Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když přišel první Buell s hliníkovým rámem, považoval jsem ho za nejhezčí motorku. Ta výhružně se tvářící polokapota mě fakt dostala.<br />
Pak jsem se na podobném svezl a moje nadšení hodně opadlo. Vibrace a další nedostatky o kterých jsem četl jsem čekal, ale že mi rám bude vařit nohy a budu muset jet rozkročenej jak kačer to jsem už nečekal a docela mě to překvapilo. Možná vadnej kus, nevím Taky mě trochu zaráží jedna nelogičnost: neodpružené hmoty vpředu jsou snížené na minimum díky kotouči na ráfku, ale vzadu je naopak v kyvce navíc zásoba oleje a přímo přikloubenej centrál bez přepákování...<br />
Tenhle novej už asi tak moc rám zahřívat nebude, ale zase vypadá divně, ta kapota je nějak moc nahoře. Jinak ale řemen bych snesl i na japoncích, nebaví mě pořád mazat řetěz
je až s podivem,jak ty americký výrobky některým lidem způsobují to samé,co červená barva býkovi v koridě.Docela by mě zajímalo,proč stejně rozhořčeně nereagují,když je tu představováno např. něco z čínské produkce.100 příspěvků musí o něčem svědčit.Nejspíš pilot takového stroje nikde neprojede bez povšimnutí,buď uvidí spadlé čelisti obdivovatelů nebo dostane dlažební kostkou.Mně se Bulík líbí.Hlavně Ulysses.
užovka: to je opravdu běs, co tady předvádíš - ze zoufalství sem taháš i politiku. Na celém slavném H-D pracuje nejlépe reklamní oddělení - pokud by měli stejně zdatný vývoj, tak se tady určitě tolik negativních reakcí neukáže. To že napíšu, že jsou amíci někde jinde, nemá s antiamerikanismem nic společnýho. Podívej se na sport. F1 končí, preferují závody do kolečka. Motorky pouze nejsilnější obsah, o ostatní není zájem (no ono to nikomu nevadí, sníží se náklady). Samozřejmě jsou vyjímky, ale většinou co není na stadionu, s dostopnustí coly a popcornu, je nezajímá. A v podstatě stejné je to se slavným H-D. Uznávám, je to symbol, je to životní styl. Není to však značka, která by byla schopná jakkoliv pokročit kupředu. Je totiž snažší většině jejich zákazníkům v rámci reklamy vsugerovat, že ty věčné nedostatky nejsou ke škodě, naopak je to tradice. Pokud by všichni pracovali stejně, tak tady dneska jezdíme na navoněnejch kejvačkách. Pro srovnání se podívej na Itálii - stále hledí kupředu a ne před 2WW.
to užovka: Tak pokud tě baví ladění.. Mohl jsi klidně zůstat u Jawy a v jejich fabrice jim radit.. Joke. <br />
<br />
Jinak.. zkuste respektovat názory druhých. Je jasné, že všem se nemůže líbit stejné. Jak je známo: "nezavděčíš se všem" <br />
<br />
Šťastný návrat domů z každé vyjížďky
no nic moc... jezdil sem buell 4 roky (xb9r) a tento new styl mi nic nerika.. [] ...k buellu patri motor HD a toto je od erika krok z5.... predni maska vubec nezapada do linie stroje, takze celkove
Spoustu zajímavých názorů. Novej Bulík je podle mně super a navíc to už má i motor a né prehistorické ruchadlo. Super nová konkurence japonců. Ale ruku na srdce, Japonce nedoženou i kdyby jim Japončíci běželi naproti.
na domovskych strankach Buellu uvadeji velice priznivou cenu cca 12tis. dolaru, pri takoveto cene bych uz nevidel duvod, proc kupovat konkurencni nahatou asii.
Tak to jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo, takhle na fotkách a na videu je prd poznat, akorát ta přední maska podle Ducati a fároše, no uvidíme, jinak 146kobyl je hodně slušné. No konečně si Buell nechal udělat pořádný motor, místo té zastaralé sekačky od H-D...
Nikde jsem nenašel foto nového stroje z boku. Předpokládám, že krátká stavba a vysoko položená kapotáž alá "Pichler" z 80. let udělá z motocyklu nehezký kousek.<br />
V každém případě další potřebná konkurence rejže
Pánové a dámy,<br />
jakožto správný dvouválista jsem rád, že se v tomto poli děje něco nového a neotřelého. 146k je slušnej kalup Těším se na testy, zatím si ji přidávám do kategorie "někdy možná"
Využívá objem co bude asi od příštího roku povolenej ve WSBK.Tak šup tam s ním.Ať se můžou amíci pochlapit jakou uměj udělat motorku alespoň v kooperaci.
Já nevím jak ostatní, ale motorka vypadá hodně luxusně a amící mají odlišný styl což je naprosto v pořádku. Zase něco nové s motorem do V bombano proště chci ji moc!!!!!
