Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jednou ročně na "mácháč" to bude cajk..............a cestu z práce kolem testovacího místa, nebo vakcinační stanice to asi dá také. Za chvíli už stejně nikam nikdo nebude moci jet.
Při rozumné ceně by rozdíl mezi prémiovou značkou mohl být již tak zajímavý, že by to mohlo oslovit i pár cestovatelů. Za rozdíl v nákupní ceně by byl už pěkný trip..................a že se něco pokazí - jako na všem..............na motorce se nerozbije jen to, co na ní není.
Pro mě, za mě, číský lid je pracovitý a nějakou kačku si zaslouží. Např. se nedovedu představit u pásu s vidinou natvrdlého dolaru. Nechci být naivka a věřit indoevropské originalitě dílů či oděvních doplňků KTM. Práci čest a servis s námi! Ať žije Čínská lidová republika!!! Bože chraň jejich nerostné i lidské zdroje a životní prostředí, Amen!
Tak vám nevím.... Co člověk, to názor. Ale člověk je od přírody tvor nepřizpůsobiví, taková konzerva. Spousta špiní čínskou produkci a Japonce vynáší do oblak. Je pravdou, že Japonci za sebou mají dekády výsledků, ale taky se k nim nějak propracovávali, a nebylo to tužkou na čistým papíru. Číňani se vydali stejnou cestou, a začíná to nést ovoce. Japonci jsou jasně na špici, ale v tomhle závodě je další černej kůň, co má hodně natrénováno a ví, že žádný strom neroste do nebe. Na motorku jsem zvědavej, uvidíme naživo a dám tomu šanci.
Opravdu to nevypadá zle - vlastně se mi to i líbí, ale jako člověk, který Číňanům nevěří a ví, že u nich zvláště platí co bylo včera, dnes je dnes, by mě zajímalo, jak je to se servisními díly. Dříve (a neříkám že to tak je dodnes), se dovezlo 105 Čínských krámů a 100 se jich prodalo. Těch pět bylo na díly pro záruční !!! opravy, jenže, většinou bývají shodné slabé články a pak není z čeho brát. Existuje nějaký Český informační zdroj majitelů? Mi přijde že jich více po půjčovali, než prodali.
Na videu to vypadá celkem hezky i v detailech. Jestli bude zajímavá cenovka, tak to může mít úspěch. Kdybych koukal po nové univerzální motorce za rozumný peníze, tak proč ne.
A původ by mě nijak nevadil, tohle je už v podstatě zavedená značka.
Více než 100 komentářů u čínské motorky, která tu ještě ani není. Myslím, že oddělení marketingu CFMOTO může být spokojeno.
Ať je CFMOTO 800MT jaká chce, určitě lidi zajímá.
za mě nevypadá to vůbec špatně a zatracovat do že je to čína mi připadá jako nesmysl ,nakonec v číně si nechávaj vyrábět motorky i věhlasnější značky.A mít pocit když si nekoupm motorku z číny takže číňany poškodím tak to je k smíchu .Ale zatím prostě převládá názor že všechno čínský je s....a,stejně jako v médii silně podporová a neustále opakovaná vize o nebezpečnosti číny pro zbytek světa.Kdo chce tak si to koupí kdo ne nekoupí ale je zbytečný tvrdit že je to špatný jen na základě obrázku na netu.
jo čína se zlepšuje, ale tím zlepšováním také rostou i ceny jejich motorek... A to je kámen úrazu. Kdo si potom koupí "no name" čínskou moto, když o pár tisíc výše může mít značkovou motorku.. A dostupnost náhradních dílů za pár let, kdy už ta "značka" nejspíš nebude existovat a budou tu zas další nové čínské "značky", je také velkou otázkou...
Osobně bych si asi dokázal představit to vlastnit, jediný co, tak ta váha je na mých muších 70 kilo dost, ale to je problém u adv motorek obecně.
Motoru se bát "nemusíme" je známý z 790 adv, takže max ty klasický KTM problémy. Produkce bude určitě kontrolována Rukušákama, protože si ty si určitě na triko nevezmou nekvalitně vyrobenou vlastní jednotku.
Nezapomeňme, že nejčistčí olej po prvních 1000km má Royal Enfield, který je z Indie...
Design se snaží "kopírovat" klasický cesťáky, ale jaká fabrika v číně se nesnaží že. Výrobci telefonů taky kopírují design Samsung a Apple. Japonci taky zkopírovaly evropský klasiky a teďka je z toho vlastní kult.
Doufám, že se s tou kvalitou nemýlím, to by mě mrzelo.
Za prvé:
čínskou/korejskou motku lze po 5-8 letech prodat, jestli vůbec, jedině o hodně levněji než např. japonce. Tím se počáteční cenový bonus zpravidla ztrácí, spíš ještě jde do mínusu ..
za druhé:
zkuste si dnes sehnat na 10 -15 let starou yuki apod. jakýkoli spešl ND (osobní zkušenost kdy jsem se bláhově ujal repase jedné junior yukiny pro syna znamé ...)
No s těmito současnými CF a d. to samozřejmě nebude nejspíš jiné ..
za třetí:
na japonce, ameriku i evropské motorky jsou zpravidla bez problémů ku stažení komplet servisní manuály v metrických i palcových mírách + KND, kdy ty fabriky drží díly v distribuci mnohdy i více než 20 let. Jistě, nechají si to zaplatit
Pro CF ad. jsem je zatím nenašel i když připouštím, že to může býti mýma rukama a i neochotou se těmihle werky vůbec zabývat
Debata hodná doby kdy se na scéně obsazené klasickými motocykly především z Anglie a Itálie začaly objevovat první kopie od Japonců
Holt někteří z nás si na tu změnu u kormidla zvykají hůř...
Za mě, jen houšť.
Convoy: Koukám, jak jsi tu aktivní a říkám si, jestli jsi čínský agent nebo ses jenom do nějaký číňanky zamiloval. Nic proti, těsná mušlička může být fajn.
CFMOTO 800MT nevypadá zle, až tu budou, půjdu se na ní projet, abych si zkusil, jak se chová oproti KTM790 Adventure, ze které se mi původně taky hnul pajšl, jenže pak jsem se na ní svezl a ... odříkanýho chleba největší krajíc ... od listí-pádu je doma a miluju jí tím víc, čím víc na ní jezdím a stala se i hrozná věc - ta motorka se mi i čím dál víc líbí.
Pokud bude 800MT srovnatelná, budu o ní uvažovat pro syna. Jenže ona nemá tu "hnusnou" nádrž dole, která ale tak krásně snížila těžiště, ovladatelnost a která je ze strojírenského hlediska umělecké dílo.
Preco mam pocit, ze si europsky vyrobcovia pomaly, ale isto pilia pod sebou konare... teda akcionari nie, tam budu peniazky stale pritekat... ale uz vidim tie presuny vyroby do Ciny a nasledne odlivy mozgov.. je to skoda, ale sme nepoucitelni. Nestacilo Benelli, Husquarna... BMW skuter... a vraj aj Triumph uz nevyraba v Europe. Skoda. Ale inak to nevyzera zle.
V době globálních výrobních korporací je vymezování se proti určitýmu koncovýmu produktu celkem zbytečný.
Můžeš podpořit Evropu koupí KTM. Ale KTM vlastní ze 47% Indickej Bajaj, takže to nebude úplně zásah do černýho.
KTM má s CFmoto business, kdy třeba napůl postavili novou výrobní fabriku a na některý trhy vstupují společně pod dceřinnou společností.
Zkrátka se to nedá jednoduše odečíst z názvu na nádrži a za strojem, ve kterým někdo vidí srdce a vášeň, se může skrejvat obyčejná touha po zisku (logicky, jinak by žádná fabrika nefungovala).
Motorka zajímavá, jsme zvědavej, kam na trhu se umístí, aby měla dost odstup od KTM a přitom asi nebude ve spodním cenovým patře.
to že EUropu zaplaví čínské moto a auta je jasné. Výrobci nudných europroduktů budou kapat jeden za druhým. V dnešní době kdy kvalita a životnost auta a moderní motorky se rovná životnosti ledničky či boileru a oprava téměř nemožná či nerentabilní, to bude prostě spotřební věc která se po odsloužení pár let hodí do šrotu. To aby si to doma někdo opravil na koleni a nedejbože levně je nežádoucí.
Asi to bude znít blbě ale s vděkem vzpomínámna zlatou škodu 130 a čízu. Sice měli x much,ale opraví to každý šmudla a za pár drobných..
Zase o kousek lepší (konzervativnější) vzhled a to je fajn. Sice mi to evokuje Tigra od Triumphu, ale najít v dnešní době svébytný vzhled je dost těžké! Za mě mohly klidně vynechat i ten náznak zobáku! Co je naprosto příšerný jsou ty padáky ukončené záslepkou, navíc ten před chladičem je nějak podivně prodloužený navařením "vajglů" jako by to prostě z něčeho dodělávali. No a ta provozní hmotnost moc neodpovídá větě: Rozhodování zájemců o lehké cestovní endurko 700-800 cm3 bude zase o něco těžší.
Ale všechno to bude prostě tím, že cena bude určitě níž než konkurence. Otázkou je o kolik!
Už několikrát jsem na Motorkářích napsal, že máme být rádi za tu nabídku, která na trhu je. A to je pořád pouhý "výcuc" z toho, co je na světě k dispozici. Někdy mám pocit, že tu někomu chybí časy, kdy se nevybíralo z více značek, z několika verzí příslušenství a z barev, které běžně ani nevíme, že existují, ale jeden model, jedna barva a jen jednou za čas. Proto ještě jednou "BUĎME RÁDI ZA MOŽNOST SI VYBRAT!". Nesedí ti značka CF Moto? Nevadí, je jich k dispozici mnoho dalších. Nesedí ti, z které země pochází? No tak si kup tu, která je "evropská" vyrobená na Filipínách a smontovaná v Indii, ale stále má "původ" u evropské firmy. Myslel jsem, že u koupě motorky jde hlavně o kvalitu, vybavení, výdrž, spolehlivost, servisní zázemí, možnost dokoupit příslušenství, nabídku verzí, jak jezdci "sedne", když se na ni poprvé posadí a když ujede delší trasu. Pozice při jízdě, možnosti ji případně upravit, správná reakce při krizové situaci, atd. atd. A tady se často řeší, z jaké země pochází v souvislostech s politikou této země, zda něco stroj kopíruje a od koho, zda je výrobce v Evropě, Asii nebo Zimbabwe a podobně. Jsme snad politici, kterým jde stejně o něco jiného, než je "naše" dobro? Změníme přístup k dělníkům kdekoliv na Zemi jen tím, že si nekoupíme pár motorek? Ne. Berme to tak, že tu něco je ke koupi a vybírejme podle našich potřeb, peněz k dispozici a jak se na stroji cítíme a zapomeňme na to ostatní. Nic na tom nezměníme a o našem státě většina světa stejně neví. Dobrou jízdu.
Musím se taky připojit k odpíračům, není dneska problém vyrobit kvalitní moto, lidi, co ji vymyslí a vyrobí jsou, jen je zaplatit. Proč radši nekoupit originál z Rakouska? Vím, že na ní něco čínského bude taky, ale přece jen většina výdělku zustane v Evropě. Teda dokud KTM taky nekoupí číňani... A argument, že vše kolem nás už je beztak čínský, je sice silný, ale chceme to tak? Je to jako by si v 68 roce řekli, že beztak už vládnou komunisti, tak rusáci už vlastně nevadi...
Asi jsem nějakej zapšklej Čecháček, ale ikdyž tohle už na první dobrou nevypadá úplně špatně, mě se ta všekopírující čína pořád nechce podporovat a raděju půjdu do nějaké zavedené značky.
Jsem na motorku v reálu a cenovku zvědavý. Sám mám už druhou Suzuki, momentálně V-Strom 650 2019, ale byl jsem si 2x ze zvědavosti vyzkoušet CF MOTO 650 MT a byl jsem příjemně překvapený. Samozřejmě to není na objíždění světa křížem krážem s plnou bagáží. Ale pro hobíka, který sólo jezdí pohodové jednodenní výlety po ČR, nechce do toho sypat moc peněz, proč ne. S touto 800 už by asi šlo jezdit po ČR i ve dvou. Je to asi jedna z mála čínský značek, kde bych se asi nebál dostupnosti dílů a servisní sítě. Akorát i CF moto nabírá sebevědomí a rok od roku dost citelně zvedá ceny. Jsem zvědavý, jak to bude s cenou tady. Pokud to nepřestřelí a dají tomu taky 5 let záruku, myslím, že jich pár na silnicích potkáme.
Září a po CF800 ani slechu
Jednou ročně na "mácháč" to bude cajk..............a cestu z práce kolem testovacího místa, nebo vakcinační stanice to asi dá také. Za chvíli už stejně nikam nikdo nebude moci jet.
- jako na všem..............na motorce se nerozbije jen to, co na ní není.
