globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
NXram (68) napsal 10.11.2023 v 17:29-1+2

Super článek, je vidět jak v CFMoto naslouchají trhu a dělají to, co lidi chtějí a ne to, co si někdo ve vedení usmyslí a neptá se....... Za mě super, že tu mají zaběhlé značky takovouhle konkurenci, třeba je to rozhejbe jak s novými modely, tak i cenově. Šlapou do toho fest, podporují prodeje a myslím, že ještě zdaleka nekončí s novými modely. Fakt nechápu jak někteří mohou neustále kydat hnuj na něco, co velmi často ani neviděli natož na tom jeli. Já se považuji za velkého milovníka motorek a vůbec všeho, co má motor a i když se mi občas něco nelíbí, tak přeci nejsem ten co může za ostatní říkat jak by to mělo být a co je správné atd. Rozhodne to trh a NE diskuze na internetu .......... prodeje mluví za vše ať se to někomu líbí nebo ne Na rozdíl od některých remcalů, mám a měl sem v garáži jak nové, tak i staré Evropany tak i Japonce a o CFMotu 450MT uvažuji také

Obdélník (22) napsal 09.11.2023 v 20:40-1+1

Dnes je móda prodávat motorky s nájezdem kolem 40 000 km. Všichni asi víme, že většina desetiletých motorek má najeto víc, mnohem víc.
Mě by zajímalo, jestli tyhle čínské nehezké motorky budou jezdit po 50 000 km tak, jako většina motorek z vyspělých zemí. Ne ze země, kde "vobšlehnou" všechno a slovo kvalita v evropském pojetí jim neříká vůbec nic.
To že se Čína rozvíjí, nezpochybňuji, ale jsem přesvědčen, že jejich motorky si prostě k japonské, nebo k evropské produkci nemůžou ani čichnout.
Kvalitou, ani designem.


Motorka z Číny ?

Neeno (13) napsal 09.11.2023 v 12:50

Někdo tu žehrá na váhu MT450,ale plná bude do 200kg a když se podíváte,tak je to kus motorky.
Osobně jsem rád, že přestali dělat tyhle menší objemy ve velikosti jízdního kola a konečně se na tom může pohodlně poskládat i 190cm chlap. Někdo tu srovnává váhu s KTM 390,ale to je proti tomuhle moto vyprané na 90°C a ještě špatně vysušené. Takže za mě ta váha na tu velikost je ok

PEPEE01 (346) napsal 09.11.2023 v 10:33

Přidávám se k děkovačce. Díky za super představení motorek a novinek z celého motosalonu, rychlé, výstižné, ucelené. Nechápu, jak ze sebe dokážete hrnout toliko se měnících informací. K tomu spousta fotek a textu. Za mě jste profíci No. 1.

WobRetnuh (112) napsal 09.11.2023 v 08:39-1+3

Nesnáším Čínu a její politické zřízení . Asi jako každý svobodně uvažující člověk.
Ale musím se jim nechat, že do toho šlapou opravdu fest a ty motorky ale i auta začínají být velice konkurenceschopné. Už to nejsou jen kopie něčeho jiného a úspěšného, ale mají i vlastní nápady.
Už jsme si zvykli, že elektronika je z Číny, tak si holt budeme asi muset zvyknout i na motorky.

Maho (33) napsal 08.11.2023 v 20:59-1+1

První co mě napadlo při pohledu na tu 450, ty jo - fakt pěkné, druhá barevná kombinace taky pěkné... proč to proboha nejde třeba u Vstromu 800...

maraton (180) napsal 08.11.2023 v 20:42+2

Můj postoj k čínským motorkám je formován uspořádáním té země, jedno ale musím uznat - dělají pěkné motorky, což dokazuje i nová cestovní MT450. A co teprve, když si odmyslíte to horní přední světlo, to by byla teprve paráda. To je tam naroubovaný navíc, a taky naprosto zbytečně, LED svítí tak dobře, že by to zvládlo v jednom.

lama_snr (8) napsal 08.11.2023 v 20:06+3

Napíšu to třeba sem, ale platí to pro celé EICMA zpravodajství - díky! Krásně nám to hrnete a je radost přijít z práce a pokochat se. Parádní práce, pánové.
A když jsme u CF, mě se třeba produkce CF moto líbí, Japonec to bude mít čím dál těžší.

PolarBearOne (18) napsal 08.11.2023 v 20:03

Když tu začaly jezdit CFM, tak jsem si říkal "další Čína", ale oni do toho fakt šlapou a maj fakt pěkny motorky. Klobouk dolů.

Vikmanov2 (42) napsal 08.11.2023 v 17:16-4

Koukám že modelů CF je asi víc než zákazníků. Proč by to jinak do nás tak hustili?? Nebo že by zas chosě čmelák potřeboval kačky na dárky na mikuláše??

Diaboluss (42) napsal 08.11.2023 v 17:13+1

Čiňánci se zasnažili... a v Evropě a Japonsku by je měli brát vážně...
Osobně mi ta značka sympatické není, ale je vidět, že se posouvají mílovými kroky a za pár let (možná i dřív) už budou naprosto adekvátní konkurencí všem etablovaným značkám. Design je, až na ty přiteplený barvy, povedenej!

Paťa (64) napsal 08.11.2023 v 16:44-3+7

Ať se nám to líbí, nebo ne, nutno uznat, že CFMoto jede. Když se podívám, jakou nudu zase představila např. Honda, tak design CFMota je mnohem zajímavější a napáditější...

Pedl (184) napsal 08.11.2023 v 16:35

Ten tlumič napříč vypadá zajímavě

Hondasl (107) napsal 08.11.2023 v 16:31-1+3

Sršeň a tv prima se už těší na přísun peněz z testů CF mota v Elektrosalonu

JardaBar (165) napsal 08.11.2023 v 16:30+2

Ta 125ka pro mladý vypadá luxusně!!
Japonci, budíček!!!!

majky72 (131) napsal 08.11.2023 v 14:38

Motorky sú to pekne len nechápem význam toho krytu prednej brzdy na tej MT-X osobne si myslím že by mal chrániť kotúč hlavne v spodnej časti kde je ale kotúč úplne odkrytý
Príde mi to ako že "chcem tam niečo dať, ale neviem čo" tak tam teda buchnime kryt no ale máme len ľavý no čo už tak ho otočíme naopak

waclav (13) napsal 08.11.2023 v 13:20

edit: ten tříválec je opravdu nový? nebo nějaká kopie?

vojtechposmourny (310) napsal 08.11.2023 v 12:26+2

Ta 450 MT se mi fakt líbí. Pokud to bude kombinované s tradičně dobrou "CF Moto" cenovkou, budu mít o čem uvažovat.




TOPlist