Benelli přichází s novým půllitrovým dvouválcem
Text: Tomáš Procházka , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Benelli | Zveřejněno: 18.11.2015 | Zobrazeno: 30 428x
Text: Tomáš Procházka , Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Foto: Benelli | Zveřejněno: 18.11.2015 | Zobrazeno: 30 428x
Koukal jsem na jejich stránky a evidentně na prodej ještě nejsou tyto stroje připraveny. Dokonce tam v sortimentu nemají ani zmínku. U některých strojů nemají žádné specifikace...holt asi nemají čas na webovky, protože musejí rozhánět davy koupěchtivců, kteří přišli na prodejnu pro toto: //www.benelli-motor.cz/motocykly/benelli-bn-600-gt
Na zivo je scrambler krasnej. Ocividne i v italii vyrabenej, protoze i v detailech zpracovani je radost pohledet. To cenduro je presny opak. Z dalky huj, z blizka fuj. Strasny svary, mizerny plasty s ostrymi hranami, mizerne licovani, straslivy lak. Klasicka cinska kvalita
leoncino pěkné, udávají 170kg suchá, dávam za 1. Cenduru trk502 píšou suchých 210kg! (asi s kuframa), vidim nevyvážené kopírující tvary (nízké sedlo, vysoká nádrž), dávam za 4, předělat, zhubnout.
300ccm motorům benelli jdou písty paralelně-souběžně (zapalování 360), snad to takhle budou mít i pětikila-vhodné při popojíždění. Tříkilo se v itálii dobře chytlo, městské bn251 bude za 3000E, tomu může ze značek cenově konkurovat jen duke200 za 90tkč v akci.
Z te 500 uchcavam
nadhera
musím se přidat k názoru, že jsou pěký a ten scrambler naprosto nádhernej. Design by se od této italskočínské společnosti mohli učit komplet všechny japonské továrny, ale musím říct, že kolevá tomu, že neumím a ani moc nechci pořádně šroubovat zůstanu u ošklivejch a dlouhověkejch japonců. To, že už jsou italové "celkem spolehlivý" už jsem slyšel mockrát a mockrát se potvrdilo, že kulový, takže já to na sobě zkoušet nechci, jinak dle vkusu každého soudruha
Pak bych se rád připojil k názoru, že cestovat na pětikilu s padesáti koňma se dá náramně v pohodě a to jakoukoliv vzdálenost. Na Kawě KLE 500, se stejnými 50 koníkama mě bavilo cestovat víc než na jakékoliv mé jiné motorce a to včetně několikerých Alp. Nicméně zse platí, když někdo potřebuje k cestování 160 koní tak proti gustu žádný dišputát.
SuperSic58 JA
Čínský motorky mi nevadí, italský motorky mam rád, ale čínský motorky maskovaný za italský jsou mi proti srsti.
Moc pěknej scrambler, fakt hezký pětikilo. Ale ruku na srdce, kdo z vás, co ho tu blahořečíte, na jaře rozbijete prasátko nebo otevřete úvěr a půjdete si ho koupit?
A nebo nakonec budou zas všichni kupovat tolik dehonestovanou Hondu NC 750?
Leoncino je moc pěkný, ale snad nebude vážit 1/4 tuny, když BN 302 váží skoro dva metráky, cena bude jistě zajímavá.
Já jsem spíš na japonské značky,ale současnou Benelli se zájmem sleduju,mají pěknou řadu modelů..Sice papírové hmotnosti i u menších objemů nevypadají úplně nejlíp,ale design super a zpracování vypadá na fotkách taky pěkně..Ten půllitr je až na chladič krásnej.Škoda toho endura,ta obrovská maska bez ostychu okopírovaná MTS
A navíc vůbec nepasuje ke štíhlému zbytku motorky.
Jinak
Všiml si někdo toho zvláštně posvařovanýho katalyzátoru u Leoncina?
pokud TRK pozitivně překvapí, tak jedině dobře, ale jak asi přistupovali komplexně k motorce co se týče výroby atd, když nechali tak odporně svařený svody včetně té krabice před koncovkou výfuku jak je vidět na poslední fotce. Tohle přece nebylo o šetření nákladů, ale lhostejnost.