Motor super - bude to neco uplne jineho nez Aprilky, ale jsem celkem zvedavy, jak to bude s otackami, jestli to bude spise tocivejsi motor(coz uz je vlastne i RSV s rozevrenim 60 stupnu jejich bicilindrica), nebo jestli dokaze zabrat i pekelne odspodu... Podle rozevreni 72 stupnu si spis myslim, ze to bude tocivejsi charakter... No uvidime...<br />
<br />
Co se mi ale opravdu nelibi, tak to je ram... Uznavam - patri to k Buellu asi jako trubky k Ducati, ale mam rad spise minimalistictejsi ramy a tyhle velke odlitky se mi nelibi. <br />
Dale brzdy - asi jsem konzerva, ale klasicke disky mam opravdu radeji... Pokud mi nekdo sdeli vyhodu techto obrich disku, budu jedine rad! <br />
<br />
Jinak doufam, ze budouci majitele budou spokojeni a jsem jedine rad, ze na silnici bude nejake oziveni...
lynx + Martin> nevidíte důvod proč by si ho měl někdo pořídit? No já myslim, že skoro 150 koní ve dvouválci nacpaných ve velmi hravém podvozku je ku*va dobrej důvod!
Já se bavím těma rozdílnýma názorama. Jeden křičí Hnus!!!, druhý zas Nádhera!!! A o tom to je. Motorka musí přinášet emoce, i když obojího druhu. Mě se třeba nelíbí ty široké světla, ale to neznamená, že budu tvrdit, že toto by si koupil jen magor... chlapci, dejte se dohromady...
Diskuze o ničem.
podívejte se na počet prodanejch kusů značek na našem trhu.To o něčem vypovídá.Všechny dosavadní názory jsou pak zde pasé.
Když přišel první Buell s hliníkovým rámem, považoval jsem ho za nejhezčí motorku. Ta výhružně se tvářící polokapota mě fakt dostala.<br />
Taky mě trochu zaráží jedna nelogičnost: neodpružené hmoty vpředu jsou snížené na minimum díky kotouči na ráfku, ale vzadu je naopak v kyvce navíc zásoba oleje a přímo přikloubenej centrál bez přepákování...<br />
Pak jsem se na podobném svezl a moje nadšení hodně opadlo. Vibrace a další nedostatky o kterých jsem četl jsem čekal, ale že mi rám bude vařit nohy a budu muset jet rozkročenej jak kačer to jsem už nečekal a docela mě to překvapilo. Možná vadnej kus, nevím
Tenhle novej už asi tak moc rám zahřívat nebude, ale zase vypadá divně, ta kapota je nějak moc nahoře. Jinak ale řemen bych snesl i na japoncích, nebaví mě pořád mazat řetěz
je až s podivem,jak ty americký výrobky některým lidem způsobují to samé,co červená barva býkovi v koridě.Docela by mě zajímalo,proč stejně rozhořčeně nereagují,když je tu představováno např. něco z čínské produkce.100 příspěvků musí o něčem svědčit.Nejspíš pilot takového stroje nikde neprojede bez povšimnutí,buď uvidí spadlé čelisti obdivovatelů nebo dostane dlažební kostkou.Mně se Bulík líbí.Hlavně Ulysses.
užovka: to je opravdu běs, co tady předvádíš - ze zoufalství sem taháš i politiku. Na celém slavném H-D pracuje nejlépe reklamní oddělení - pokud by měli stejně zdatný vývoj, tak se tady určitě tolik negativních reakcí neukáže. To že napíšu, že jsou amíci někde jinde, nemá s antiamerikanismem nic společnýho. Podívej se na sport. F1 končí, preferují závody do kolečka. Motorky pouze nejsilnější obsah, o ostatní není zájem (no ono to nikomu nevadí, sníží se náklady). Samozřejmě jsou vyjímky, ale většinou co není na stadionu, s dostopnustí coly a popcornu, je nezajímá. A v podstatě stejné je to se slavným H-D. Uznávám, je to symbol, je to životní styl. Není to však značka, která by byla schopná jakkoliv pokročit kupředu. Je totiž snažší většině jejich zákazníkům v rámci reklamy vsugerovat, že ty věčné nedostatky nejsou ke škodě, naopak je to tradice. Pokud by všichni pracovali stejně, tak tady dneska jezdíme na navoněnejch kejvačkách. Pro srovnání se podívej na Itálii - stále hledí kupředu a ne před 2WW.
Buellek docela dobrej,ale než bych to začal prodávat bych nějaký drobnosti doladil.Motor je ale na první pohled boží...
to užovka: Tak pokud tě baví ladění.. Mohl jsi klidně zůstat u Jawy a v jejich fabrice jim radit..
Joke.
<br />
<br />
<br />
Jinak.. zkuste respektovat názory druhých. Je jasné, že všem se nemůže líbit stejné. Jak je známo: "nezavděčíš se všem"
<br />
Šťastný návrat domů z každé vyjížďky
užovka> já tě měl za chlapa, ale pak se dočtu, že jsi "bezbranná hlupačka"
to jsou mi věci
no nic moc... jezdil sem buell 4 roky (xb9r) a tento new styl mi nic nerika..
[
] ...k buellu patri motor HD a toto je od erika krok z5....
predni maska vubec nezapada do linie stroje, takze celkove
Spoustu zajímavých názorů. Novej Bulík je podle mně super a navíc to už má i motor a né prehistorické ruchadlo. Super nová konkurence japonců. Ale ruku na srdce, Japonce nedoženou i kdyby jim Japončíci běželi naproti.
na domovskych strankach Buellu uvadeji velice priznivou cenu cca 12tis. dolaru, pri takoveto cene bych uz nevidel duvod, proc kupovat konkurencni nahatou asii.
To jako fakt jo!!!!!!!Nebo je to aprýl v červenci kurva drát
Skvělý
Všechny zatím dostupné fotografie jsou přímo na speciálním webíku k tomuto modelu na adrese:<br />
//buell.com/1125R/1125R.asp?1125RLocale=en_us
Koukl jsem na ty fotky, lidi, to vůbec nevypadá blbě! Že by amíci konečně pochopili, jak má vypadat sportovní motorka?
Tak to jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo, takhle na fotkách a na videu je prd poznat, akorát ta přední maska podle Ducati a fároše, no uvidíme, jinak 146kobyl je hodně slušné. No konečně si Buell nechal udělat pořádný motor, místo té zastaralé sekačky od H-D...
Nikde jsem nenašel foto nového stroje z boku. Předpokládám, že krátká stavba a vysoko položená kapotáž alá "Pichler" z 80. let udělá z motocyklu nehezký kousek.<br />
V každém případě další potřebná konkurence rejže
Že by byli amici a taloši s mašinama napřed před japonci to se mi zdá jemně řečeno poněkud liché tvrzení. Tahle mrcha se mi sice líbí, ale ..., jinak
Pánové a dámy,<br />
Těším se na testy, zatím si ji přidávám do kategorie "někdy možná"
jakožto správný dvouválista jsem rád, že se v tomto poli děje něco nového a neotřelého. 146k je slušnej kalup
Vespa: bicilindrico = dvouválcový motor v italštině...
Využívá objem co bude asi od příštího roku povolenej ve WSBK.Tak šup tam s ním.Ať se můžou amíci pochlapit jakou uměj udělat motorku alespoň v kooperaci.
Já nevím jak ostatní, ale motorka vypadá hodně luxusně a amící mají odlišný styl což je naprosto v pořádku. Zase něco nové s motorem do V bombano proště chci ji moc!!!!!
no krasny stroj , jen ty prepinace na riditkach mi pripominaji Yuki sport
Motor super - bude to neco uplne jineho nez Aprilky, ale jsem celkem zvedavy, jak to bude s otackami, jestli to bude spise tocivejsi motor(coz uz je vlastne i RSV s rozevrenim 60 stupnu jejich bicilindrica), nebo jestli dokaze zabrat i pekelne odspodu... Podle rozevreni 72 stupnu si spis myslim, ze to bude tocivejsi charakter... No uvidime...<br />
<br />
Co se mi ale opravdu nelibi, tak to je ram... Uznavam - patri to k Buellu asi jako trubky k Ducati, ale mam rad spise minimalistictejsi ramy a tyhle velke odlitky se mi nelibi. <br />
Dale brzdy - asi jsem konzerva, ale klasicke disky mam opravdu radeji... Pokud mi nekdo sdeli vyhodu techto obrich disku, budu jedine rad! <br />
<br />
Jinak doufam, ze budouci majitele budou spokojeni a jsem jedine rad, ze na silnici bude nejake oziveni...
lynx + Martin> nevidíte důvod proč by si ho měl někdo pořídit? No já myslim, že skoro 150 koní ve dvouválci nacpaných ve velmi hravém podvozku je ku*va dobrej důvod!
Já se bavím těma rozdílnýma názorama. Jeden křičí Hnus!!!, druhý zas Nádhera!!! A o tom to je. Motorka musí přinášet emoce, i když obojího druhu. Mě se třeba nelíbí ty široké světla, ale to neznamená, že budu tvrdit, že toto by si koupil jen magor... chlapci, dejte se dohromady...
Vypadá moc dobře A to že maska vypadá jak z Ducati je dobře. Jen ať se amíci učí od nejlepších.
souhlasim s tim ¨S¨ ta pred maska je jako od Ducati.Ale jinak je to celkem pekna motorka
tak to je paráda, libí se mi
Vypadá to jako super stroj!!!!
Tuctových japonců je tu kopa, je to skvělé oživení! Uvidíme co testy...