yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Aleš_R (16) napsal 13.06.2023 v 08:40

edit

banditt (77) napsal 11.06.2023 v 12:30

Ten výčet je dost zavádějící. Výraz "vyrobeno" zahrnuje i montáž z dílů vyrobených jinde. To je jak v Lidlu. Česká vejce jsou z českých slepic žijících v Polsku
Takže kdyby jste šli do detailu, seznam výrobků z "hrdých" zemí by se rázem velice ztenčil.

bledemon (126) napsal 12.05.2021 v 11:33

opožděně upřesnim některé modely z článku:
-tuono-rs-125 jsou až na čínský motor z itálie
-pileny401 ročníku 2020+ se už komplet vyrábí v indii
-thajské kawy se poznají podle 11.znaku vin písmenem D
-yamaha ys se dělá v číně a ve francii se ještě montuje xsr700

SLAY (807) napsal 30.12.2020 v 22:48

de facto žádný překvápko každý majitel firmy chce vyrábět za co nejvýhodnějších finančních podmínek až budem levnější a schopnější než indové a asiati bude většina motorek z Čech A je otázka kolik komponentů v elektronice Ducati je právě z Číny Takže bych otázku se co vyhrábí tak extrémě nehrotil

SV-DR (29) napsal 30.12.2020 v 19:58+1

Beriem to keď Čínsky investor kúpi a oživí mŕtvu Britskú, Talianskú... značku . Ale celá tá globalizácia za účelom vyšších ziskov akcionárov iba zlikviduje Európsky priemysel . Potom budeme iba listovať v knižkách a vzdychať nad obrázkami starých strojov

Dan66 (74) napsal 30.12.2020 v 14:58+1

Velmi smutný článek. Všichni se nahrnuli do komunistické Číny a ještě ji v Evropě podporují.
Hnus.

rraadduuzz (17) napsal 30.12.2020 v 10:37

Teď je to snad všem jasné, jak je to s tou výrobou mašin ...velmi se mi líbí tento článek

stelvio (78) napsal 30.12.2020 v 07:28+1

Jedině Itálie-srdcaři

Sir_CHerokee (117) napsal 02.06.2020 v 01:02

Mám Hondu CB650R a podle VIn je z Japonska.

Aleš_R (16) napsal 18.05.2020 v 07:04+1

Je přece jedno kde se to vyrábí, ale jak se to vyrábí, pod jakým managmentem kvality. Jestli někdo veme no-name čínu a dá na nádrž svojí značku, tak má čínskej šmejd. V Číně se vyrábí jen kvůli ceně práce a to se může rychle změnit. V Berlínským BMW taky můžou dělat arabové z ulice, co sotva pochopí co je šroub, protože ho nikdy neviděli a maj ve výrobě problém, i přes lokaci v Německu. Jinak mám litrovou CBF a je z Itálie - to k té Hondě.

Tomino689 (0) napsal 31.03.2020 v 14:01

mám pocit že podle VIN je muj Tracer 700 původem španěl :/

JA-NE (768) napsal 29.03.2020 v 14:29+2

Taloši

poletucha (11) napsal 28.03.2020 v 10:35+1

Moto Guzzi je prostě ryzí italská mašina . Mám Stelvio a objel jsem s ním kus světa. Ta mašina je každým coulem rytíř ze starejch dobrejch časů

Wenci (15) napsal 27.03.2020 v 12:04+2

Jo. Už je to tak. Protože hodně pamatuju tak japonské výrobky byly špatné, potom korejské a nyní se říká, že tajwanské, čínské a potom indické..... Ale ono je to jinak. Bez Číny neudělá celá planeta nic ať se nám to líbí či ne a vidíte, že prakticky všechny motorkářské firmy - a nejen ty - potřebují Čínu. Není to pro nás žádná sláva, ale je to bohužel tak. Viz i současné dodávky zdravotního materiálu.

nokia321 (0) napsal 27.03.2020 v 11:44

Zdravím. Víme kdy se objeví nějaký test AJP SPR 310, 500?
Díky

panbaron (0) napsal 27.03.2020 v 00:00

tvl a to jsem chtěl do haráže vedle mt10 postavit ještě t700, tak nevim jesli si to nerozmyslim

dusan3540 (1) napsal 26.03.2020 v 22:27+1

Pánové a dámy podle tohoto článku se dá pouze konstatovat , to co už jsme si dávno mysleli a to , že
už ty Číňany nedoženeme ani kdyby nám šli naproti .

