yamaha_brezen




Ducati Multistrada V2 - nové jméno, nižší váha, jinak vlastně pořád stejná

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Drop_in (1) napsal 01.11.2021 v 14:39

Za mna v pohode. Zas o kus dalej a dokonalejsie. Vychytane detaily (podsvietene tlacitka atd) na japonskej moto taketo dotiahnute drobnosi moc casto nie su. Ked niekedy vidim dielenske spravovanie na japonskych moto typu neobrobene odliatky a zvary alebo na kolene posobiace zaizolovane kable vo vysledku kazia celkovy dojem. Moznost obiednania si dratennych kolies a inych roznych doplnkov tiez nie je obvykle u inych znaciek i ked sa zlepsuju aj tie. V dnesnej dobe sa da povedat, ze zle moto sa nevyraba. Ide len o nase preferencie. Niekto moze namietat, ze na moto sa jazdi, ale dovolim si povedat, ze 85% z nas si s moto robi radost a berie do uvahy aj vizualnu stranku.

miligen (11) napsal 02.10.2021 v 20:36+1

Přečetl jsem si komentáře pod článkem a musím tedy reagovat. Myslím si, že změn je na MS 950 V2, více než dost. Už jen např. nádrž větší o 2 litry je super a doladěné věci od předchozích modelových roků je jen známka toho, že výrobce poslouchá zpětnou vazbu od zákazníka.
Jezdil jsem fungl nové GS (měl jsme ho 6 let), pak zase BMW K 1300 R a mnoho jiných strojů, můžete se podívat do profilu. Od roku 2020 mám MS 950. Za dvě sezony najeto 18400 Km a na stroji nebyla jediná vada, chyba, či závada. Servis je stejně drahý, jako Yamaha, nebo Triumph (jezdil jsem TT 800Xc). Olej a filtr měním sám po 5 tis. km. Vždy jsem to tak dělal a je to položka vždy do 1000 Kč. Velký desmo servis stojí sice kolem 30 tis.ve značkovém servisu, ale neznačkový ji udělá za půlku a stejně dobře.
Spotřebu mám dlouhodobou 4,6 l. Prostě jsem max. spokojen a pokud bych měnil, tak zase za 950 ve verzi S: 1200 apod. už jsou na použití 99% jezdců zbytečné.
Vibrace tam jsou, ale kde ne? Jeden kamarád říkal, že napoprvé Ducati nikomu nesedne a měl pravdu, já se do ní zamiloval až po 3. svezení a už zůstala doma. Věci, co mi na mojí MS 950 vadí jsou přesně ty, co má model 2022 vyřešeny. Jsem na ten stroj zvědav.

bruttopyr (420) napsal 01.10.2021 v 21:21+1

Za mne je u Ducati vše v pořádku:
1. Multistrada je moc pěkná a technicky na výši doby.
2. Jistě to i bezvadně poletí.
3. Na propagační fotce č.3 je normální heterosexuální pár.
4. Chlap na té samé fotce sedí vepředu.

Ducati jsem nikdy neměl, můžete sem prosím skuteční majitelé Ducati (ne, že "kámoš říkal"...) napsat, jak nákladné jsou ty běžné servisní úkony?
Zajímají mne konkrétní typy motorek s konkrétním rokem výroby při kilometrech takových a takových...

Nepsat souhrnnou částku, pokud se měnily i pneu.

Díky všem!

Nebo je to námět pro redakci na samostatný článek?

SuperSic58 (1447) napsal 01.10.2021 v 05:55

impozantní mašina

MilanM1800 (11) napsal 30.09.2021 v 22:30+1

Tak ještě by měla přijít Multina V4 PP s přední 17 kolem a letmáčem vzadu. V Ducati si uvědomili, že zásadních změn bylo na některé konzervativní zákazníky moc najednou a mohli by o ně přijít..


Codo (458) napsal 30.09.2021 v 21:17

Neřídil jsem ji, ale přijde mi na Itala prostě...prostě šeredná. Sorry, italomilové, tohle se jim moc nepovedlo, ale fakt je, že výjimka potvrzuje pravidlo Italky jsou jinak obvykle fakt krásky. Tahle mi nesedí...

fs155 (2) napsal 30.09.2021 v 20:50

Mě se líbí. A po tomhle faceliftu se podobá stále víc k MTS1200, což je prostě ikona

Aleš_R (16) napsal 30.09.2021 v 20:42

Sedněte si na 950, potom na V4 a zvažte, co je to "malá".

Honzus75 (127) napsal 30.09.2021 v 20:21-3+1

Do prvního desmoservisu asi paráda

P.e.p.u.l.e. (11) napsal 30.09.2021 v 20:11

Jaj, tak jako nej vidím tu možnost A2. Abych řekl pravdu, moc jich po ČR nevidím jezdit. Spíš potkávám 1200, 1260…..

vitik (150) napsal 30.09.2021 v 19:23+1

Mno, strašně jsem ji chtěl, měla skoro všechno co bych na cestování potřeboval. Zdánlivě ideál. Pak jsem si ji šel půjčit na svezení. Po 60 km mě bolela záda, ramena. Do zatáček jsem to musel lámat větší silou než Fat Boba. Na dálnici mravenčí sedlo i stupačky k nevydržení. Pokus o vniknutí do menu pomocí tlačítek taky bez návodu nešlo 2x intuitivně. Za hodinu jsem to vrátil s tím, že už ji nikdy nechci vidět . Takže jste mě s tímhle článkem otevřeli starou ránu a to Vám jen tak neprojde....

pb_81 (2) napsal 30.09.2021 v 18:17

jen drobnost, MTS 950 plnila Euro 5 uz v prubehu roku 2020 (v roce 2020 mela oznaceni MY 2021), kdy prisli s novou barevnou variantou. To je nejspis i duvod, proc o tom loni na presentaci nemluvili, uz to totiz nebyl novy model/evoluce, ale model, co se nejakou dobu prodava...

K167 (2084) napsal 30.09.2021 v 18:02

Tahleta "multisranda" je sympaťanda.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist