za chvíli německé motorky, pokud to tedy VW neprodá. A kdyby jo, tak hlavně ne do USA naštěstí tam na to dnes nemají peníze.
Už vidím nové Monstery, bez desma, bez letmáku, V4, servis po 60k, nejkultivovanější Ducati všech dob…
Ještě že se toho Fabio nedožil.
Moc se mi líbí. V červené barvě nejvíc.
Kapalinová spojka, delší servisní interval, okénko pro kontrolu oleje, brzdy Brembo, hezký Akrapovič, záloha výkonu.
Asistent rozjezdu, to už mi přijde moc. Takovou motorku by si měl koupit někdo, kdo už jezdit umí.
Moc elektroniky mi přijde v některých případech na škodu.
Jako tzv. " chytré semafory "
Je to krasavice a svezení bude jistě parádní, ale vzhledem k tempu vědeckotechnického pokroku bude výhodnější počkat na další model, který se už bude řídit sám...jezdec bude mít čas a klid na surfování telefonování a dokumenování svých zážitků, tedy pokud motorka nebude i natáčet a fotit vše po celou dobu jízdy...také by bylo vhodné abych pro ní nemusel do garáže, ale aby za mnou přijela sama
Vypadá skvěle!! Vsechno spolu hezky ladí. Motor bude špička, snad se nebude moc sypat... A taky to bude narvaný elektronikou az hrůza. Ta kostka radaru je tam taková debilní, ale když to doba chce. Do terénu bych s tím v žádném případě nešel. Praštit s tím o zem bude hodně dráha sranda. Každopádně si nemyslím, ze by Multice s novou V4 a designem zapadla v davu. Stále je to čistý originál. Bude se prodávat jak housky na krámě
Pěkná ... moc pěkná a pojede to určitě jako krááááva, ale mám tak nějak zafixováno v hlavě že Dukárny jsou pouze pěkný a rychlý mašiny co potřebují častý a drahý servis. Ty plastová křidélka (spoilery) spíše vypadají že budou foukat na kolena a né na motor. Zdá se mi to docela jako hloupost ale Talijáni to mají asi vymyšlené.
Hoši nebulte furt jako caparti. Je hezká, je nová, svezte se aaž pak hodnoťte. 4 vál bude klidnejší, možná težší, ale chce to jen skusit. Taky jsem bažil po GSu, a skončil jsem u kačeny. Je zapotrebí vše vyskoušet a pak konstruktvne kritizovat. A pro vás tatínky tří a více detí, začnete delat neco trochu navíc ve svém živote, anebo se vzdejte zbytečností, a budet mít na všechno co si zamanete. Je to jen otázka priorit. vše nemá nikdo.
Na pohled připomíná už japonce
.. Nepřijde mi to jako pořádná Ducatka. Spíš cestovní silná motorka
Toto bude šupa.Na pěkné silnici dobrý jezdec ukáže záda kdejakému superbiku.Do lehčího terénu stačí jenom přepnout mapu,přenastavit podvozek a hurá přes les.Dává to smysl.Dvě motorky(nebo i tři)v jedné.Jsem zvědavý kdy se bude psát.že na tom byl někdo viděn na okruhu.
MTS V4 má mít 215kg ( tj. 20kg měně než MTS V2 DVT )
.
. Mě se líbí moc
, ale už se na ní určitě nesvezu...
K tomu má špičatější krouťák, posunutý cca. o 1.250 ot, výš.
Už při předávání Testastretta DVT 2015 v Milíně jsem tušil, že to poletí, ale MTS V4 poletí ještě víc
1 reakce
Kdyby se všichni vývojáři řídili pindama lidí ve fórech, tak asi všichni pořád používáme tlačítkové telefony ala Nokia 5110 a Apple by byl pořád v garáži. Vývoj nezastavíš. Fabrika prodává to, co trh žádá a každá změna má svoje opodstatnění. Je jasný, že zákazník, který není cílovou skupinou shodu nenajde.
Otestujme, udělejme si vlastní úsudek a pak suďme.
6 reakcí
Nejsilnější určitě, nejvíc multi asi taky, ale taky rozhodně NEJMÍŇ DUCATI V HISTORII !!!
Je krásná bude určitě suprová, ale já setrvám u svýho drahýho desmo ucukanýho dvouválce a letmý kejvačky i když je slabší a míň multi, ale je to pořád ještě Ducati.
1 reakce
Nebudu řešit motor, podvozek - nejsem zapálený Ducatista, ale zaujala mě jiná věc. Jsou to ty aerodynamické prvky pro chlazení motoru. Kromě toho, že jsou na raně, by mě zajímalo, kama ten ohřátý vzduch bude odcházet, respektive, kde bude topit. Na stehnech, pod prdelí,...?
1 reakce
Myslím, že to má Ducati dobře spočítané. Chtějí, aby měl jejich zákazník dvě motorky, jednu na blbnutí kolem komína a druhou v plné výbavě na cestování. Ostatní evropské fabriky mají nabídku koncipovanou podobně.
Motorka je to pěkná, má však pro mě spoustu věcí, které asi nepotřebuji. Pokud se tedy Ducati vydala cestou příplatkové výbavy ala VW, mohla se nabízet holá verze bez všech nadstandardních asistentů. Ať si každý přikoupí co chce. Asi jsem moc velký staromilec. Závislost provozu stroje by neměla být závislá na podřadných věcech jako třeba el. zámek řízení atd...Nicméně vše se vyvíjí a přechod s desma třeba uspoří někomu čas i peníze, která však utratí za různé elektro problémy.
Ještě jsem se podíval na video... zajímavé je, že o absenci desma tam nepadlo ani slovo, tedy možná jsem to přehlédl, to video je dost dlouhé a hlavně nudné, spousta čísel a nudy... nedělali ho náhodou němci??
Taky mi přijde že CEO je nějak bez emocí, skoro jako by ho samotnýho mrzelo, že prezentuje motor bez desma, ale nic jiného mu nezbývá.
Denní LED světla jsou podobná S1000XR, tak třeba se dočkáme příští verze MTS s boxerem - ale pořád lepší než 4 v řadě
Není to odsuzování ,ale spíše můj názor a postoj jako majitele MTS950 a Monstera 796 milovníka Ducati.
No ,kdo viděl dokument Megatovárny -Ducati - tak tam to hezky říká tehdejší ředitel.-Pokud chcete být nejlepší musíte jít stále dál.Což chápu a respektuju.Chtěji být na vrcholu !!concern VW!! všemu rozumím ALE!!
sametový motor -pokud bych ho chtěl ,zůstanu u Japonce.Proto jsem přešel k Ducati, která se klepe.
asistent rozjedu do kopce-to je snad pro invalidy Ne?
mraky elektroniky -která mně nezajímá.Mám 796 a má jen digitální display :)- proboha mi nepište že jsem jí nezkusil-NEZAJÍMÁ MĚ!!! Kawa ZR7 ani 796 nic nemají a nikdy mi nic nechybělo.Na MTS miluju ty vyhřívaný hefty.
letmáč-který je sexi -mi chybí už na MTS 950-co naplat
elektronický podvozek-na co ??
Moje resumé- věřím že je mraky lidí kteří si to koupí a který ta elektronika uchvátí.
Možná se to dostane do takového stádia ,kdy Sršen testoval BMW GS a cituji :je to tak dokonalý až je to nudný?!!
Za mne, je to je právě o té nedokonalosti kdy se to klepe ,cuká ale žije!!
Pokud se bude značka ubírat tímto směrem dále, nezbude mi nic jiného než vydržet s Monstrem 796 a MTS 950 rok 2018 ještě nějakých 23 let kdy mi bude 70.
A na závěr to za mne vystihuje tento vtip:Manžel zahne krásné ,voňavé ,blondaté štíhlé manželce s ošklivou ,smradlavou ,špinavou bezdomovkyní .A manželka na něj řve:Karle jak jsi to proboha mohl udělat!!podívej jaká jsem krásná ,čistotná a ty mi zahneš s tímhle . A Karel odpoví : a tebe by bavilo pořád žrát stejky.
Vážně nerozumím, proč tu vsichni tak nadáváte.
Technika starého desma byla uz totální středověk a bylo potřeba se posunout dál. Hádám, ze nikdo z vás ten motor nejel, ale všichni tvrdíte, jak bude stát za hovno. Zajímavé, ze motor podobné koncepce ve Streetfighteru je naprostá pecka. Ducati se touhle Multicí vyšvihla mezi špičku jak technikou, tak vzhledem, zpracováním a v neposlední řadě i el. vybavením, které do motorek postupně cpou všichni výrobci. A těžko může zůstat Ducati někde vzadu z čisté melancholie. Semiaktivni podvozek je dnes standart a každý ho chce, stejně tak naklonove ABS, kontorla trakce. Displej místo budíků konečně začal dávat smysl, když do něj jde promítnout navigace a nejsou potřeba další držáky, konektory a různá improvizační zařízení. Radar mi přijde jako zbytečnost a kokotina, to jako určitě. Ale hádám, že si každý bude moci navolit úroveň výbavy, jak jemu sedne. A škoda toho letmáče teda, ikdyz nová kyvka vypadá taky moc hezky.
9 reakcí
170 koní na enduru??? Svět se zbláznil! K čemu je to dobrý? Na okruh? Do bláta je to asi trochu moc.
Já nejsem zastánce všech těch el. fičur, páč, co se může pokazit...
1 reakce
Pochopil bych V4,bo čtyřvály v endurech poslední dobou in. Že má 170 kobyl, to je jasný, opět tlak konkurence. Ale k čemu bude tomu SUV zvětšení předního kola? Další mastodont co si bude hrát na echt terénní stroj?
No a je to tady Volkswagen group časem domrdá i Ducati. To co dělalo Ducati Ducati už si nekoupíš. Jen další z nekonečné řady spotřebních sraček.
3 reakce
krasavice , sice odklon od klasiky od Ducati ale co už,nakonec vzhledem k cenovce pojede mimo mě
Nejak nechapu, k cemu je v motorce tohoto typu 170 kobyl.