Benelli paradoxně po převzetí číňanama na kvalitě získala.Mechanicky spolehlivá,jen pár věcí okolo elektriky je potřeba udělat a opravdu to nic nestojí
Ty šestikila nejsou hmotnostně žádnej zázrak,ale ani průser.Prostě průměr.Každopádně třeba 50mm USD vidle oproti vyžvejklejm klasikám v základu jsou fajn.
Tříkilo už je plně konkurenceschopný a teď to Leoncino a edvenčr ve kterym vidim taky asi nejvíc MTS snad budou taky dobrý
Opatrný má recht. 500/48 stačí. Samozřejmě jinak výkonu není nikdy dost nebo-li kubatůra začíná od 500 a život od 8000 otáček, ale co by jsme na začátku ´80 let dali za pětistovku s padesáti koníkama, např. Laverda 500, že? Tak jsme se museli spokojit s plečkou domácí výroby s 21 koníkama, 4kvaltem a jízdními vlasnostmi vyjádřené přezdívkou "plaváček". Viva Benelli.
milovníci benelli jsou vždy spokojení (zde uzivatel Kukin a jeho TNT 1130):
Co se týče problémůůů... zatím nic velkého se neprojevilo.
-Stává se, prý normální: přijedete plný adrenalinu k pumpě po větším zátahu, natankuju a chci nastartovat a nic, jakoby slabá baterka, odtlačím dám kafe, 10 min přestávka a zase OK jedeme dál :).
-Takže po každý vyjížďce baterku na nabíječku a je to lepší.
-Problíkávají světla při volnoběhu, prý zase normální, na volnoběh nestačí dobíjet.
-Lechce rosí olej na pravém výku, nic zásadního, jen přetěsníme :)
Více na: //www.motorkari.cz/motorka/?mid=102348
Copyright © Motorkari.cz
Delouxa: Moc ti to přeji,ale Benelli v době od převzetí Číňanem, má naprosto šílený poměr hmotnost vs výkon. Viz jejich 200Kg 600ccm naháče.
To Leoncino vypadá dost dobře. A tu "Multistradu", to trochu přehnali s tím kopírováním, ne?
TRK 502? to musi urobit az benelli taku moto aku si ja predstavujem aj na cestu aj do tazsieho terenu. Idem hladat paramatre lebo toto bude ultralahke podla mna. Preco take nieco neurobi honda zo svojim radakom? Konecne vidim nieco na co som dlho cakal. Preco nie okolo sveta? K comu mi je 150k a 250kg motorka s dojazdom vevericky a elektrikou ktoru na ceste absolutne nikto neopravy. S hen tym ked je 19ka prejdem vsetko a dostanem sa kam ma napadne (a tym nemyslim jarok za domom) a 2v radak ked je dobre postaveny je neznicitelny. Presne tento tip moto je na cestu okolo sveta. Tak slintam
Leoncino je naaaaadherný
designerská vykrádačka ducati...ale jako pěkný
300kilo prumerny to endurko cestovní pekny a ta 500 na drapkach je genialni...nic neupravovat a poslat za zajimavou cenu do trhu
Benelli šlape jako zamlada,ten pulitr na drapákách je úžasný!!!
Pěkné. Všechny.
To tříkilo je krasavec
překvapivě pěkný motorky !
paralelní se česky řekne souběžný...ta leoncino je pecka...tu bych si nechal líbit...
Najde se tu nějaký dobroděj, který mi laskavě vysvětlí pojem "paralelní dvouválec"? Já totiž na fotce vidím prachobyčejný řadový dvouválec. Nebo už i specializovaný server jako tento podléhá trendu tlumočení každé blbosti co vypustí marketing místo toho aby se držel zavedené terminologie?
Krása. Všechny.
.
Mě to TRK 502 zase připomíná nového ADV od BMW..hmm tak nevím
z každého fakt kousek
Za mě je Benelli skokan roku. Budoucnost se bude odvíjet od ceny a servisní podpory.