Nová Moto Guzzi V9, V7 II Stornello a Aprilia RSV4 R-FW
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 17.11.2015 | Zobrazeno: 16 396x
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 17.11.2015 | Zobrazeno: 16 396x
Když teda 2V hlava tak by mohla být alespoň půlkulatá místo dosavadních plochých, to by docela vysvětlovalo ty veliký ventilový víka ale nedivil bych se kdyby byly zvětšený jenom kvůli designu.
Diky za odpovedi.. taky jsem zachytil info ze by to melo byt 4V, ale jsem rad, ze zustalo u 2V :)
Ta RSV4 vypada bozsky ...skoda ze prave Honda co ma s V4 tolik zkusenosti, uz dloooho nema neco dostupneho a konkurence schopneho.
tomzak: Ha, dobrá poznámka, zapomněl jsem uvést.
Oficiální tech. údaj v tiskových materiálech je 2V hlava . No aspoň má MG prostor pro modernizaci a čtyřventilu se dočkáme třeba v Miláně za pár let...
tomzak: podle rozměrové diference hlavy na V7 to bude 4-ventilová technika. Takže 8V. 2V Hlava na V7 je výrazně menší.
I když MG zatím nevydalo žádné specifikace. Informace se zatím liší a jen v úrovni spekulací.
Tady tvrdí že to je 2V hlava:
//www.morebikes.co.uk/moto-guzzi-launches-new-2016-v9-roamer-and-v9-bobber-in-milan/
Je ta V9 stale 2V nebo uz 8V?
Dekuji
Myslím, že by RSV4 potřebovala nový model. Moc se mi nelíbila ani při jejím představení a teď po letech je to stará bachratá bába.
V7 je jedna z nejmilovanějších motorek, co máme doma, nechce se z toho vůbec dolů. V9 bude taky úžasná A děkuji Bohu za tyto poslední "vzducháče", kterým tam EU bude chtít vrznout co nejdříve chladič a spoustu dalších ekoterorošikanokravin. ... Ale třeba už Velkému Bratrovi zvoní hrana, jak se tak dívám na vývoj politických událostí Jj, jsem optimista a těším se na možná i karburátorovou budoucnost
RSV4 SBK je ku.va k sežrání... Tohle postavit do garáže, jen na ni s otevřenou hubou koukat a občas se jí vydojit na plégo
On ten ležatý "dvoutakt" byl také čtyřtakt.
stráťa, Orgovany: Máte samozřejmě pravdu, omlouvám se za chybu, myslel jsem, že Stornello mělo zpočátku ještě ten ležatý dvoutakt, ale už hned od roku 1960 tam byl nový 4T motor - opraveno, dík za upozornění
jj, byl to 4t už tenkrát
Ten scrambler vypadá úžasně.
Jenom je podle mě v článku chyba - myslím že Stornello bylo už tehdy 4T.
Seikos: Ta V9 nebude o moc větší než V7. Jsou tam mohutně vypadající válce, hlavy a kola ale jinak to odhaduju na furt na stejný rozměry v podstatě daný velikostí pohonné jednotky (pořád je to smallblock).
Jo, mě se ta kyvka na závodní Aprilce nelíbí tolik jako na sériovce. Ta vypadá lépe zpracovaná
S tou kyvkou u rsv4 tak o 10cm přestřelili
Tak nad RSV4kou slintám vždy a už dlouho. Ale líbil by se mě klidně i úplný protiklad Kozy V9 - ta bílá .
Hoši, proč se stále japonci nenaučili dělat tak krásný motorky jako u nás v Evropě ? Teda až na vyjímky ...
Guzzinky mile překvapily. Je zvláštní, jak ještě v nedávné době jsem o té značce prakticky ani nevěděl a dnes?
Nová RSV4 mi připomíná staré RSV,ale pěkně upravené
Asi první motorka,která se mi z letošní výstavy líbí.
Tak jsem se nemýlil, když se tady ve článcích proflákla špionážní fotka nové V7, tak jsem říkal že by to mohla být nová V9. A ona ano Jo, V9 vypadá skvěle. Vedle toho najednou vypadá V7 jak dětská hračka
U V7 a V9 bych dal níž přední lampu,nevím proč tak ční vysoko... jinak pěkný.