husqvarna_svartpilen_801_2




Ducati 848 Evo na MotoGP Laguna Seca

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DN (57) napsal 27.07.2010 v 22:25

DaliborRR: jezdi tridu daytona sportbike s 6tkama a myslim, ze nejedou vubec spatne..

DaliboRR (1) napsal 27.07.2010 v 18:26

848 jezdí v americe nějaké jejich mistrovství spolu s šestkama od rejže.Byl o tom článek v ČMN

Italofil (41) napsal 24.07.2010 v 18:26

Shit moje trencle to nezvládly

DESMOFulcrum (11) napsal 24.07.2010 v 12:03

dobrej lak

gorkin (4439) napsal 23.07.2010 v 21:33

Hmmmm Pěkný pěkný za mne 10 bodu proč né 850 1098 -1198
právě proto je Ducna Ducnou

stewik (0) napsal 23.07.2010 v 12:53

vsak pokud se nepletu puvodne 850 udelali jen tak a pak se zjistilo, ze to vyhovuje specifikaci jedny souteze a tu razem ovladla ducati :) takze tam by mohla vyhravat dal

Sgt.Dornan (1) napsal 23.07.2010 v 12:39

Asi jediná Ducati o které bych byl ochoten uvažovat

Frki (0) napsal 23.07.2010 v 10:57

pylot> Jak se to veme. Gixxer 750 k9 má 150 koníků. A zase třeba moje 6ka (ZX-6R 09) má koníků 134 ponců. A tadle Ducna 140, že jo. Tak si to sám porovnej.

Každopádně, něco mezi 6kama a litrama je na trhu poskromnu, a hodně lidí uvažuje způsobem, že něco mezi (v rámci SS motorek), je fajn. Už právě z toho důvodu, že je to celkem nedostatkové zboží, se prodávat bude. Navíc, design se moc nemění, ale pořád je svým způsobem "sexy".

Jako stroj má ode mě Jen ta cena bude zase krapet jinde

RomanSS (512) napsal 22.07.2010 v 20:44

Riddle> Ušmudlaných 114 koní. Je to už historický kousek no...japonci v té době taky neměli závratný výkony.

pylot (27) napsal 22.07.2010 v 20:15

Tom Ride> Vsadim boty ze tech usmudlanejch 100 koni u 916 bylo daleko charakternejsich nez techhle 140. 848 by se mela srovnavat spis s GSXR 750 nez se sestkama ne?

SuperSic58 (1307) napsal 22.07.2010 v 16:21

Jak jde ten vývoj dopředu, pamatujete na 916ku, ta měla ušmudlanejch 100 koní, a teď z menšího obsahu vydolujou i 140, mazec! Design je bomba Je pravda, že třídu supersport nesplňuje a na třídu superbike má zas málo koní. Je to něco mezi tim, podobně jako GSX-R 750

matrixbiker (457) napsal 22.07.2010 v 14:02

Na amatérské úrovni může, ale tohle už je trochu brutál.

DMC.motobiker (-23) napsal 22.07.2010 v 13:50

Na předpisové ježdění po silnici bych si raději pořídil načipovanou 1098 s Termíkama , ale co už... Jinak já mám u Ducati nejraději červenou barvu , ale musím říct že tahle jí teda fakt sekne , moc povedená hračka...

s4r (52) napsal 22.07.2010 v 11:42

Pastell: o jakém kroku mluvíš? Vždyť 848 nikde závodit nebude, je to motorka na silnici...a tlumič řízení, monobloky a 140 koní je přece fajn, nebo snad ne?!

Korbik (91) napsal 22.07.2010 v 11:26

Protože pokud vim tak se 848 s šestkama a Triumfama na závodní dráze utkat nemůže...

Stana.k. (130) napsal 22.07.2010 v 11:26

spis bych to uz zaradil do superbike nez supersport

SirIndy (56) napsal 22.07.2010 v 11:19

Proc by nepatril kdyz z toho dokazou vytahnout takovejch koniku a vaha je taky vyborna?

Pastell (112) napsal 22.07.2010 v 11:16

Do supersportu nepatří to je pravda. Tenhle krok továrny nechápu. Ale 140 koniku už je slušná porce

SensationBlaack (-18) napsal 22.07.2010 v 10:36

V te titanove vypada hezky... ale je to Ducna takze ne diky

s4r (52) napsal 22.07.2010 v 10:23

Majki (672) napsal 22.07.2010 v 10:17

Dvouválec o objemu 848 ccm nepatří do segmentu supersportů ...Pokud to ti taliáni zase neupraví ve svůj prospěch...




TOPlist