Při rozumné ceně by rozdíl mezi prémiovou značkou mohl být již tak zajímavý, že by to mohlo oslovit i pár cestovatelů. Za rozdíl v nákupní ceně by byl už pěkný trip..................a že se něco pokazí
Zajímavý stroj, ale pro mne je příliš těžký...
a mé volání po 2válcové pětistovce se 150 kily nikdo ne a ne vyslyšet
3 reakce
Pro mě, za mě, číský lid je pracovitý a nějakou kačku si zaslouží. Např. se nedovedu představit u pásu s vidinou natvrdlého dolaru. Nechci být naivka a věřit indoevropské originalitě dílů či oděvních doplňků KTM. Práci čest a servis s námi! Ať žije Čínská lidová republika!!! Bože chraň jejich nerostné i lidské zdroje a životní prostředí, Amen!
Tak vám nevím.... Co člověk, to názor. Ale člověk je od přírody tvor nepřizpůsobiví, taková konzerva. Spousta špiní čínskou produkci a Japonce vynáší do oblak. Je pravdou, že Japonci za sebou mají dekády výsledků, ale taky se k nim nějak propracovávali, a nebylo to tužkou na čistým papíru. Číňani se vydali stejnou cestou, a začíná to nést ovoce. Japonci jsou jasně na špici, ale v tomhle závodě je další černej kůň, co má hodně natrénováno a ví, že žádný strom neroste do nebe. Na motorku jsem zvědavej, uvidíme naživo a dám tomu šanci.
Konkurencia na FB píše o odhadovanej cene cca 250tis. Kč... Dobre, či zle ?
3 reakce
Opravdu to nevypadá zle - vlastně se mi to i líbí, ale jako člověk, který Číňanům nevěří a ví, že u nich zvláště platí co bylo včera, dnes je dnes, by mě zajímalo, jak je to se servisními díly. Dříve (a neříkám že to tak je dodnes), se dovezlo 105 Čínských krámů a 100 se jich prodalo. Těch pět bylo na díly pro záruční !!! opravy, jenže, většinou bývají shodné slabé články a pak není z čeho brát. Existuje nějaký Český informační zdroj majitelů? Mi přijde že jich více po půjčovali, než prodali.
2 reakce
Na videu to vypadá celkem hezky i v detailech. Jestli bude zajímavá cenovka, tak to může mít úspěch. Kdybych koukal po nové univerzální motorce za rozumný peníze, tak proč ne.
A původ by mě nijak nevadil, tohle je už v podstatě zavedená značka.
https://www.youtube.com/watch?v=yqo0arWqWJE
Více než 100 komentářů u čínské motorky, která tu ještě ani není. Myslím, že oddělení marketingu CFMOTO může být spokojeno.
Ať je CFMOTO 800MT jaká chce, určitě lidi zajímá.
1 reakce
za mě nevypadá to vůbec špatně a zatracovat do že je to čína mi připadá jako nesmysl ,nakonec v číně si nechávaj vyrábět motorky i věhlasnější značky.A mít pocit když si nekoupm motorku z číny takže číňany poškodím tak to je k smíchu .Ale zatím prostě převládá názor že všechno čínský je s....a,stejně jako v médii silně podporová a neustále opakovaná vize o nebezpečnosti číny pro zbytek světa.Kdo chce tak si to koupí kdo ne nekoupí ale je zbytečný tvrdit že je to špatný jen na základě obrázku na netu.
jo čína se zlepšuje, ale tím zlepšováním také rostou i ceny jejich motorek... A to je kámen úrazu. Kdo si potom koupí "no name" čínskou moto, když o pár tisíc výše může mít značkovou motorku.. A dostupnost náhradních dílů za pár let, kdy už ta "značka" nejspíš nebude existovat a budou tu zas další nové čínské "značky", je také velkou otázkou...
1 reakce
Osobně bych si asi dokázal představit to vlastnit, jediný co, tak ta váha je na mých muších 70 kilo dost, ale to je problém u adv motorek obecně.
Motoru se bát "nemusíme" je známý z 790 adv, takže max ty klasický KTM problémy. Produkce bude určitě kontrolována Rukušákama, protože si ty si určitě na triko nevezmou nekvalitně vyrobenou vlastní jednotku.
Nezapomeňme, že nejčistčí olej po prvních 1000km má Royal Enfield, který je z Indie...
Design se snaží "kopírovat" klasický cesťáky, ale jaká fabrika v číně se nesnaží že. Výrobci telefonů taky kopírují design Samsung a Apple. Japonci taky zkopírovaly evropský klasiky a teďka je z toho vlastní kult.
Doufám, že se s tou kvalitou nemýlím, to by mě mrzelo.
