Jak vypadají V4 od Aprilie? RSV má velká křídla, základní Tuono velké plexi
Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Aprilia | Zveřejněno: 19.4.2021 | Zobrazeno: 12 792x
Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Foto: Aprilia | Zveřejněno: 19.4.2021 | Zobrazeno: 12 792x
Technicky paráda, ale nějak blíže mě to neoslovuje
Starší Tuono factory jasná volba.Ty křídla na RSV fór musel vymyslet satan s kurvou.V legálních rychlostech jsou khovnu.Budou akorát snižovat dojezd na nádrž..Uřezat,zahodit.
Hezka...ale docela me zajima spolehlivost. Preci jen tyhle informace o jakemkoli biku se alespon pro me shaneji spatne a zrovna u sportovnich motorek to nebyva moc slavne nezavisle na znacce. Tady to vypada ze Aprilka ma dlouhodoby problem s motorem. Sorry za provedni odkazu - https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?356079-2018-Pitted-Cams/page3
Mate s tim nekdo zkusenosti?
Oba modely, ale hlavně RSV molto bene
RSV se mi doted dost libilo! Ale toto uz je hnus velebnosti
Se mi zdá, že z nadcasoveho designu, který ani za 12 let moc nezestarl, udělali tímhle faceliftem parádní bastl. Maska vypadá jal stará Yamaha tdm
Aprilia designově už trocha uvadá mi přijde. Za chvilku bude vypadat stejně, jako všechno ostatní.
Nevim proc, ale vidim v tom Tuonu Hondu CBF600
Ale vlastne se mi to i libi a dokazal bych si to predstavit. Jen je skoda, ze zrovna na motorce s cestovnim zamerenim neni ten elektronicky podvozek, aby si clovek mohl na prejezdy nastavit pohodli a v zatackach sport.
Muj prvni subjektivni pohled na cestovnejsi Tuono...
mene kriklave pestrobarevnych barev je u me vice nez mene
poradne zadni sedlo urcite na okruhu brzdit nebude a je to prakticke
...
vyssi plexi je dobry napad, ale tenhle rovny tvar je vylozene hnusny
(doublebouble by monza az tak nefungovalo, ale je docela prakticke a sexy) vyssi klemmy pro riditka z toho taky deleji obludku a pomalejsi
(u fz1 GT sem taky snizoval) aktivni podvozek bych taky nechtel, myslim ze lepsi pevne(pro potreby upravene) predvidatelne nastaveni od ktereho specialne na okruhu vim co cekat... Nicmene ty negativa se nechaji snadno zmenit (riditka, plexi) a tak je to ve finale spis zmena dobreho touna jeste k lepsimu
Když tu polokapotáž posadí trochu výš, můžou mít ještě adventure.
Konecne v Xte generaci ta motorka zacina vypadat trochu koukatelne at je to RSV nebo Tuono nebo cestak.
Je mi jedno, že výkony Tuona Factory na cestě nevyužiju!
Ale cítím, že ho nutně potřebuji!
Filajová RSV
Netusim co ma Tuono spolecnyho s nahaci, krome rovnych riditek, kapot tam je tri p.dele. Gratuluju, ted uz ho od RSV nepozna nikdo.
1 reakce
Zřejmě hledají komerčně nějakého nástupce legendárního - SL1000 a na celou motorku se stejnou technikou už nezbylo :).
zda se že doba pěkných "uhlazených" desingově motorek je fuč
Tuono v základu teda ee, factory už okej
Mno a rsv teda totální mňamka, bohužel tedy za veliký peníz.
Líbí se mi, jak obyč, Tuono zcestovatělo. Bude se na tom dát jezdit po Evropě. Díky většímu sedlu spolujezdce na tom někam kousek dál vydrží sedět i baťoh. A přitom to bude furt ta dravá mrcha, která se určitě neztratí ani na okruhu
Jo, to bych bral
Časem to dojde, stejně jako musel dojít design když s v4 vylezli poprvý. Tuono by mi domů mohlo
To hrablo u RSV4 je ale strašný, a USD kyvka z R1 taky. Soryjako. Naopak velký plus za výfuk, jeden z nejhezčích sériových komínů ever.
zvykol by som si, coby ne
jako hrdý majitel zero-asistent tuono 06 "hmyzák" prohašuji, že toto nové tuono 21 není po stránce designu vůbec zajímavé, nerozpoznám to od rsv.
Tuono vypadá hodně dobře
Ten design, já nevím...me se tedy starsi model líbil víc...zejmena Tuono, tohle je takovy hodne zvláštní, takový už moc oplastovany. RSV4 ještě jde...