2 reakce
Asi tak: máme tu máslo od Madety, Tatry, Olmy atd., slušný průměr... něco jako Honda, Yamaha...a teď i Ducati. Asi tak....
Být Dukna taková odjakživa, tak nikdy v 2009 nepřejdu od Yamahy, prostě ten duch (trubkový rám, dvouvál, suchá spojka, letmák) tam už není.... po 10 sezonách na klasickém Monsteru jsem koupil Rockstera a jsem za něj rád.....
Jak bylo psáno níže, chce to nejdřív skusit a pak hodnotit
navíc si myslím, že naživo bude mnohem hezčí než na fotkách. Taky mě mrzí ta kyvka ale tak to je. Asi by mi víc chyběla ta brutalita 2V ale to se musí prostě skusit... drahá byla vždycky a vždycky bude stejně jako GS. Aspoń máme motivaci chodit do práce...
...
Takže já to beru a těším se na test...
ps 1290 SAD pak vypadá jako fajné levná terénní motorka
Pro mě nejhezčí a myslím že bude i nejlepší motorka na trhu,snad se mi na ní podaří vydělat.
A piece of flesh
Na první dobrou - tu bych si dal
.
A je to tady konec multice. Je prostě divná.
Zvouček by nebyl?
Ty vole ono fakt nemá letmák a celý je to takový divný. Tím nemyslím vzhled, ten není úplně marný, jen ten celek je takový...no, prostě neitalský. Minimálně teda ta zadní půlka. Jako by do toho zezadu naprala ve vysoké rychlosti nějaká neDucati.
Sakra z boku je to fakt divný, ne, nechci se na to koukat.
Ducati s Multistradou přestáva být ta která vyčnívala z davu, ta která věci dělala jinak, které fungovaly a byly jedinečné. Zmizela suchá spojka, Desmo a letmá kyvka. I když bez Desma, tak na příznivější ceně se to neprojeví. A 60 tis.km servis? Jelikož je to čtyřvál bez Desma, tak náklady na servis si myslím budou vyšší jak u Multistrady 2015+. Ta má Desmo servis po 30tis km. Ani bych se nedivil, kdyby Honda udělala podobnou mašinu s motorem z VFR, to by se Ducati asi hodně divila. Vlasně i bych si to přál.
2 reakce
„vše je podřízené funkci“, jak se v článku přesně píše. Tomu odpovídá i zrušení desma a zadního letmáku, bohužel. Je vidět tlak na prodeje z VW, nové Dukny budou za chvíli německé motorky, pokud to tedy VW neprodá. A kdyby jo, tak hlavně ne do USA
naštěstí tam na to dnes nemají peníze.
Už vidím nové Monstery, bez desma, bez letmáku, V4, servis po 60k, nejkultivovanější Ducati všech dob…
Ještě že se toho Fabio nedožil.
4 reakce
Moc se mi líbí. V červené barvě nejvíc.
Kapalinová spojka, delší servisní interval, okénko pro kontrolu oleje, brzdy Brembo, hezký Akrapovič, záloha výkonu.
Asistent rozjezdu, to už mi přijde moc. Takovou motorku by si měl koupit někdo, kdo už jezdit umí.
Moc elektroniky mi přijde v některých případech na škodu.
Jako tzv. " chytré semafory "
Je to krasavice a svezení bude jistě parádní, ale vzhledem k tempu vědeckotechnického pokroku bude výhodnější počkat na další model, který se už bude řídit sám...jezdec bude mít čas a klid na surfování telefonování a dokumenování svých zážitků, tedy pokud motorka nebude i natáčet a fotit vše po celou dobu jízdy...také by bylo vhodné abych pro ní nemusel do garáže, ale aby za mnou přijela sama
4 reakce
Vypadá skvěle!!
Vsechno spolu hezky ladí. Motor bude špička, snad se nebude moc sypat... A taky to bude narvaný elektronikou az hrůza. Ta kostka radaru je tam taková debilní, ale když to doba chce. Do terénu bych s tím v žádném případě nešel. Praštit s tím o zem bude hodně dráha sranda. Každopádně si nemyslím, ze by Multice s novou V4 a designem zapadla v davu. Stále je to čistý originál. Bude se prodávat jak housky na krámě
Pěkná ... moc pěkná a pojede to určitě jako krááááva, ale mám tak nějak zafixováno v hlavě že Dukárny jsou pouze pěkný a rychlý mašiny co potřebují častý a drahý servis. Ty plastová křidélka (spoilery) spíše vypadají že budou foukat na kolena a né na motor. Zdá se mi to docela jako hloupost ale Talijáni to mají asi vymyšlené.
1 reakce
Hoši nebulte furt jako caparti. Je hezká, je nová, svezte se aaž pak hodnoťte. 4 vál bude klidnejší, možná težší, ale chce to jen skusit. Taky jsem bažil po GSu, a skončil jsem u kačeny. Je zapotrebí vše vyskoušet a pak konstruktvne kritizovat. A pro vás tatínky tří a více detí, začnete delat neco trochu navíc ve svém živote, anebo se vzdejte zbytečností, a budet mít na všechno co si zamanete. Je to jen otázka priorit. vše nemá nikdo.
1 reakce