motopoint_unor_shad




Aprilia ukázala RS 660 v nových barvách, známe její cenu a dostupnost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rady (11) napsal 17.12.2020 v 11:42

Pro mne nadherný motocykl s dostatečným výkonem a luxusní výbavou Doma mám Milli RSV a toto by byla určitě skvělá výměna

WadeGYTR (91) napsal 15.10.2020 v 15:19

Tie dohady o tom, že je malá...nieje. Sedel som na nej na EICMA minulý rok a posed bol veľmi dobrý a oproti SS pohodlný. Mám 182 cm

Figi25 (59) napsal 15.10.2020 v 09:34

Bral bych ji hned Vypadá parádně Tohle má smysl

David-Plzen (19) napsal 15.10.2020 v 08:15

Čekal jsem na Tuono. Vypadá super, výkonově mi určitě taky stačí, váhově super. Určitě vyzkouším, ale mám obavu z toho, že to bude malé a bude se na tom jezdit divně - oproti ostatním motorkám - hodně malej rozvor. Taky to provedení uchycení kyvky v motoru vypadá na 1.pohled dost chabě. Až padne ze stojánku, aby se nemusel měnit motor, což je 80% téhle motorky....

josefíno (76) napsal 14.10.2020 v 15:16+1

Motorka vypadá gut, snaží se vyplnit díru v trhu (dvouválců tohohle obsahu je na trhu spousta, ale žádný opravdu sportovní). Výbava dobrá, rozpaky vzbuzuje jen zadní tlumič - bez přepákování, bez expansky a možná i bez regulace tlumení. V textu je zmíněno, že nemá regulaci komprese, jenže já na něm nevidím ani regulaci odskoku. Pokud by to tak bylo, tak by to byl pro sportovní motorku docela trapas. Zvlášť vztaženo k ceně motorky, která je nemalá...

BeastKKK (-4) napsal 14.10.2020 v 11:55+3

A ty plky k nedostatku výkonu u 100k mašiny ani nekomentuju. Jste fakt velcí borci, Chuck Norris by se měl zastydět, kdyby vás náhodou potkal. Teda pokud by vás v té rychlosti vůbec zahlédl

BeastKKK (-4) napsal 14.10.2020 v 11:52+5

Za mě motorka designově parádní, výkonově ok, rád vyzkouším...
Řeči o bukvicích na dvouválech jsou úplně mimo hoši, ne? Jsem dodnes netušil, že počet válců určuje sexuální orientaci jezdce... to zavání nějakým vaším problémem.... doporučuji řešit s odborníkem
Ještě, že mám čtyřvál (a bez elektr. asistentů), jinak bych byl taky asi osočen Chudáci pak moje děti, kdyby si to přečetly

BeastKKK (-4) napsal 14.10.2020 v 11:46

Motorka

soccer (548) napsal 14.10.2020 v 08:57+1

Tesim se na nejake SUV nebo pseudoOFF ve kterym bude tenhle motor...

karbontrade (0) napsal 14.10.2020 v 07:07

Krásná moto ,asi super svezení bude ,bude to střela

stelvio (79) napsal 14.10.2020 v 05:05+4

Povedená hračka,design, dvouvál,váha, výkon, za mě super, myslím, že je úplně jedno kolik má koní , jestli 100 nebo 90, kdo v běžném provozu jezdí v 11 - 15tis./ot , kde má spousta motorek největší výkon, dovoluji si tvrdit , že spousta "závodníků tady " by dostala na frak od zručného střelce na 125cc

Kohlstein (114) napsal 14.10.2020 v 00:13+2

Na těch 100 koní (74kW) jsem zvědavý, kolik jich tam zůstane, až to někdo postaví na brzdu. Protože už teď mi to sprostým výpočtem z uvedeného momentu a otáček moc nevychází.
A pro autora, cituji: 48milimetrové vstřikovače, to asi ne. Možná škrticí klapky.

nahllowSKY (327) napsal 13.10.2020 v 23:23

Di-zajn pěkný.Ještě jak se to bude motat.Cena je taková jaká je.Italské bajky nikdy nebyly levné a japonské už taky nejsou.Kdo chce “cheap shit”nechť si zakoupí nějaký maslostroj z říše středu.

Motofighter (492) napsal 13.10.2020 v 21:30

To jsem jediny, kteremu se ta zluta proste nelibi ? Celkovy design neni spatny, ale ta barva ...

mRKEF (88) napsal 13.10.2020 v 20:59+5

To je zase samý jezdec moto GP tady. Sto kobyl všem málo . Já nevím, nejsilnější moto jsem měl 70 kW a momentálně nejvíc zábavy zažívám na zhruba 15 - 20 kW motorkách. Ale odborník nejsem, školy na to nemám .

ventil89 (3) napsal 13.10.2020 v 20:22

Je to líbivý né že né, ale za ty kačky bych čekal větší odvaz. Vždyť je to "jen" šestka a mělo to cenově konkurovat Hondě CB/CBR. Hold jak už bylo řečeno, zbytečné dráty a berličky něco stojí. Podle mě tady úplně zbytečně. OK má to nějaké lepší komponenty než Honda, tudíž bych čekal cenovku Tuona někde kolem 220k a RS s tím zaměřením jak se tváří kolem 250k.

SuperSic58 (1447) napsal 13.10.2020 v 19:56

parádní mašina, dvouhrnek v lehkym balení , žádnej přihřátej čtyřválcovej vysavač pro bukanýry Jen tý zbytečný elektroniky by tam nemuselo bejt tolik, tu ať si nechaj žužu hošani na litrovejch čtyřválech

JoskaH (480) napsal 13.10.2020 v 19:43+1

Kdo by si pomyslel, kolik borců se tu zabývá u nové sportovní motorky sexuální orientací....
Hlavně nemít "motorku pro bukvice"!
Může to o dotyčném něco zajímavého vypovídat?

Zedsdead (294) napsal 13.10.2020 v 17:15

Supr mašina. Krása.
Bral bych ji ihned.
Dá se hádat, že spodek bude spíše tajovej hodnej, línej a vršek zase raketa.
Stejně podle papírových hodnot soudit bike je nesmysl. Závisí na převodech a průběhu výkonu.
Vsadím se, že to udělají jako stavebnici a postupně nabídnou i větší objem. Viz. Duke.

Juraj22 (176) napsal 13.10.2020 v 16:56

Jako po stránce deisngu super, o tom žádná

Dablicek200Mph (306) napsal 13.10.2020 v 15:29+1

Jako dal bych si říct, né že néé. Určitě na tom bude strašná prdel, ale cena mi přijde teda trošku přepálená. Hold ty dráty něco stoje že jo.
I kdyby tam ty berličky nebyly, tak tam půjde rvát plnej úplně všude a žádný rodeo se konat stejně nebude. Bohužel, taková už je doba. Už se nemůžu dočkat, až se svezu.

kajasi (1) napsal 13.10.2020 v 15:04

HiddenSnake (27) napsal 13.10.2020 v 14:32+1

ja se moc bojim, ze bude moc malinkata ...

Frankie (851) napsal 13.10.2020 v 13:51+8

Moc pěkná motorka a přesně taková na trhu chyběla !
Dvouválcových naháčů je dost, cestovních rádobyendur taky, ale když chci dvouválec s kapotou ??? A nechci závoďáka ? Máme tu jedině Kawu Ninja 650 (dříve ER-6F) a pak ještě Ducati Supersport. A to je vše. Tohle je něco jako bylo kdysi CBR nebo VFR, takže univerzál. A tak je to třeba brát.
R6 apod... to je míchání jablek a hrušek, tohle není čtyřválec na okruhy, ale dvouválec pro zábavu. A všem remcalům tady bych vzkázal jedinou věc - uvědomte si, že v dnešní době debilních euronorem se prostě bez elektronickýho plynu (a s tím spojených palivových map a podobných blbostí) už nic nedělá a dělat nebude ! Bohužel...

moga (67) napsal 13.10.2020 v 12:57+5

Jestli mohu poprosit, tak si dát se sepisování textu větší práci a používat české termíny.
Proč psát PARALERNÍ DVOUVÁLEC, když existuje zažitý český výraz ŘADOVÝ DVOUVÁLEC?

ferenc300 (55) napsal 13.10.2020 v 12:54

Do běžného provozu jsou hodnoty naprosto okej, na okruhové ježdění nevím nevím i když v twinech by mohla potrápit Těším se na testy

Honza-K (892) napsal 13.10.2020 v 12:42+3

Mě se to moc líbí. Neříkám, že bych si to koupil, ale časem a stářím jsem se dostal k poznání, že 100 koní na pěkné svezení bohatě stačí. Ruku na srdce, R6 je špičkový supersport, ale na běžné ježdění žádná hitparáda.
Takže pro někoho, kdo nechce tuctovku a nepotřebuje 150 PS a víc, určitě zajímavá volba.

Pedl (249) napsal 13.10.2020 v 12:39+2

Moc pěkná. Výkon a váha na okresky akorát. Vypadá to na slušný dvouválec.

zmulin (381) napsal 13.10.2020 v 12:27+1

Při "ohláškách" sem s přihlédnutím jaká je RSV4 čekal,že tohle bude taky vyloženě bruska a von vylez pěknej a pravděpodobně i použitelnej bajk
Tipuju a moc bych to tý motorce přál,že na ní půjde pro okruháře i naházet nějakej drsňáckej upgrade,aby si neměli na co stěžovat..
Hae když je tu jako příklad R6..ta nová podle testů nějak moc nejede ne?

Marty93 (23) napsal 13.10.2020 v 12:27+3

Ti Italové fakt umí udělat pěknou motorku

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist