Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja jsem z cerveneho Leoncina trochu zklamany. Lonsky prototyp byl nadherny. Exkluzivne zpracovany. Letosni model je dost odflaknuty. Ram ma cinskou kvalitu jako ma TRK502. Mizerne svary, strasny cinsky leskly lak. Namisto radialnich brzdy dali na vidle jakesi adaptery a na ne dali axialni brzdice. Jasne - dva kotouce a brzdit to bude, ale kdyz to vidim, tak mam trochu hořko na jazyku.
Za motor pribyla nejaka podivna (a prazdna) nadobka na nejakou kapalinu. Z boku ucpana takovym smesnym gumovym spuntem. Tim motorka i trochu tratila na sve opticke lehkosti.
A navic - vsechno trva zbytecne dlouho. Benelli ukazuje Leoncino uz treti rok a seriova vyroba az kdovi kdy. Vsichni uz maji scramblery davno na trhu a ten nejhezci (cervene Leoncino) je postupne osklivejsi a hlavne v nedohlednu.
Já na tu cenu čekám už rok a furt prd. Chtěl jsem letos i test jízdu, ale bajk furt nikde a hle - až první půlka 2017. To jsem zvědavý, ale taky to tak tipuju na 150k.
Leoncino nádhera. TRK by mohlo být slušné pojíždědlo, ale poh. hmotnost 210kg je hodně přestřelená a zobák to má snad mohutnější jak Multistrada a to je co říct na obrázku bez kufrů to hodně tluče do očí!
zajímavý jsou dva olejový filtry. to jsem zatím viděl jen na KTM jednoválcích.
Ja jsem z cerveneho Leoncina trochu zklamany. Lonsky prototyp byl nadherny. Exkluzivne zpracovany. Letosni model je dost odflaknuty. Ram ma cinskou kvalitu jako ma TRK502. Mizerne svary, strasny cinsky leskly lak. Namisto radialnich brzdy dali na vidle jakesi adaptery a na ne dali axialni brzdice. Jasne - dva kotouce a brzdit to bude, ale kdyz to vidim, tak mam trochu hořko na jazyku.
Za motor pribyla nejaka podivna (a prazdna) nadobka na nejakou kapalinu. Z boku ucpana takovym smesnym gumovym spuntem. Tim motorka i trochu tratila na sve opticke lehkosti.
A navic - vsechno trva zbytecne dlouho. Benelli ukazuje Leoncino uz treti rok a seriova vyroba az kdovi kdy. Vsichni uz maji scramblery davno na trhu a ten nejhezci (cervene Leoncino) je postupne osklivejsi a hlavne v nedohlednu.
Já na tu cenu čekám už rok a furt prd. Chtěl jsem letos i test jízdu, ale bajk furt nikde a hle - až první půlka 2017. To jsem zvědavý, ale taky to tak tipuju na 150k.
TRK vypadá opravdu dobře. Zobák je sice trochu přehnanej ale za mě dobrý
Jsem zvědav na cenu a první testy.
Dablicek200Mph: Vzhledem k tomu ze BN 302 stoji 120tisic, tipuju Leoncino na 150tisic:)
Ale bomba je ta vaha ... pohotovostni hmotnost 150kg! Pokud nekecaj, tak by to mohlo bejt paradni mrstny priblizovadlo ...
Tak sakra ať už nahodí ceny. Kdo na ně má furt čekat.
to není enduro,ale nosorožec!
Leoncino nádhera. TRK by mohlo být slušné pojíždědlo, ale poh. hmotnost 210kg je hodně přestřelená a zobák to má snad mohutnější jak Multistrada a to je co říct
na obrázku bez kufrů to hodně tluče do očí!
neuveritelny jak dokazali designove dotahnout petikilo, opravdu cumim.
Jinač za mě dobre
Rosi45
Bez zobáku to není enduro
Už běží diskuse na fóru...
Umí někdo udělat enduro bez "zobáku" ?
Jsem zvědav na cenovku TRK 502
TRK s 19" a na drátech nevypadá zle
TRK vypadá dost dobře