husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
maraton (180) napsal 07.10.2018 v 22:38

Na Himalayan jsem byl opravdu zvědav. Ale bohužel Včera jsem si na něj v Kolíně sedl, pozice řidítka, stupačky, sedlo sice skvělá, když jsem ale zvedl nohy na stupačky, tak mi šly ty prolisy na nádrži přímo do kolen. Nepříjemně, taková maličkost, která ale fakt vadí!
Měřím průměrných 180 cm, nohama vzhledem k výšce sedla tak akorát dosáhnu na zem, abych se opřel celým chodidlem, jenže když je dám na stupačky, tak jsou tam ty pitomý prolisy. Pro koho tu motorku navrhli? Menší postavy na zem nedosáhnou, a ty jako já budou prudit ty podělaný prolisy na nádrži. Nechápu to, to je nemohli udělat o kousek dál? Stačily by 2, 3 cm... Vždyť nakonec i takovýhle blbosti můžou rozhodovat o pořízení motorky!
Za mě
Posedal jsem tam na kdeco, a nejlíp mi seděl Scrambler Desert Sled od Ducati a nová Moto Guzzi V95TT(ty jo!) Taky mě zaujala pětistovka Caballero (vlastně přesně 450 ccm) od Fanticu, fakt pěkná, lehoučká motorka (s čínským motorem Zongshen) a na stejném stánku i Mash Five Hundret Scrambler s chromovanou nádrží, což je vlastně totéž, co Jawa 350 OHC. Překvapilo mě, že to je fakt dospělá mašina pro průměrně vzrostlého Evropana.

mira592 (35) napsal 05.10.2018 v 19:43

650 nepovedený vzhled motoru. 1 bod.

Capan (190) napsal 05.10.2018 v 17:48

Ja som nad classicom vážne uvažoval,ale priplietlo sa mi do cesty čosi iné. Aj tak ma to ešte drží .

Capan (190) napsal 05.10.2018 v 17:44

RE vraj zainvestoval do zvyšovania kvality a kým v roku 2010 vyrobili 40000 motoriek,tento rok už 850000 kusov.
Je ale asi pravda,že v našich končinách sa moc nepredáva.

Buznapsí (47) napsal 05.10.2018 v 08:53

Deluxa: Tak já nevim jestli píšu Maďarsky.. Hymalayan se tu skoro neprodává. Zatímco ty směšný motorky od kawa/yama/honda jo.

deluxa (347) napsal 05.10.2018 v 08:49

Nechapem sikmookych. To je ako vazne taky problem postavit platformu pre jednoduche, nevykonne jednovalcove cestovne enduro, retro v klasickom style alebo cokolvek ine, bez tych zagrcanych plastov,elektroniky a za dobru cenu? To je k smiechu co ma Yamaha,Kawasaki alebo Honda pod polozkou adventure/enduro. Hlavne ze sa venuju uplne nezmyselnym a zbytocnym projektom.(Niken,X Adventure) Co to pre boha je za bludy? Preto sa ani necudujem ze sem pride taky Himalayan, technicky zastarala motorka a je po nej taky zaujem. Nic ine totiz na trhu nie je.

Buznapsí (47) napsal 04.10.2018 v 22:08

Boneshaker: Co si představuješ pod pojmem motorka pro život?

JoskaH (443) napsal 04.10.2018 v 20:45

Náš trh je pro značku důležitý zhruba jako jedno západoevropské město...

boneshaker (89) napsal 04.10.2018 v 18:49

Ne každého zajímá 150 koní, 200 kroutak a 300 z místa. RE jsou víc motorky pro život, ne pro zábavu víkendových "motorkářů".

Buznapsí (47) napsal 04.10.2018 v 17:13

Kohlstein: Já psal o našem trhu. V Itálii ta čísla nevapadají tak strašně.

PBM2: Chapeš mne špatně. Já bych za to ty peníze nedal ale nijak mne nepohoršuje že je za to továrna chce. Jejich věc.

PBM2 (114) napsal 04.10.2018 v 16:14+1

Je na co koukat. Těm, co mají pocit, že ta či ona značka chce za svůj výrobek moc, mohu jen říct, že když se jim to nezdá, tak ať si koupí něco jiného. Jen ať je na trhu co největší možnost výběru. Občas tady má člověk pocit, že by snad, podle některých názorů, měly být v nabídce "jen" některé zavedené, prověřené značky a ostatní ať zaniknou nebo je vyváží do Jižní Ameriky RE má své příznivce i kritiky. Ale to mají i japonské značky nebo italské (pondělní a páteční kusy nebrat). Brixtona asi bude dost lidí považovat za prodejce "nic moc číňanů". A Benelli se svým italsko-čínským manželstvím leze dost lidem na nervy. A vlastně proč? Není jediný důvod. Čím více značek a modelů bude v nabídce, tím pestřejší bude výběr, ceny atd. A každý si najde to svoje. Nechceš motorku vyrobenou v Číně? Fajn, kup si originál Japonce (jen si nezapomeň zkontrolovat, kde byl smontovaný ). Vadí ti, že je majitelem značky čínská firma? Dobře, jdi do Itala (a modli se, aby zrovna tvůj kousek nedokončili před koncem páteční směny ). Víc v nabídce, víc lidí spokojených. Pak se třeba i my dočkáme díky tlaku nových značek na ty zavedené příznivější ceny, větší základní výbavy nebo jiných kladných změn. Protože když už nebudou chtít zlevnit, tak aby si udrželi stejné prodeje i nadále, budou muset pro to něco udělat. Tak ať se daří.

Kohlstein (104) napsal 04.10.2018 v 15:23

To Buznapsí: U nás nevím, ale v Itálii se některé prodávají dobře. Na obrázku je pořadí v prodeji za posledních 9 měsíců. TRK a Leoncino si vede dobře, novinka je BN125, v září skokan měsíce.

Steve-CZ (259) napsal 04.10.2018 v 11:07

Nádhera, akorát to ABS k Royal Enfieldu fakt nepasuje

Buznapsí (47) napsal 04.10.2018 v 11:03

Capan: Máš pravdu, moje chyba. Dal bych za to možná těch 70 co to stojí v Indii. Ale stejně nevím co bych s tím dělal.

Capan (190) napsal 04.10.2018 v 10:32

Joska, neviem,či RE má cenovky proklatě nízko,ale rozhodne sú zaujímavé , v danej kategórii.

Capan (190) napsal 04.10.2018 v 10:24

Buzna, Hymalayan stojí 120 000.

Buznapsí (47) napsal 04.10.2018 v 09:45

Měl jsem tuhle půjčený Royal Enfield Hymalayan na víkend. Nečekal jsem nic, ale byl jsem dost zklamán. Cenovka asi 150tis za tuto motorku mi přijde extrémně přemrštěná a neumím si představit že bych to za to dal.

A jestě jedna připomínka k tomu. Čím to že jsou všichni z téhle značky v diskuzi strašně nadšení a přitom se to skoro vůbec neprodává?

Yura (239) napsal 04.10.2018 v 09:06+2

možná se mi to jen zdá, ale mám dojem, že se pomaloučku vrací pestrost 90. let, což je jen dobře. Mnoho dříve celkem okrajových značek teď vyrábí krásný motorky pro široký vrstvy lidí, samozřejmě lídři trhu v ničem nezaostávají - prostě je to teď jedno hezčí než druhý, je toho hodně. Za mě - super. Doufám, že to takle vydrží co nejdýl.

RTourer (68) napsal 04.10.2018 v 07:53

Enfield na to jde dobře. Několik typů motocyklů (klasik, retro, enduro, café, cesťák, custom...) na jednom v podstatě velice jednoduchém technickém základě. Tohle byla před 15 - 20 lety i jediná smysl dávající cesta i pro Jawu. Dnes už je pozdě..

JoskaH (443) napsal 04.10.2018 v 07:45+3

Jeden detail...Royal Einfield cenovky na motorkach rozhodně (cituji) proklatě nízké nemá.

boneshaker (89) napsal 04.10.2018 v 06:18

RE super, ale chybí trochu víc cestovnejsi verze.

Destroyer (237) napsal 04.10.2018 v 05:41+1

RE Continental GT konecne s motorom 650ccm!! odkazuje na staru anglicku klasiku 60-tych rokov. Presne tak ako ju pozname z ciernobielych fotiek spred ACE kafe. Presne tak ako ju milujeme. Nikdy nezabudnuta zlata era Anglicanov, so vsetkym co k tomu patri.




TOPlist