Nová cendura Benelli TRK/BKS a naháč Tornado Naked Twin 500
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Benelli | Zveřejněno: 8.11.2022 | Zobrazeno: 9 628x
Text: Filip Tichý | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Foto: Benelli | Zveřejněno: 8.11.2022 | Zobrazeno: 9 628x
Sami si v článku protiřečíte, když píšete:
Sedmistovka tak pravděpodobně bude lákat zákazníky hlavně nižší cenou a bude usilovat o prodejní úspěch jednoválce 502, která ale také zůstává v nabídce pro rok 2023.
a o pár odstavců níže:
Nový model Tornado Naked Twin 500 vychází z motoru o objemu 500 cm3, který mají předchozí modely Benelli TRK 502 a Leoncino 500. Kapalinou chlazený dvouválcový motor o objemu přesně 500 cm3
TRK 502 přece není jednoválec
2 reakce
Chybička se vloudila, místo vypisování do komentářů je efektivnější nahlásit chybu tlačítkem pod článkem ;)
Když to porovnám s článkem o Suzuki, tak tady je přesně vidět ten rozdílný přístup.
Japonec postaví kvalitní techniku, ale udělá kolem toho takový divný obal, zatímco Ital se na vzhledu kolem takový nijaký čínský techniky pořádně vyřádí
nechápu kdo si koupí 250kg "osmikilo", když vedle bude stát lehčí a stejně kw-Nm sedmikilo (motor kopie cfmoto cl-x). Přitom jejich bestseller trk502 opět nedostal lepší kyvku, přístrojovku a ledsvětlo.
Dvěpade je v eu a hlavně u nás málo prodejná kubatura a to chtějí nabízet 4modely? Aspoň , že má to cendurko 19kolo.
"Benelli TRK 800 konečně do výroby."
Hm. A má to ještě při zohlednění veškeré i dnes představené konkurence smysl?
Vítězem grand design award čumáku s hlavní výhrou ve formě jedné tuny halucinogenu pro další úspšenou tvorbu se stává..padadadá.... holý kabel se sklíčkem od retro hodinek Casio. Místo druhé: splácnutá lentilka s USB portem. A místo třetí: bazálně ortogonální kus skla Swarovski s vnitřní grafikou od Uka Ješity. Ale vážně: terénní 250ka je pěkná, jen má velké zadní kolo (resp. se zdá malá). A pak je tu druhý extrém, a to tekuté plastové orgie, které by už mohli čínští kolegové pochopit =produkt na více než jednu sezónu musí být nadčasový a tedy nepřeplácaný jako vánočka spadlá na zem. Což kupodivu není totéž, co sundat okapotovanou motorku a koukat na malá světla, vývody, kabely a konektory. Ne že by to nešlo, ale musí se s tím minimalismem dát trochu víc práce a.
trk -Ten design taha za voči
bkx je dobrý
Áno, TRK800 je stále pekná. Ten papagáji dizajn môžem. Tá info o váhe je až hrôzostrašná na 800vku.
Ty jejich nové designy mi připadají jako mouchy, nehezký otravný hmyz. Italští designeři by měli nejlépe vědět, že svět se dá zkrášlovat i pomocí motorek. Nově představené motorky Benelli k tomu bohužel nepřispějí.
BKX250 je zajímavá
Benelli nehodnotím, není mi 17.
2 reakce
Ta nahata 500 je pěkná. Ale nekoupil bych si to, nejsem cilovka.