Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tohle jsou fakt motocykly od Benelli?? V tom případě to u me kleslo na samotné dno. Když jsem vždy slyšel Benelli tak se mi vyjevily originální italské krasky jako TNT, Tornado... V tomhle už vidím jen okopírovane japonce (Kawasaki a Yamahu) takže to ztratilo vše co mě to vždy k te značce tahlo (za takový výstřední kusy bych i obětoval menší spolehlivost a nákladnější provoz oproti japoncum).
V době, kdy se všichni ostatní snaží ubrat nějaké to kilo, tak tohle je opravdu velmi zvláštní počin
Ale zase dostat se do "Guinessovky" jako "nejtěžší čtvrtlitr
na světě" ... proč ne
Hmotnost nic moc,ale řek bych,že uváděj i s plnou,tak by to pak už tak hrozný nebylo.Jestli jim tyhle menší biky vydělaj na vývoj nástupců těch velkejch,tak proč ne.
Hogon:Číňani to koupili už snad před osmi lety.Paradoxně šla poté kvalita trochu nahoru.
Náhodou design vypadá docela italsky,je to pěkný...ale ta hmotnost na tak malý objem je šílená...Z čeho to ti číňani dělají..kdyby měla tak 130 kg,byl by to zajímavý bike..
Ta hmotnost je fakt masakr. V porovnani treba s KTMkama Duke, ktery cili nastejnej segment 200 (129kg) a 390ccm (139kg)
Tohle jsou fakt motocykly od Benelli?? V tom případě to u me kleslo na samotné dno. Když jsem vždy slyšel Benelli tak se mi vyjevily originální italské krasky jako TNT, Tornado... V tomhle už vidím jen okopírovane japonce (Kawasaki a Yamahu) takže to ztratilo vše co mě to vždy k te značce tahlo (za takový výstřední kusy bych i obětoval menší spolehlivost a nákladnější provoz oproti japoncum).
Čína no, ty hmotnosti jsou tragické.
BN302 neb na návštěvě u ER6n
když už se všude uváděj suchý váhy,tak tříkilo má 185kg,šestka 208 a 600GT 223kg.Furt žádnej zázrak,ale už to vypadá líp
Připomíná to lacinou rozpočtovku.Benelli by la vždy spíš výstřední
V době, kdy se všichni ostatní snaží ubrat nějaké to kilo, tak tohle je opravdu velmi zvláštní počin
Ale zase dostat se do "Guinessovky" jako "nejtěžší čtvrtlitr
na světě" ... proč ne
Hmotnost nic moc,ale řek bych,že uváděj i s plnou,tak by to pak už tak hrozný nebylo.Jestli jim tyhle menší biky vydělaj na vývoj nástupců těch velkejch,tak proč ne.
Hogon:Číňani to koupili už snad před osmi lety.Paradoxně šla poté kvalita trochu nahoru.
Myslím, že Číňani koupili cca 2 roky zpět... značku popř. celé Benelli
Náhodou design vypadá docela italsky,je to pěkný...ale ta hmotnost na tak malý objem je šílená...Z čeho to ti číňani dělají..kdyby měla tak 130 kg,byl by to zajímavý bike..
Italove zacinaji kopirovat od Japoncu?
Tohle uz neni Benelli. Benelli byly vzdy vostry elegantni krasky. Tohle, to je divnodesign ocividne od cinana.
A ten motor, to je inhouse? Nebo ODM?
Je to nějaká čína
a ještě k tomu škaredá
není to CHINA ?
Přidám vzkaz pro všechny výrobce motorek!
Běžte do hajzlu s tím "futurem" ! Vždyť se na to nedá koukat!
a takové to bývaly dřív krásné motorky...
Tornado Tre, to byla Benellka!
Ta třístovka nemá namontovanej olejovej filtr
A váha 196kg?? To je těžší o 30kg než ingot Jawa 350!!!