Za prvé:
čínskou/korejskou motku lze po 5-8 letech prodat, jestli vůbec, jedině o hodně levněji než např. japonce. Tím se počáteční cenový bonus zpravidla ztrácí, spíš ještě jde do mínusu ..
za druhé:
zkuste si dnes sehnat na 10 -15 let starou yuki apod. jakýkoli spešl ND (osobní zkušenost kdy jsem se bláhově ujal repase jedné junior yukiny pro syna znamé ...)
No s těmito současnými CF a d. to samozřejmě nebude nejspíš jiné ..
za třetí:
na japonce, ameriku i evropské motorky jsou zpravidla bez problémů ku stažení komplet servisní manuály v metrických i palcových mírách + KND, kdy ty fabriky drží díly v distribuci mnohdy i více než 20 let. Jistě, nechají si to zaplatit
Pro CF ad. jsem je zatím nenašel i když připouštím, že to může býti mýma rukama a i neochotou se těmihle werky vůbec zabývat
1 reakce
Debata hodná doby kdy se na scéně obsazené klasickými motocykly především z Anglie a Itálie začaly objevovat první kopie od Japonců
Holt někteří z nás si na tu změnu u kormidla zvykají hůř...
Za mě, jen houšť.
4 reakce
Další čajna kekel..kupujte,za pár let už nic jinýho nebude.Poraženectví non plus ultra
To je cvrkot,todleto...jenom abyste věděli,tak já si to nekúpím..
Convoy: Koukám, jak jsi tu aktivní a říkám si, jestli jsi čínský agent nebo ses jenom do nějaký číňanky zamiloval. Nic proti, těsná mušlička může být fajn.
CFMOTO 800MT nevypadá zle, až tu budou, půjdu se na ní projet, abych si zkusil, jak se chová oproti KTM790 Adventure, ze které se mi původně taky hnul pajšl, jenže pak jsem se na ní svezl a ... odříkanýho chleba největší krajíc ... od listí-pádu je doma a miluju jí tím víc, čím víc na ní jezdím a stala se i hrozná věc - ta motorka se mi i čím dál víc líbí.
Pokud bude 800MT srovnatelná, budu o ní uvažovat pro syna. Jenže ona nemá tu "hnusnou" nádrž dole, která ale tak krásně snížila těžiště, ovladatelnost a která je ze strojírenského hlediska umělecké dílo.
2 reakce
Dokud to pujde, tak si ty cinsky sra.. nekoupim.
To mi připomíná, jak se v 90. letech všichni smáli Hyundai...
5 reakcí
Nevím jak bude fungovat, ale vypadá pěkně.
1 reakce
Preco mam pocit, ze si europsky vyrobcovia pomaly, ale isto pilia pod sebou konare... teda akcionari nie, tam budu peniazky stale pritekat... ale uz vidim tie presuny vyroby do Ciny a nasledne odlivy mozgov.. je to skoda, ale sme nepoucitelni. Nestacilo Benelli, Husquarna... BMW skuter... a vraj aj Triumph uz nevyraba v Europe. Skoda. Ale inak to nevyzera zle.
V době globálních výrobních korporací je vymezování se proti určitýmu koncovýmu produktu celkem zbytečný.
Můžeš podpořit Evropu koupí KTM. Ale KTM vlastní ze 47% Indickej Bajaj, takže to nebude úplně zásah do černýho.
KTM má s CFmoto business, kdy třeba napůl postavili novou výrobní fabriku a na některý trhy vstupují společně pod dceřinnou společností.
Zkrátka se to nedá jednoduše odečíst z názvu na nádrži a za strojem, ve kterým někdo vidí srdce a vášeň, se může skrejvat obyčejná touha po zisku (logicky, jinak by žádná fabrika nefungovala).
Motorka zajímavá, jsme zvědavej, kam na trhu se umístí, aby měla dost odstup od KTM a přitom asi nebude ve spodním cenovým patře.
to že EUropu zaplaví čínské moto a auta je jasné. Výrobci nudných europroduktů budou kapat jeden za druhým. V dnešní době kdy kvalita a životnost auta a moderní motorky se rovná životnosti ledničky či boileru a oprava téměř nemožná či nerentabilní, to bude prostě spotřební věc která se po odsloužení pár let hodí do šrotu. To aby si to doma někdo opravil na koleni a nedejbože levně je nežádoucí.
Asi to bude znít blbě ale s vděkem vzpomínámna zlatou škodu 130 a čízu. Sice měli x much,ale opraví to každý šmudla a za pár drobných..
8 reakcí
Zase o kousek lepší (konzervativnější) vzhled a to je fajn. Sice mi to evokuje Tigra od Triumphu, ale najít v dnešní době svébytný vzhled je dost těžké! Za mě mohly klidně vynechat i ten náznak zobáku! Co je naprosto příšerný jsou ty padáky ukončené záslepkou, navíc ten před chladičem je nějak podivně prodloužený navařením "vajglů" jako by to prostě z něčeho dodělávali. No a ta provozní hmotnost moc neodpovídá větě: Rozhodování zájemců o lehké cestovní endurko 700-800 cm3 bude zase o něco těžší.
Ale všechno to bude prostě tím, že cena bude určitě níž než konkurence. Otázkou je o kolik!
Už několikrát jsem na Motorkářích napsal, že máme být rádi za tu nabídku, která na trhu je. A to je pořád pouhý "výcuc" z toho, co je na světě k dispozici. Někdy mám pocit, že tu někomu chybí časy, kdy se nevybíralo z více značek, z několika verzí příslušenství a z barev, které běžně ani nevíme, že existují, ale jeden model, jedna barva a jen jednou za čas. Proto ještě jednou "BUĎME RÁDI ZA MOŽNOST SI VYBRAT!". Nesedí ti značka CF Moto? Nevadí, je jich k dispozici mnoho dalších. Nesedí ti, z které země pochází? No tak si kup tu, která je "evropská" vyrobená na Filipínách a smontovaná v Indii, ale stále má "původ" u evropské firmy. Myslel jsem, že u koupě motorky jde hlavně o kvalitu, vybavení, výdrž, spolehlivost, servisní zázemí, možnost dokoupit příslušenství, nabídku verzí, jak jezdci "sedne", když se na ni poprvé posadí a když ujede delší trasu. Pozice při jízdě, možnosti ji případně upravit, správná reakce při krizové situaci, atd. atd. A tady se často řeší, z jaké země pochází v souvislostech s politikou této země, zda něco stroj kopíruje a od koho, zda je výrobce v Evropě, Asii nebo Zimbabwe a podobně. Jsme snad politici, kterým jde stejně o něco jiného, než je "naše" dobro? Změníme přístup k dělníkům kdekoliv na Zemi jen tím, že si nekoupíme pár motorek? Ne. Berme to tak, že tu něco je ke koupi a vybírejme podle našich potřeb, peněz k dispozici a jak se na stroji cítíme a zapomeňme na to ostatní. Nic na tom nezměníme a o našem státě většina světa stejně neví. Dobrou jízdu.
5 reakcí
Musím se taky připojit k odpíračům, není dneska problém vyrobit kvalitní moto, lidi, co ji vymyslí a vyrobí jsou, jen je zaplatit. Proč radši nekoupit originál z Rakouska? Vím, že na ní něco čínského bude taky, ale přece jen většina výdělku zustane v Evropě. Teda dokud KTM taky nekoupí číňani... A argument, že vše kolem nás už je beztak čínský, je sice silný, ale chceme to tak? Je to jako by si v 68 roce řekli, že beztak už vládnou komunisti, tak rusáci už vlastně nevadi...
9 reakcí
Asi jsem nějakej zapšklej Čecháček, ale ikdyž tohle už na první dobrou nevypadá úplně špatně, mě se ta všekopírující čína pořád nechce podporovat a raděju půjdu do nějaké zavedené značky.
3 reakce
Jsem na motorku v reálu a cenovku zvědavý. Sám mám už druhou Suzuki, momentálně V-Strom 650 2019, ale byl jsem si 2x ze zvědavosti vyzkoušet CF MOTO 650 MT a byl jsem příjemně překvapený. Samozřejmě to není na objíždění světa křížem krážem s plnou bagáží. Ale pro hobíka, který sólo jezdí pohodové jednodenní výlety po ČR, nechce do toho sypat moc peněz, proč ne. S touto 800 už by asi šlo jezdit po ČR i ve dvou. Je to asi jedna z mála čínský značek, kde bych se asi nebál dostupnosti dílů a servisní sítě. Akorát i CF moto nabírá sebevědomí a rok od roku dost citelně zvedá ceny. Jsem zvědavý, jak to bude s cenou tady. Pokud to nepřestřelí a dají tomu taky 5 let záruku, myslím, že jich pár na silnicích potkáme.
4 reakce
připomíná mi to advika a afriku a i multistrádu. Moc originální design teda nevidím
Ale díky za reportáž