ktm_prosinec




BMW představilo Big Boxer: Osmnáctistovka má 91 koní a 158 newtonmetrů

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
Jenniks (7) napsal 03.12.2019 v 21:31

https://www.facebook.com/harry.soedjarwo/videos/10216723480292358/?t=4

bikerJ (5) napsal 02.12.2019 v 19:03

Je to pecka. Ja mam na boxeru najeto 90 000 km (ja najel přes 20) a spotřeba oleje naprosto minimální. Kolik vam žere? Kvalita vubec není špatná;)

TDM851 (602) napsal 02.12.2019 v 17:59

Mě se boxer v motorce nelíbí. Jak vzhledově, tak vlastnostmi. Jediná výhoda je, že když ti spadne na levý bok, přidáš plyn a motorka se ti zvedne
A co si budeme říkat. Kvalita je nízká, spotřeba oleje vysoká. I akusticky to není ono. Převodovky obrovské, ale výdrž špatná, řazení tvrdé a pomalé.. Navíc ji koupíte pouze jako celek, kolečka nebo hřídele BMW nedodává.. A čekačky na díly už předčily Italy v létě.
No, asi jste poznali, že fanda těchto drahých strojů nejsem. Nehaním je, jen mluvím ze zkušenosti..
Ale věřím, že své příznivce najde a nebude jich málo.

Eso_Rimmer (324) napsal 02.12.2019 v 07:06

z fleku klidne i do obyvaku misto nejaky debilni vazy moc pekna prace. takovej navrat ke korenum.

velkykluk (10) napsal 02.12.2019 v 06:33

Už se na to těším, doufám že z toho bude nakonec motorka . Koncept vypadá velmi slibně.

papiboy (135) napsal 01.12.2019 v 21:58

Všetci vieme, že BMW už vyrobilo veľa boxerov aj nižších objemov s vyššími výkonmi.

Podstatný bude podvozok, do ktorého sa ten motor bude montovať.

K takému ingotu nejaký superšportový podvozok nepasuje a medzi cruisermi to v ničom nebude zaostávať za ostatnými svojej kategórie.

Som presvedčený, že na zelenú to vypáli, jak raketa a v zákrutách to bude potrebovať hodne zásahov elektroniky, aby podvozok spolu aj s pánom strojvedúcim všetko zvládli...

Aj tak to budú sedlať väčšinou starí solventní pohoďáci, pre ktorých ten objem poslúži, ako placebo a ktorým bude stačiť nafurt aj režim "RAIN"

JA-NE (222) napsal 01.12.2019 v 19:34

Nadhera

týpek (100) napsal 01.12.2019 v 19:20

Krásné ucelené dílo z boxerského ranku,nic víc není třeba dodávat.Parametry odpovídají technické koncepci a tudíž jsou úctyhodné........)))))))

Jeremmy (1) napsal 01.12.2019 v 15:36+1

Myslím, že tenhle motor nemá ambice na přední příčky v tabulce kilogramového výkonu. Tohle je "prostě BMW" a kdo má v garáži boxera, jedno které generace, vidí na fotkách krasavce. Kluci z BMW-

afro-r1 (182) napsal 01.12.2019 v 12:17

Nekteri znaji soucasnost znacky mozna az moc dobre. A to, ze si cifrspioni ve vedeni vymysli dva obri valce s obri nesymetricnosti a nezanedbatelnymi vibracemi tam, kde ma normalni uzivatel techto stroju nohy, neznamena hned, ze to bude skvele fungovat.
Zoufale pohledy ergonoma mluvily za vse.

laďa-prášil (52) napsal 01.12.2019 v 07:26

Nechápu komentáře lidí, kteří asi ani neznají historii a současnost značky a sami doma štelují kladívka. Pochopte, že BMW takovou přesně takový motor nebo motorku udělají proto, že to takto chtějí a ví proč Tohle není žádná z nouze ctnost.