Destroyer (237) napsal 24.03.2020 v 21:18

Ja som to sem nechcel tahat, ale Deep Purple sa vizionarsky pridali ku globalizacii omnoho skor a su "made in Japan" od roku 1972 !!
[link: https://youtu.be/2tsUn2UreZc]

jean192 (153) napsal 24.03.2020 v 20:55+1

Fajn článok, zaujímalo by ma, čo autor chápe pod pojmom "vyrábat stroj" a "kompletní výroba". Vzhľadom na to, koľko čínskych súčiastok je napr. v súčasnom BMW 5-7 klasse by som si dosť silno dovolil pochybovať o 100% talianskej ducatti a pod.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 24.03.2020 v 20:31

Mladý Američan ráno vstal a rozhodl se, že si najde dobře placenou práci.
Oblékl si indické spodní prádlo, turecké kalhoty, indonéské tričko a vietnamskou kšiltovku, obul si čínské kecky, nastoupil do japonského auta a odjel hledat dobře placenou práci v USA.

Piki (61) napsal 24.03.2020 v 19:02

Poučné

PIT-BULL (27) napsal 24.03.2020 v 18:48+2

Tak a mate to vy namachrovani japonsti frajeri! Jedina DUCATI je stalej a poradnej Ital a vy ostatni co furt jen melete o servisu jste zamindrakovani CINANI!
Vivat Italia

Courier (7) napsal 24.03.2020 v 18:40+2

Smutná realita,aspoň v Ducati mají(zatím) rozum Díky za článek...

PSanec (130) napsal 24.03.2020 v 17:58-1+10

Jsem starej motorkář,takže mám tradiční značku z tradiční motorkářské země.Je úplně jedno,kde je motorka vyrobená třeba v Číně,ale vadí mi ,že jsme my EVROPANI zlenivěli,Jsme na Číně závislí.Nyní kdy Čína zamořila celej svět tím nebudu sprostý hrozným virem,a ikdyž se snaží Čína pomoci, tak si to nechá dobře zaplatit, a bohužel budeme na Číně ještě více závislí. .Jsem starej,když chcipnu budiš,ale to ,že to od nese mladá generace na dlouhá léta, to mne opravdu, ale opravdu mrzí.Plně věřím mladým lidem,že napraví to,co jsme mi starší a staří pokazili.Věřím vládě,že udělá vše pro mladou generaci.Kluci a holky motorkáři i nemotorkáři pevné zdraví a věřím,že jedině Vy posunete Evropu a vlastně celý svět kupředu.Omlouvám se za tuto přednášku,ale musel jsem to dostat ze sebe.

Mann (1514) napsal 24.03.2020 v 17:09+3

Podnětné čtení pokud nám poslouží jako impuls k zamyšlení obzvláště Tak dlouho se budeme "my Evropané" holedbat jak jsme technologicky vyspělí až budeme úplně vyčpělí průmyslově. Asie se učí rychle zatím co my si hážeme klacky pod nohy . Už dnes si Čína v některých odvětvích pomalu začíná diktovat podmínky.

petao (86) napsal 24.03.2020 v 16:55+2

Majitel (akcionáři) většinou svěří vedení společnosti schopnému manažerovi, představí svou vizi a obchodní ambice a snaž se. A on kouzlí, klíčové slovo je snižování nákladů. Většinou se majitelé nebo akcionáři příliš nezajímají o to jak, ale o kolik. A kolotoč se roztáčí, ještě víc produktů za ještě nižší náklady. A jsme v Asii, levnější výroba, neuvěřitelná flexibilita a ohromné kapacity. Teď nemluvím o nějaké garážové firmě, ale o velkých technologických parcích . Tak to je. Můžeme s tím nesouhlasit, ale nezbývá než to přijmout.

nevo7 (94) napsal 24.03.2020 v 16:41+1

Pekne zhrnuté.
Takže som 100% Rakušák. Ale asi by mi nevadila výroba v Ázii a dvojtretinová či polovičná cena.

manass (17) napsal 24.03.2020 v 14:49-1+6

Svět se v prdel obrací a čím novější tím horší ..ale to platí ve všech oborech napříč světem se spotřebním zbožím. Nejhorší je, že náš trh je ten východní a sem se tahaj ty největší šméčka. Dobře už bylo

Malken (0) napsal 24.03.2020 v 14:36

Tak třeba Honda CBF 500 má psaný konečný původ motorky z Itálie a motor z Japonska
Samotné díly různých výrobců přavažují ty vyrobené v Asii.

Cormier (16) napsal 24.03.2020 v 14:18+1

Zajímavý článek.

Co jsem nevěděl je, že Triumph jede výrobu v Thajsku Při těch cenách, co za to chce jsem myslel, že se to dělá v Evropě .... pak mi uniká, proč za to chce takový peníze, když to bouchá v zemi s levnou pracovní sílou. Neříkám, že by mne to od koupě odradilo, ale mínus by to byl, když to nemá s Anglií nic společného.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist