Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MTS si určitě zaslouží lepší motor než má v současnosti - je potřeba razantně posílit spodek a střed otáčkového pásma i kdyby na úkor max. výkonu ve špičce , a potlačením vibrací by také nic nezkazili - přece jenom to má být i cestovní moto.
Dyt rikam cca 250kg plna... tech 340 musi byt jinou metodikou
Chuďas899 : suchá hmotnost je 212kg a pohotovostní je 235kg - nového modelu
si to pleteš s GS
Tech 340kg je pohotovostni hmotnost vc ridice dle odlisne metodiky... standardni multice vc naplni mela vzdy cca 250kg
Podla mna ide aj o to, aby sa vyrábalo čo najmenej typov motorov. Urobili to aj u KTM.
MTS si určitě zaslouží lepší motor než má v současnosti - je potřeba razantně posílit spodek a střed otáčkového pásma i kdyby na úkor max. výkonu ve špičce , a potlačením vibrací by také nic nezkazili - přece jenom to má být i cestovní moto.
jako super ale nevím co s tím výkonem navíc dělat, už teď je to peklo
Jestli je motor z diavela oproti MTS vyspělejší netuším, ale současná multistrada má též DVT. V každém případě dobrá zpráva.