Ducati + Hero = Scrambler a Multistrada 300?
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: archiv, CFMoto | Zveřejněno: 22.8.2018 | Zobrazeno: 10 936x
Text: Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: archiv, CFMoto | Zveřejněno: 22.8.2018 | Zobrazeno: 10 936x
souhlasim s tim že tohle je spíš sňatek z rozumu než ze zoufalství, ty trhy jsou opravdu zajímavé a Duc je vcelku malá fabrika s malým portfoliem... samozřejmě může být pro některé klienty problémem to, že stejně jako BMW ztratí takovej ten punc exkluzivity, že si to nemůže dovolit kde kdo, což možná pár klientů odradí, ale jistě bude víc těch nových... supersilné bestie už dávno nejsou v těžišti výroby, když chcete jezdit s malou spotřebou a jednoduše, kupte si elektrokolo
Kucí,jak hodně problematická asi VW group je,když je stále mezi třema největšíma výrobcema aut na světě a vykazuje miliardový zisky???
Prostě jenom viděj prostor na roztahování,tak ho chtěj využít a byli by blbý,kdyby ne.Neznamená to přece,že nám tady budou cpát nějaký nesmysly.Navíc mysli,že kdyby ta malinká Panigale fakt vyjela,třeba 300ccm,tak udělá šťastnejma spoustu hormonů a nevidim důvod,proč by to BMW,KTM a další dělat mohli a Ducati ne...
SuperSic58 i deluxa mají kus pravdy. Mně ten celý hon za prosperitou firmy popoháněný problematickou VW Group připadá jako degradace italského národního pokladu. Smutný trend doby v němž se slavné firmy dělí na části, překupují apod.jelikož nejsou schopny fungovat samostatně. Mám už celkem bordel v tom kdo v automotiv a moto branži hnípe v nečí group a kdo sedí nahoře. KTM si HQ, Husabergem který zařízla
a celou tou indickou anabází jednoznačně pomohla. Snad to dopadne dobře i u Ducati. Asi by mi víc vonělo kdyby měli prachy koupit třeba nějakou evropskou divizi sportovních motorek do terénu. Uvidíme.
JA-NE : ved teraz si to pekne "vyzrali" , prisli o velku cast US auto trhu a tak isto prisli o pekny balik penazi. V eu maju plno dalsich otvorenych sudnych sporov. Cisla nepustia, hladaju kazdu mokru handru v dosahu co by sa dala momentalne vyzmykat. Ale pomenovali to pekne..."dalsi rast znacky"
Vstup das auto sa zacina prejavovat..
Čím dál víc výrobců si začíná uvědomovat, že každý nepotřebuje jen supersilné bestie nacpané elektronikou, jejichž výkon není v běžném provozu ani z poloviny využitelný a musí se na ně brát hypotéka. Je zde poptávka i po jednoduchých lehkých a hbitých motorkách, co pojedou za 3 litry. No a hlavně tu jsou obrovské trhy v asijských zemích, kde je možnost dalšího odbytu a kde se na velké objemy moc nehraje.
Při představě Panigale 125... Nevím, jestli se mi chce brečet nebo blejt
U "spolupráce" je důležité, kdo je zachránce a kdo zachráněný? Čína vs Evropa, Indie vs Evropa, Japonsko vs Čína, Indie vs USA, Evropa vs Brusel, kdo ví kdo komu nakope prdel ... teď se to začalo i rýmovat 8)
Čiže, ako povedal šéf vw, ak nebudú čísla, Ducatti predáme, alebo zavrieme... koniec dobrý, všetko dobré!?!
A potom kúp si DMS, keď nevieš, čo bude do roka a do dňa... servis, kvalita a iná podpora...
oni už vystrkujou rohy dávno, jen k nám to dochází zvolna
CFmoto spolupracuje s KTM (stejně jako Bajaj), Kymco s BMW, ZhouZhou s Yamahou, Quijangjiang dělá Benelli, Honda dělá s Dongfeng a Guangqi a je toho určitě mnohem víc...
Ono se totiž jedná o firmy sice se srandovníma jménama, ale velikostí o jaký se evropanům může jenom zdát, stejně tak jejich obraty a výdělky tu nemají obdoby. A většina z nich už nějakou dobu investuje do výrobních technologií, takže i výrobním procesem dotahujou na známý značky...
Myslim,že už začínaj vystrkovat růžky.Mam takovej pocit,že třeba to CFmoto 650GT,nebo jak se to jmenuje, nebude vůbec špatná motorka..