Intermot Aprilia a Moto Guzzi: Nové Tuono 125, změny u čtyřválců a karbonové Audace
Text: Dominik Valášek | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 5.10.2016 | Zobrazeno: 16 136x
Text: Dominik Valášek | Foto: Piaggio Group | Zveřejněno: 5.10.2016 | Zobrazeno: 16 136x
Pri pohledu na tabulky vykonu stare a nove RS125 si nezbyva, nez smutne povzdechnout : "pokrok" nezastavis.
Jen tak na okraj: Pokud napisi, ze motorka plni Euro 4 (nic jineho se navic pristi rok prodavat nesmi), pak nemusim extra v clanku poznamenavat, ze motorka ma ABS nebo bocni odrazky.
Základ je, že slečny nejsou němky a konec, konců to platí i pro motorky...
Kurva! Sem myslel, že mi Tuňák nakou chvíli vydrží.
Tohle vylepšení je naprosto okouzlující. To musím mít!
vystihli to kolegové dole...ty holky jsou fakt hezký...jinak nic co bych chtěl mít doma.
ty malosracky od Aprilovky jsou jednoznacne nejhezci v kategorii a i velke RSV je moc hezke.
, ale proc ne kdyz mu to slusi
Tunakovi, ale do RSV chybi uz opravdu jen par centimetru plastu
Tak slečna je vážně slušná
Tuono pěkný, i verze pro mlaďasy. Jinak ty megavýfuky jsou strašný
Ale pochybuju že to tam někdo nechá...a přistrojovka taky nic moc, zlatá ručička oáčkoměru, ale chápu že vyrobit displej je mnohem levnější.
Ta pristrojovka mi dost pripomina tu z Ducati MTS.
a co teprve ta číča na něm
Je to absolutni bomba
i ten maly tunak je k sezrani...
jj psal jsem to samý už vedle u Hondy
a to je to už 8 nebo kolik let starej vzhled, tohle italům prostě jde
Když RSV
-s dovolením- srovnám s novou Hondou RR,
tak to vlastně v ničem srovnat nejde.
za mě RSV nejhezčí sériovej SS
Tá RS 125 je krásna, chlapci u suzuki (GSX-R 125) sa majú čo ešte učit
Tady se ukazuje, jak skvělej základ tehdy rsv4 byla a teď ji stačí už roky jen jemně pilovat a přesto je nejlepší motorkou ve svojí třídě už několik let