CFMoto představuje na EICMA nový cesťák, tříválcový motor a koncepty
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 8.11.2023 | Zobrazeno: 21 360x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Vláďa Novotný | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 8.11.2023 | Zobrazeno: 21 360x
Dnes je móda prodávat motorky s nájezdem kolem 40 000 km. Všichni asi víme, že většina desetiletých motorek má najeto víc, mnohem víc.
Mě by zajímalo, jestli tyhle čínské nehezké motorky budou jezdit po 50 000 km tak, jako většina motorek z vyspělých zemí. Ne ze země, kde "vobšlehnou" všechno a slovo kvalita v evropském pojetí jim neříká vůbec nic.
To že se Čína rozvíjí, nezpochybňuji, ale jsem přesvědčen, že jejich motorky si prostě k japonské, nebo k evropské produkci nemůžou ani čichnout.
Kvalitou, ani designem.
Motorka z Číny ?
6 reakcí
Někdo tu žehrá na váhu MT450,ale plná bude do 200kg a když se podíváte,tak je to kus motorky.
Osobně jsem rád, že přestali dělat tyhle menší objemy ve velikosti jízdního kola a konečně se na tom může pohodlně poskládat i 190cm chlap. Někdo tu srovnává váhu s KTM 390,ale to je proti tomuhle moto vyprané na 90°C a ještě špatně vysušené. Takže za mě ta váha na tu velikost je ok
2 reakce
Přidávám se k děkovačce. Díky za super představení motorek a novinek z celého motosalonu, rychlé, výstižné, ucelené. Nechápu, jak ze sebe dokážete hrnout toliko se měnících informací. K tomu spousta fotek a textu. Za mě jste profíci No. 1.
Nesnáším Čínu a její politické zřízení
. Asi jako každý svobodně uvažující člověk.
Ale musím se jim nechat, že do toho šlapou opravdu fest a ty motorky ale i auta začínají být velice konkurenceschopné. Už to nejsou jen kopie něčeho jiného a úspěšného, ale mají i vlastní nápady.
Už jsme si zvykli, že elektronika je z Číny, tak si holt budeme asi muset zvyknout i na motorky.
2 reakce
První co mě napadlo při pohledu na tu 450, ty jo - fakt pěkné, druhá barevná kombinace taky pěkné... proč to proboha nejde třeba u Vstromu 800...
Můj postoj k čínským motorkám je formován uspořádáním té země, jedno ale musím uznat - dělají pěkné motorky, což dokazuje i nová cestovní MT450. A co teprve, když si odmyslíte to horní přední světlo, to by byla teprve paráda.
To je tam naroubovaný navíc, a taky naprosto zbytečně, LED svítí tak dobře, že by to zvládlo v jednom.
2 reakce
Napíšu to třeba sem, ale platí to pro celé EICMA zpravodajství - díky! Krásně nám to hrnete a je radost přijít z práce a pokochat se. Parádní práce, pánové.
A když jsme u CF, mě se třeba produkce CF moto líbí, Japonec to bude mít čím dál těžší.
Když tu začaly jezdit CFM, tak jsem si říkal "další Čína", ale oni do toho fakt šlapou a maj fakt pěkny motorky. Klobouk dolů.
Koukám že modelů CF je asi víc než zákazníků. Proč by to jinak do nás tak hustili?? Nebo že by zas chosě čmelák potřeboval kačky na dárky na mikuláše??
2 reakce
Čiňánci se zasnažili... a v Evropě a Japonsku by je měli brát vážně...
Osobně mi ta značka sympatické není, ale je vidět, že se posouvají mílovými kroky a za pár let (možná i dřív) už budou naprosto adekvátní konkurencí všem etablovaným značkám. Design je, až na ty přiteplený barvy, povedenej!
Ať se nám to líbí, nebo ne, nutno uznat, že CFMoto jede. Když se podívám, jakou nudu zase představila např. Honda, tak design CFMota je mnohem zajímavější a napáditější...
Ten tlumič napříč vypadá zajímavě
Sršeň a tv prima se už těší na přísun peněz z testů CF mota v Elektrosalonu
Ta 125ka pro mladý vypadá luxusně!!
Japonci, budíček!!!!
Motorky sú to pekne len nechápem význam toho krytu prednej brzdy na tej MT-X
osobne si myslím že by mal chrániť kotúč hlavne v spodnej časti kde je ale kotúč úplne odkrytý
tak tam teda buchnime kryt no ale máme len ľavý
no čo už tak ho otočíme naopak
Príde mi to ako že "chcem tam niečo dať, ale neviem čo"
1 reakce
edit: ten tříválec je opravdu nový? nebo nějaká kopie?
4 reakce
Ta 450 MT se mi fakt líbí. Pokud to bude kombinované s tradičně dobrou "CF Moto" cenovkou, budu mít o čem uvažovat.
8 reakcí