Orgovany (150) napsal 30.11.2019 v 21:39

hmm, to je méně než 100 Nm na 1L a to není žádná hitparáda. Každopádně koncept vypadal lépe. Ale motor je skvost .

afro-r1 (182) napsal 30.11.2019 v 20:24

Ergonomie bude holt pruser.
A pritom, kdyz se zacinalo, mohl se podle me udelat mnohem lepsi koncept Treba podelny dvouvalcovy radak, jako odkaz na R25, nebo proste osvedcene vecko napric.

Kazdy koncept ma sve hranice. Porsche take necpe u svych kombiku motory stylove dozadu - a vi proc.

nevo7 (6) napsal 30.11.2019 v 19:55

Pekný motor. Pripomína mi to nejakú raketu zo sci-fi filmu.

Brukev (139) napsal 30.11.2019 v 19:28

Hezkej kavovar ??

Anti (291) napsal 30.11.2019 v 13:33+1

A kruh se uzavírá,Nové motory vypadají jak před padesáti lety.Ono,jam taky posunout tuhle prastarou koncepci ?

TonySK (16) napsal 30.11.2019 v 12:46

No motor je hotový, ale kam s nim? Presne podľa hesla:" To, že nám ušiel vlak, ešte neznamená, že sa nemôžeme postaviť na perón."

Piki (28) napsal 30.11.2019 v 11:49+1

To je pecka

Pupinskyj (7) napsal 30.11.2019 v 11:13

Zajímavé, trochu mi to připomíná Široka z Rychlých šípů

CBR-rr (-35) napsal 30.11.2019 v 10:49

Vám se to opravdu libí?

kratkej01 (11) napsal 30.11.2019 v 09:57

Jsem zvědavej na finální podobu,pokud to bude z mého pohledu mít lidské rozměry a trochu akceptovatelnou cenu tak možná bude další BMW.

Jacob82 (91) napsal 30.11.2019 v 09:43

Nádhera Ovšecm musim říct, že mě to poněkud "chladí" v názoru na to jak to dělaj Amíci zastaralý a slabý.. Aby to totiž mělo atributy klasiky, něco to vydrželo, prošlo to homo(logo)šikanou a ještě to bylo slušný pokoukání, neni to asi tak jednoduchý dostat na čísla o level výš.. Jinak by to brabmoráci stopro předvedli..

Pro porovnání (z videí Cycle Worldu - na zadnim kole, na motorový brzdě):
- 2020 Harley-Davidson Road Glide (1868ccm - Milwaukee Eight): 76HP, 147Nm
- 2020 Indian Challenger (1769ccm - novej vodou chlazenej PowerPlus): 103HP, 153Nm

Petr_TA (13) napsal 30.11.2019 v 09:25

Opravdu nádhera

R.a.g.n.a.r (68) napsal 30.11.2019 v 09:18+1

Je to pěkný kus techniky, nechápu remcaly...nemusí přece každý motor vypadat jako řadový čtyřválec. Tenhle motor je o krouticim momentu v nízkých otáčkách, ne o kw. Do kapoty to dávat nebudou...

Mark09 (4) napsal 30.11.2019 v 08:46

kikin18 (28) napsal 30.11.2019 v 08:23

Nadpis 91 koní zní líp než 68 kW. Jinak krouťák jooo...

hrochi (70) napsal 30.11.2019 v 08:18

Hlavně, aby to pak nedali do auta 8)

Paulo (790) napsal 30.11.2019 v 08:02+1

Není to škoda, dávat to do biku? Na tom stole to taky nadělá parádu někde v obýváku..

abbany (77) napsal 30.11.2019 v 05:10

krása a nádhera.....

hrouda13 (74) napsal 30.11.2019 v 00:58+3

Parádní motor jo obsah ničím nenahradíš. A ten přiznaný ohv rozvod jako u HD se mi moc libi a Zedsdead, ono kroutak je kolikrát ve skutečnosti mnohem zajímavější hodnota než kw.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist