husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 24.12.2013 v 12:02

Fusioon (-19) napsal 09.11.2013 v 19:07

CharlieV (93) napsal 08.11.2013 v 08:15-1

Brough Superior byly vždycky nádherný mašiny, navíc mašiny FUNKČNÍ - dávali k nim i certifikáty že fakt těch 100 majlí za hodinu daly. Jenže estetika v Anglii a v Rakousku je trochu někde jinde a co se Angličanovi povede se Rakušákovi očividně nepovedlo.

TA MOTORKA JE FAKT HNUSNÁ.

Buďto měli postavit pěknou mašinu s historizujícím vzhledem (a jde to viz Yamaha) nebo moderní mašinu s nenápadnými, ale promyšlenými a nenásilnými odkazy na historii značky. To co oni udělali je CNC onanie na téma postavíme znova veterána - stejně smysluplná asi jako stavby chopperů s pět metrů předkoplou vidlí. Zákazníky si to určitě najde, ale...

Holt na dalšího Tamburiniho si zase chvíli budeme muset počkat...

Hellborn (21) napsal 08.11.2013 v 08:10

Krásná! Nedala by se na ní získat od EU dotace?

Anti (391) napsal 08.11.2013 v 06:02

t freedom,seikos:Cenu absolutně neřeším,když jsem psal první příspěvek tak jsem ani nevěděl jaká je.I kdyby to stálo sto tisíc kč tak to nic nezmění na faktu že se mi to prostě nelíbí.Což ale neznamená že někomu se to líbit může.
Navázání na skoro sto let starý model si prostě představuju diametrálně odlišně.A rozhodně nejsem tucto-moto řidič,o čemž vypovídá a i význam slova kterou používám jako přezdívku,neboli "nick".

gresini (4459) napsal 07.11.2013 v 10:56-1

Ten design mi přijde,že to zkusili dát navrhnout žákům do 6 let a cena ,no vidím to tak za 50 000,- ale kč!!

DOMINATOR (1260) napsal 07.11.2013 v 10:54-1

Divne, ale libi se mi to.

Haťapka (4) napsal 07.11.2013 v 10:50-1+1

Viděl jsem dva starý Broughy v muzeu v rakousku,a nutno uznat,že nový je v duchu a tradici značky. Je to prostě Brough Superior na první pohled.Je nádherný Dám se na politiku
Chci ho.

t_freedom (153) napsal 07.11.2013 v 10:28

kdyby na tom visela cedulka "sleva"...Češi by to milovali... ruční výroba, 20ks ročně ...ale většina tucto-moto řidičů to prostě chce za levno...jinak to není hezký...

seikos (975) napsal 07.11.2013 v 09:08-2+1

A když čtu komentáře tady dole, zkuste si říct, jak by se vám motorka líbila kdyby na sobě měla cenovku 15 tis €. Mnoho lidí by se rozplývalo nad její jedinečností. Ale protože stojí 50, tak leckdo hledá její nedostatky.
Fakt je ten, že tento stroj není pro lidi, kteří čtou takovéto stránky jako jsou m.cz, ale pro pár výstředních pozérů, kteří ji jednou do roka vytáhnou uprostřed Beverly Hills

seikos (975) napsal 07.11.2013 v 09:03

Vizuálně i technicky krásný dílo. A za poloviční peníze než Midalu.
Zdali-pak poskytla Rakouská vláda také dotaci, jako dostala FGR za nikdy nevydaný Midalu?

Dragmax (14) napsal 07.11.2013 v 08:12+2

panTerek (82) napsal 07.11.2013 v 07:48-2

Mnoho hezkých věcí, ale dohromady to neladí... A nádrž opticky přecházející do podsedlovky je fakt jak okap...

BadRX (84) napsal 07.11.2013 v 07:31-1

Tak tohle je retro jako vino!

spalovac (3) napsal 07.11.2013 v 07:15-1

tak tomu rikam motorka

muscle_biker (50) napsal 07.11.2013 v 06:58+1

ked chceli dodrzat tradiciu tak mali zachovat aj cenu slusneho rodinneho domku ako v roku 1923 a hned by to dostalo poriadny smrnc...

inak co tak pozorujem tak v poslednych rokoch je scena nejak zahltena roznymi "fenixmi" co vstavaju z popola... co by bolo dobre z konkurencneho hladiska...

lenze zivotaschopnost dokaze asi malokto... maloseriovka je nakladna na vyrobu versus malo motomagorov v dobrom slova zmysle na planete co by straty takychto firmiciek dotovali

laďa-prášil (73) napsal 06.11.2013 v 22:39-1

Nádrž je právě přímo nejvíc Brough... žádnej okap

fidlimydli (320) napsal 06.11.2013 v 22:21-2

Super. Trochu jako z filmu od Karla Zemana. Je vynikající jak se za každou cenu snažili dodržet co nejvíce detailů.Oživené modely jsou vždy kompromis mezi historickým vzhledem a současností stejně jako u Mini Cooperu v autech. Jediná výtka je, že by to měl být vzducháč, cenu neřeším, to je úlet.

Romoto (48) napsal 06.11.2013 v 21:28-1

Za tie peniaze nekupujet motorku, za tie peniaze kupujete ručne vyrobené exkluzívne (umelecké) dielo. Záleží iba na vkuse ...

Marian16 (4) napsal 06.11.2013 v 20:50-1+3

...krása takéhoto biku je silně subjektivní záležitostí.
U mne neuspěl.

mongol_ (128) napsal 06.11.2013 v 20:10+1

nějaké prvky, jako přední vidlice, sedlo povedené, ovšem chladič a díra mezi válcema je nepřijatelná

Anti (391) napsal 06.11.2013 v 20:06-1+1

Nejohyzdnějším shledávám ten motor.Nelíbí

Šotek (96) napsal 06.11.2013 v 18:24-1+2

tak si řikám jééé, konečně krásná nová motorka, ne jako ty hypervydyzajnovaný predátorovky, kterých je v ostatních článcích z eicmy přehršel. no a pak se dočtu, že je to exkluzivita za 50 tisíc eur no nic, ale líbí se mi moc

Kniha (31) napsal 06.11.2013 v 18:14+3

Souhlasím s PesiRR. A když už nic, tak si ani nemyslím, že by to byla dobrá investice.

sxs525 (138) napsal 06.11.2013 v 18:00-2+1

proč né pokud to britové nezadotovali nějakým obřím grantem jako fgr v česku zdá se že to bude zábavná funkční věc zajímavě technicky řešená design asi každého neuspokojí ale tu ambici ten stroj zjevně nemá

widle (8) napsal 06.11.2013 v 17:30-2+3

ani koza, ani pes

Corum (25) napsal 06.11.2013 v 17:23-4+3

Nevím no, nemůžu si pomoct ale nějak prostě nevím. Ta nádrž je taková.. no jak kdyby mi někdo utrhl okap :) Ale na živo to může být něco jiného. Každopádně je škoda že si nedali víc záležet. Přesně jak píše PesiRR

PesiRR (11) napsal 06.11.2013 v 16:54-2+6

Pro mě poměrně nepovedená napodobenina jedné z nejhezčích motorek všech dob. Navíc pokud by chtěli zachovat původní ideologii značky (vyladit cízí motor JAP/Anzani/... a postavit zbytek motorky)museli by to dělat asi jako Bimota nebo jí podobní. Toto mi ovšem přijde jako produkt, jehož hodnota požadované ceně neodpovídá. S těmi penězi by mi přišel daleko rozumnější např. Norton Commando 961

Pawka (79) napsal 06.11.2013 v 15:10

sami lepsi,jak ta houska!




TOPlist