yamaha_srpen




BMW představuje systém ConnectedRide pro propojení motorky s mobilem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bledemon

i taiwanské kymco připravuje pěkný cirkus co bude odvádět pozornost od řízení:


kawasaki zase něco bezpečnostního:

sramis
sramis (62) napsal 23.11.2016

Technologie jsou paradni, posouvaji nas dal. Urcite se najdou lidi, co to oceni.

Pro me osobne, krome ABS, hodin a tripu, na motorce nic jineho nepotrebuju, nechci. I bez toho ABS by se dalo jezdit, ale zase mi na motorce vubec nevadi.

Dva kulaty budiky!!! To je vse, co tam chci videt. Problem je, ze takovy motorky uz se skoro vubec neprodavaji. A bude hur.

Petřičák

seikos:

seikos
seikos (949) napsal 22.11.2016

Petřičák: až BMW zjistí, že SOS tlačítko nikdo nemačká proto, že když spadne z motorky, tak na motorce není, udělá inovaci a navrhne bezpečnostní pásy, kterými budeš k motorce připásaný

Petřičák

Technická otázka: Už BMW vymyslelo nějaký rozumný způsob automatické aktivace onoho slavného Ecallu, nebo stále spoléhá na to úžasné tlačítko na řídítkách? Snažit se protlačit do praxe nouzový systém pro případ zranění jezdce a zároveň spoléhat na to, že bude jezdec dostatečně fit na jeho použití je dost pokrytecké.

Mr.Dreamer

A kde jsou ty nové funkce? Všechno uvedené v tom článku zvládne telefon za 2 tisíce, intercom za 800 a držák za 200. Pravda, ovládání bude na helmě, ne na řídítkách, ale tím rozdíly končí. Čekal jsem tedy od pánů z BMW o dost více .

Luky.
Luky. (-5) napsal 21.11.2016 -3+1

Panove. Kupte si kolo, kdyz mrnousate nad technikou a mate to. Kolo nema budiky, nebude tedy vase pozornost odvadena na pristrojovy panel. Kolo vesmes obsahuje elektroniku jen v radu svetel, tudiz se vam nebude moct nic vy.ebat a konecne muzete spolehat jen na sve drsne a tvrde ja, kdyz budete slapat do pedalu Nekdy fakt nechapu ty komentare tady. Chci, koupim. Nechci,nehanim.

kratkej01

Tahle televize je dobrá tak akorát si natlouct hubu když budu za jízdy pořád něco ladit na řídítkách a na displeji. Jako majitel 2 BMW tohle nechci.Čím jednodušší tím lépe.



honza.tar

Na plný plyn (TV seriál) Discovery
https://www.youtube.com/playlist?list=PLK4OryPClxwpsZPvZo_saAsKBIpcaA2Ie

puffybodie

Tady zarny priklad toho, jak dopadaji lide co maji telefon nekde na riditkach a venuji se jemu nebo navigaci na nem nebo jeste lepe jako tento tam neco datluje. Tim, ze se to prestuje do budiku se opravdu odvadeni pozornosti od cesty zazracne nevylepsi

puffybodie

SuperSic58: To umeli v minulosti Ted kazdy kdo chce vec co vydrzi je nepritel statu a nejde oholit na servise prece. Nemas premyslet nad takovyma vecma. Mas byt vovecka co kupuje jak zbesila nove a nove veci, protoze je strasne "potrebuje" a neda se bez nich zit. Cili se ani nepredpoklada, ze to chces na dele a proc to pak delat poradne. Ze novemu autu za 1 - 2 miliony do 2 mesicu od koupe nesviti nejake svetlo a leze se k tomu po oddelani treba celeho narazniku? Si kup nove ne? S takovou ty svetle zitrky nevybudujeme, kdyz nebudeme bezmyslenkovite utracet hehe

SuperSic58

BMW, a co místo těhle volovin vyrobit motorku, co se nesype?

vilemx
vilemx (174) napsal 21.11.2016

Hmm, kdo táhne prodeje nových aut, motorek, telefonů, a vlastně všeho? Přece lidé, kteří si kupují nové modely, protože do nich výrobce natlačil další a další funkce, které u svých dosud nemají. No a protože výrobce vidí, kolik lidí si kupuje vyšší výbavy nebo připlácí nesmysl za fičuriny, tak logicky vyvíjí další hračičky.

Mám pivku na výrobce, že automaticky nemontuje věci jako handsfree, navi (klidně i jen držák), kamery nebo USB. Tedy věci, které výrobně stojí pár šupů, ale jejich dodatečná montáž je mnohdy na štíru s bezpečností (zaplácnutí skla nějakou škatulí) , estetikou nebo funkčností.

Steve-CZ

Velice se těším na řadu dnes "strašně chytrých" obličejů, až se jim jednou zhroutí internet a vypnou proud

Luky.
Luky. (-5) napsal 20.11.2016 -3

A co je na tom?
Vždyť nějakou tu elektroniku máme víceméně všichni ve svých moto už spousty let a nikdo si nestěžujete, že máte třeba zapalování CDI místo kladívek, náhon tachometru je u spousty moto již přes čidla abs místo lanka, podvozky s esou atd...
Výrobci implementují jen to, co si dnešní trh žádá. Za mě třeba ty budíky dobrý.

puffybodie

Stejný druh lidi dela i takovéto veci
https://mobile.twitter.com/internetofshit/media/grid?idx=0

ZombiRider

Moderní doba si žádá velké oběti, ale ptám se nebude ta cena za to příliš velká kterou již brzy všichni nebo aspoň ovečková většina zaplatíme???

afro-r1

To je jen takovy mezistupen. Konecne reseni je sedet doma v helme s displayem a projet se jen virtualne.

Grimpo
Grimpo (11) napsal 20.11.2016

souhlas se Seikosem.Mně jde o čistou radost z jízdy. Není mi třeba všech těch nových fičur. Ale proti gustu žádný dišputát.

seikos

Ono se to postupne dostava do faze, ze premira technologie dnes uz spolecnost dost unavuje. Mluvil jsem se znamym co ma autoskolu. Rikal ze driv mel ucebnu plnou 18-ti letych lidi. Dnes ma ucebnu poloprazdnou a vetsina studentu ma kolem 22-25 let. Lidi, co opravdu uz potrebuji jezdit. Pro mlade lidi je jezdeni s technologicky slozitym autem zbytecne komplikovane. A nejen jezdeni. Maji obavy o prilisnou technologickou komplikovanost aut. I mlada generace uz je unavena z premiry provazanosti komunikacnich systemu. Kazdou chvili resi trable s funkcema sveho mobilu, tabletu, notebooku. Porad slysi obavy o bezpecnost, jak nekdo nahackoval statisice kamer, mikrovlnek, lednicek, ovladl miliony mobilu a vysal z nich data, nebo na dalku nastartoval nejake auto a to se samo rozjelo po parkovisti. A do toho jim vyrobci automobilu naserviruji smartphone na kolech, ktery nejenom ze ma ridit sam, ale nakonec i rozhodovat o zivote a smrti.
Pro mnoho lidi je nemyslitelne, ze nova Skoda Kodiak je vybavena kompletni technologii, ktera je prvni 2 roky zadarmo, ale po dvou letech budou muset platit 3000 Kc rocne za to aby fungovala tak jak ma. A ptaji se proc. A rikaji NE. Nechteji. Boji se. Jsou unaveni technikou a boji se ze se jim uprostred jizdy zblazni auto, protoze selze nejaky update over the air. A ze se to stava u mobilu kazdou chvili. Proc by se to nemelo stat u auta?
Koupite si nove auto a musite odsouhlasit Vseobecne podminky o delce 300 stran textu, kde se vyrobce vylucuje z veskere zodpovednosti za vsechno. Nikdo to necte. Kazdy jen zmackne Souhlasim.

Ja tu unavu technikou vidim i kolem sebe v motorkarskem zivote. Jedeme na vyjizdku a kazdy ma na helme kecaphone. Kazdy druhy resi trable, jak se connect s ostatnimi ve skupine, ze mu to nekomunikuje s navigaci, ze mu to neprilajo hovor. Nebo ze ma na kolech ventilkove cepicky, ktere mu pres bluetooth reportuji do telefonu tlak v pneumatikach, alarm s GPS vyzira baterku a nenastartoval ve Francii. Nejvic me pobavil kamarad, ktery resil trable na dovolene, kdy mu selhala v motorce elektronika a bezdratovy senzor mu behem jizdy na dalnici vystrelil airbag v bunde.

Takze dekujeme BMW, Ducati a MV Aguste, jakozto lidrum v drateniceni, ze nam ty jizdni systemy delaji neustale slozitejsi Pak at se za par let nedivi ze motorkaru je cim dal mene. Motorky se obcas uz ted zdaji zbytecne prospikovane technologiemi. Uz jen ocekavam zcela autonomni motorku, ktera bude ridit i parkovat sama.

Sorry za dlouhy prispevek.

txvs
txvs (20) napsal 20.11.2016 +1

Mě to přijde dobrý - a to mám pořád ještě telefon s tlačítkama . Dovedu si představit, že budu mít ve smrtfounu stažený v navigaci openstreetmaps pro danou destinaci a díky zobrazení na palubce motorky nebudu muset řešit vodotěsnou krabičku, lesknoucí se displej a přehřívání telefonu na slunci, jako někteří moji spolucestovatelé. Já šel cestou předražený navigace Garmin (za 16kKč), která měla zastaralej hardware a nahovno software už v době koupě a teď po 2 letech je to pomalej, sekající se krám zralej na kompletní přeinstalaci, což je pro mě práce na půl dne . Ale stejně bych k tomu chtěl aspoň otáčkoměr analogovej kulatej.

BP56
BP56 (4) napsal 20.11.2016

Nevím co je na propojení motorky s mobilem tak převratného. Již několik let používám intercom a tyto funkce využívám. telefonování, poslech hudby, propojení s navigací i hovor se spolucestujícími. Poslech hudby dává projížďce další rozměr. Nové je snad tísňové volání??

puffybodie

Pro mnohem lepsi predstavu co za hipster, indie, cool, hatefree a podobne magory vsechny tyhle kravoviny vyrabi doporucuji sledovat napr. https://twitter.com/internetofshit . Tam se objevuji ty nejvetsi blbiny co nekdo vymyslel.

mike_fish

Sice je to úplně k ho*nu, ale zase to bude stát určité takových 30? kam ten svet spěje? Ano, přesně tam!

yasty
yasty (10) napsal 19.11.2016

Tyhle elektronický krámy jsou perfektní, nemusíš se o nic starat, na nic myslet a za chvíli už nebudem ani muset řídit. Kdysi jsem se zaujetím poslouchal moje rodiče jak na Číze se šroubovákem, kombinačkama a mapou projeli celou republiku. Jak to jen mohli zvládnout? Ti primitivové ,třeba se chtěli jenom projet.

Piwell

A mám si koupit i hajzlpapír s bluetooth a gps abych si mohl dělat podrobný záznamy, kde jsem se vysral?

Začíná mi už bejt z tohohle světa na blití

Frankie

není nad dva kulatý budíky, stejně tak jako v autě

falkomas

A co na tom jako??? Dneska s mobilem komunikuje už i rychlovarná konvice, tak nevím co je tak objevnýho na tom, že to nacpem do motorky nebo auta...
reklamní masírka - nic víc!

seikos

Neni nahodou v nekterych zemich zcela zakazano telefonovat za jizdy? Ja ze nam nejdriv vyrobci vsugeruji ze neco nutne potrebujeme a zaplatime si to a na druhe strane nam to politici zakazuji.
Jak se neustale utahuje legislativa a neustale nas "odbornici" smeruji k vyssi bezpecnosti silnicniho provozu, jakmile se tyhle fičurky masivneji rozsiri, politici je i u nas zakazou.

petrumr

tohle není pro každýho, nebot třeba já mobil vypínám hlavně z důvodu sosání dat mino čr a není příjemný třeba za den dosta 10 sms. Ano dá se to vypnout cizí sítě, ale proč to dělat?




TOPlist