BMW představilo mezi čtyřmi novinkami americký cesťák a nová střední endura
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: BMW | Zveřejněno: 7.11.2017 | Zobrazeno: 21 934x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: BMW | Zveřejněno: 7.11.2017 | Zobrazeno: 21 934x
C 400 X svým konceptem nápadně připomíná originální X -ADV od Hondy,že by u BMW docházely nápady??
Tak nástupce 800 kila polevil z původní šlépěje nádrže pod sedlem... důvod? Na druhou stranu se pochlapil výpletem kol po vzoru velkých GS.
To s tou hmotností je mi taky líto. F 800 GS je skvělá motorka hlavně díky nízké hmotnosti. (ve srovnání s konkurencí) Taky mě ten současný mastodontismus štve. Při téhle hmotnosti jsou lepší varianty než F 850 GS.
Mig_35: ta nova 850 je o 2kg lehčí nez afrika. A to ma menší nádrž.
Jak je možný, že každá nová motorka je těžší než její předchůdce
Tam už chybí jen hybridní diesel, ale němci jsou schopný všeho - viz obr. 13 a 31. Postavit na pódium takovouhle pizdu? To si někdo dělá prdel, vsadím se že má na zadní kýtě vytetovanou lebku, ale vidět to nechci
. Lepší teplý pivo než studená němka (motorka).
Až bude to osmpade ve verzi Adventure, jdu do něj!!!
Africa je super. Co by mělo BMW kopírovat je zadní 18ka. Trikolóra je u BMW už nějaký ten pátek. Co by měla kopírovat Honda je hmotnost, která bude o BMW mnohem níž a stejný výkon z nižšího obsahu. A protikorozní ochranu:)
Hmm, tak brambora opět nepřekvapila, nic zajímavého, nic nového, snad jen to, že začala kopírovat barvy Afriky
Na 850 bylo vse spatne uz pred 4-5 lety. Drahe, tezke, spatne umistene. Excel "vyvojari" se s tim ovsem bali cokoliv udelat, tak ted maji to, co maji...
Proc je to tak tezky ty 850 endura.
puffybodie > to je jenom důkaz toho, že všichni kopírují všechny
kafr> Marketingové oddělení ti jako pitomcovi vysvětlí, že čím těžší motorka, tím to méně drncá. Hlavně v térénu, kde s tím budeš pečený vařený (záměrně zvolený dvojsmysl). Takže v tvém zájmu přece je, a výrobce ti to splní, mít co nejtěžší motorku.
Předpokládám, že režim Enduro Pro dokáže eliminovat falešné povely k rychlořazení vyvolané lehkými nárazy do řadičky vysokou trávou, větvemi či bahnem
bledemon> To je supr, jak se ty 700ky a 800ky s váhou pod 200kg a výkonem kolem 70-80kobyl dostaly zase zpátky na úroveň Caponordu, Navigatoru a V-strom 1000 - 230kg/100 kobyl
Ještě k tomu 15L nádrž...?
ty 850tky budou mít teď 270kliku (jako ktm790) a zase pár kilo nabraly:
https://www.press.bmwgroup.com/czech/article/attachment/T0275842CS/396931
jsem zvědav na zpracování těch malých skútrů, když je bude komplet vyrábět loncin.
To je legrace... takze Honda zmensuje Goldwing, naopak BMW udela neco co vypada skoro stejne, ale hlavne je to vetsi a vice to pripomina puvodni Goldwing, ktery definoval standard. A zatimco jini se snazi vyrabet kopie GS, tak naopak BMW v 850GS kopiruje Afriku
F_a_n_o Zlate rafky nepatria honde, podla mna pouzili excel... //www.motorkar...16541.html?kid=13926
Pietrozzi: A jak vysvetlis ty zlaty rafky???
F_a_n_o: Není to spíš tradiční trikolora BMW Motorsportu?
https://www.bmw.cz/content/dam/bmw/common/topics/offers-and-services/vechicle-service-parts/bmw-m-performance-parts/top-stage.jpg/_jcr_content/renditions/cq5dam.resized.img.1680.large.time1455280248651.jpg
...použitá v prehistorii i na motocyklech?
//moto.zombdrive.com/images/bmw-r80gs-parisdakar-1.jpg
Obšlehnutá afriko
Tu 8pade bych ježíšku móóóc potřeboval
To si u te F 850 GS s barevnou kombinaci ala trikolora od Afriky meli odpustit, tohle je obselhnuta Afrika ...