Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Čekal jsem na Tuono. Vypadá super, výkonově mi určitě taky stačí, váhově super. Určitě vyzkouším, ale mám obavu z toho, že to bude malé a bude se na tom jezdit divně - oproti ostatním motorkám - hodně malej rozvor. Taky to provedení uchycení kyvky v motoru vypadá na 1.pohled dost chabě. Až padne ze stojánku, aby se nemusel měnit motor, což je 80% téhle motorky....
Motorka vypadá gut, snaží se vyplnit díru v trhu (dvouválců tohohle obsahu je na trhu spousta, ale žádný opravdu sportovní). Výbava dobrá, rozpaky vzbuzuje jen zadní tlumič - bez přepákování, bez expansky a možná i bez regulace tlumení. V textu je zmíněno, že nemá regulaci komprese, jenže já na něm nevidím ani regulaci odskoku. Pokud by to tak bylo, tak by to byl pro sportovní motorku docela trapas. Zvlášť vztaženo k ceně motorky, která je nemalá...
A ty plky k nedostatku výkonu u 100k mašiny ani nekomentuju. Jste fakt velcí borci, Chuck Norris by se měl zastydět, kdyby vás náhodou potkal. Teda pokud by vás v té rychlosti vůbec zahlédl
Za mě motorka designově parádní, výkonově ok, rád vyzkouším...
Řeči o bukvicích na dvouválech jsou úplně mimo hoši, ne? Jsem dodnes netušil, že počet válců určuje sexuální orientaci jezdce... to zavání nějakým vaším problémem.... doporučuji řešit s odborníkem
Ještě, že mám čtyřvál (a bez elektr. asistentů), jinak bych byl taky asi osočen Chudáci pak moje děti, kdyby si to přečetly
Povedená hračka,design, dvouvál,váha, výkon, za mě super, myslím, že je úplně jedno kolik má koní , jestli 100 nebo 90, kdo v běžném provozu jezdí v 11 - 15tis./ot , kde má spousta motorek největší výkon, dovoluji si tvrdit , že spousta "závodníků tady " by dostala na frak od zručného střelce na 125cc
Na těch 100 koní (74kW) jsem zvědavý, kolik jich tam zůstane, až to někdo postaví na brzdu. Protože už teď mi to sprostým výpočtem z uvedeného momentu a otáček moc nevychází.
A pro autora, cituji: 48milimetrové vstřikovače, to asi ne. Možná škrticí klapky.
Di-zajn pěkný.Ještě jak se to bude motat.Cena je taková jaká je.Italské bajky nikdy nebyly levné a japonské už taky nejsou.Kdo chce “cheap shit”nechť si zakoupí nějaký maslostroj z říše středu.
To je zase samý jezdec moto GP tady. Sto kobyl všem málo . Já nevím, nejsilnější moto jsem měl 70 kW a momentálně nejvíc zábavy zažívám na zhruba 15 - 20 kW motorkách. Ale odborník nejsem, školy na to nemám .
Je to líbivý né že né, ale za ty kačky bych čekal větší odvaz. Vždyť je to "jen" šestka a mělo to cenově konkurovat Hondě CB/CBR. Hold jak už bylo řečeno, zbytečné dráty a berličky něco stojí. Podle mě tady úplně zbytečně. OK má to nějaké lepší komponenty než Honda, tudíž bych čekal cenovku Tuona někde kolem 220k a RS s tím zaměřením jak se tváří kolem 250k.
parádní mašina, dvouhrnek v lehkym balení , žádnej přihřátej čtyřválcovej vysavač pro bukanýry Jen tý zbytečný elektroniky by tam nemuselo bejt tolik, tu ať si nechaj žužu hošani na litrovejch čtyřválech
Kdo by si pomyslel, kolik borců se tu zabývá u nové sportovní motorky sexuální orientací....
Hlavně nemít "motorku pro bukvice"!
Může to o dotyčném něco zajímavého vypovídat?
Supr mašina. Krása.
Bral bych ji ihned.
Dá se hádat, že spodek bude spíše tajovej hodnej, línej a vršek zase raketa.
Stejně podle papírových hodnot soudit bike je nesmysl. Závisí na převodech a průběhu výkonu.
Vsadím se, že to udělají jako stavebnici a postupně nabídnou i větší objem. Viz. Duke.
Jako dal bych si říct, né že néé. Určitě na tom bude strašná prdel, ale cena mi přijde teda trošku přepálená. Hold ty dráty něco stoje že jo.
I kdyby tam ty berličky nebyly, tak tam půjde rvát plnej úplně všude a žádný rodeo se konat stejně nebude. Bohužel, taková už je doba. Už se nemůžu dočkat, až se svezu.
Moc pěkná motorka a přesně taková na trhu chyběla !
Dvouválcových naháčů je dost, cestovních rádobyendur taky, ale když chci dvouválec s kapotou ??? A nechci závoďáka ? Máme tu jedině Kawu Ninja 650 (dříve ER-6F) a pak ještě Ducati Supersport. A to je vše. Tohle je něco jako bylo kdysi CBR nebo VFR, takže univerzál. A tak je to třeba brát.
R6 apod... to je míchání jablek a hrušek, tohle není čtyřválec na okruhy, ale dvouválec pro zábavu. A všem remcalům tady bych vzkázal jedinou věc - uvědomte si, že v dnešní době debilních euronorem se prostě bez elektronickýho plynu (a s tím spojených palivových map a podobných blbostí) už nic nedělá a dělat nebude ! Bohužel...
Jestli mohu poprosit, tak si dát se sepisování textu větší práci a používat české termíny.
Proč psát PARALERNÍ DVOUVÁLEC, když existuje zažitý český výraz ŘADOVÝ DVOUVÁLEC?
Mě se to moc líbí. Neříkám, že bych si to koupil, ale časem a stářím jsem se dostal k poznání, že 100 koní na pěkné svezení bohatě stačí. Ruku na srdce, R6 je špičkový supersport, ale na běžné ježdění žádná hitparáda.
Takže pro někoho, kdo nechce tuctovku a nepotřebuje 150 PS a víc, určitě zajímavá volba.
Při "ohláškách" sem s přihlédnutím jaká je RSV4 čekal,že tohle bude taky vyloženě bruska a von vylez pěknej a pravděpodobně i použitelnej bajk
Tipuju a moc bych to tý motorce přál,že na ní půjde pro okruháře i naházet nějakej drsňáckej upgrade,aby si neměli na co stěžovat..
Hae když je tu jako příklad R6..ta nová podle testů nějak moc nejede ne?
Pro mne nadherný motocykl s dostatečným výkonem a luxusní výbavou
Doma mám Milli RSV a toto by byla určitě skvělá výměna
Tie dohady o tom, že je malá...nieje. Sedel som na nej na EICMA minulý rok a posed bol veľmi dobrý a oproti SS pohodlný. Mám 182 cm
Bral bych ji hned
Vypadá parádně
Tohle má smysl
Čekal jsem na Tuono. Vypadá super, výkonově mi určitě taky stačí, váhově super. Určitě vyzkouším, ale mám obavu z toho, že to bude malé a bude se na tom jezdit divně - oproti ostatním motorkám - hodně malej rozvor. Taky to provedení uchycení kyvky v motoru vypadá na 1.pohled dost chabě. Až padne ze stojánku, aby se nemusel měnit motor, což je 80% téhle motorky....
Motorka vypadá gut, snaží se vyplnit díru v trhu (dvouválců tohohle obsahu je na trhu spousta, ale žádný opravdu sportovní). Výbava dobrá, rozpaky vzbuzuje jen zadní tlumič - bez přepákování, bez expansky a možná i bez regulace tlumení. V textu je zmíněno, že nemá regulaci komprese, jenže já na něm nevidím ani regulaci odskoku. Pokud by to tak bylo, tak by to byl pro sportovní motorku docela trapas. Zvlášť vztaženo k ceně motorky, která je nemalá...
A ty plky k nedostatku výkonu u 100k mašiny ani nekomentuju. Jste fakt velcí borci, Chuck Norris by se měl zastydět, kdyby vás náhodou potkal. Teda pokud by vás v té rychlosti vůbec zahlédl
Za mě motorka designově parádní, výkonově ok, rád vyzkouším...
Chudáci pak moje děti, kdyby si to přečetly
Řeči o bukvicích na dvouválech jsou úplně mimo hoši, ne? Jsem dodnes netušil, že počet válců určuje sexuální orientaci jezdce... to zavání nějakým vaším problémem.... doporučuji řešit s odborníkem
Ještě, že mám čtyřvál (a bez elektr. asistentů), jinak bych byl taky asi osočen
Motorka
Tesim se na nejake SUV nebo pseudoOFF ve kterym bude tenhle motor...
1 reakce
Krásná moto ,asi super svezení bude ,bude to střela
Povedená hračka,design, dvouvál,váha, výkon, za mě super, myslím, že je úplně jedno kolik má koní , jestli 100 nebo 90, kdo v běžném provozu jezdí v 11 - 15tis./ot , kde má spousta motorek největší výkon, dovoluji si tvrdit , že spousta "závodníků tady " by dostala na frak od zručného střelce na 125cc
1 reakce
Na těch 100 koní (74kW) jsem zvědavý, kolik jich tam zůstane, až to někdo postaví na brzdu. Protože už teď mi to sprostým výpočtem z uvedeného momentu a otáček moc nevychází.
A pro autora, cituji: 48milimetrové vstřikovače, to asi ne. Možná škrticí klapky.
3 reakce
Di-zajn pěkný.Ještě jak se to bude motat.Cena je taková jaká je.Italské bajky nikdy nebyly levné a japonské už taky nejsou.Kdo chce “cheap shit”nechť si zakoupí nějaký maslostroj z říše středu.
To jsem jediny, kteremu se ta zluta proste nelibi ? Celkovy design neni spatny, ale ta barva ...
1 reakce
To je zase samý jezdec moto GP tady. Sto kobyl všem málo
. Já nevím, nejsilnější moto jsem měl 70 kW a momentálně nejvíc zábavy zažívám na zhruba 15 - 20 kW motorkách. Ale odborník nejsem, školy na to nemám
.
1 reakce
Je to líbivý né že né, ale za ty kačky bych čekal větší odvaz. Vždyť je to "jen" šestka a mělo to cenově konkurovat Hondě CB/CBR. Hold jak už bylo řečeno, zbytečné dráty a berličky něco stojí. Podle mě tady úplně zbytečně. OK má to nějaké lepší komponenty než Honda, tudíž bych čekal cenovku Tuona někde kolem 220k a RS s tím zaměřením jak se tváří kolem 250k.
parádní mašina, dvouhrnek v lehkym balení
, žádnej přihřátej čtyřválcovej vysavač pro bukanýry
Jen tý zbytečný elektroniky by tam nemuselo bejt tolik, tu ať si nechaj žužu hošani na litrovejch čtyřválech
Kdo by si pomyslel, kolik borců se tu zabývá u nové sportovní motorky sexuální orientací....
Hlavně nemít "motorku pro bukvice"!
Může to o dotyčném něco zajímavého vypovídat?
Supr mašina. Krása.
Bral bych ji ihned.
Dá se hádat, že spodek bude spíše tajovej hodnej, línej a vršek zase raketa.
Stejně podle papírových hodnot soudit bike je nesmysl. Závisí na převodech a průběhu výkonu.
Vsadím se, že to udělají jako stavebnici a postupně nabídnou i větší objem. Viz. Duke.
Jako po stránce deisngu super, o tom žádná
Jako dal bych si říct, né že néé. Určitě na tom bude strašná prdel, ale cena mi přijde teda trošku přepálená.
Hold ty dráty něco stoje že jo.
I kdyby tam ty berličky nebyly, tak tam půjde rvát plnej úplně všude a žádný rodeo se konat stejně nebude. Bohužel, taková už je doba. Už se nemůžu dočkat, až se svezu.
3 reakce
ja se moc bojim, ze bude moc malinkata ...
Moc pěkná motorka a přesně taková na trhu chyběla !
Dvouválcových naháčů je dost, cestovních rádobyendur taky, ale když chci dvouválec s kapotou ??? A nechci závoďáka ? Máme tu jedině Kawu Ninja 650 (dříve ER-6F) a pak ještě Ducati Supersport. A to je vše. Tohle je něco jako bylo kdysi CBR nebo VFR, takže univerzál. A tak je to třeba brát.
R6 apod... to je míchání jablek a hrušek, tohle není čtyřválec na okruhy, ale dvouválec pro zábavu. A všem remcalům tady bych vzkázal jedinou věc - uvědomte si, že v dnešní době debilních euronorem se prostě bez elektronickýho plynu (a s tím spojených palivových map a podobných blbostí) už nic nedělá a dělat nebude ! Bohužel...
Jestli mohu poprosit, tak si dát se sepisování textu větší práci a používat české termíny.
Proč psát PARALERNÍ DVOUVÁLEC, když existuje zažitý český výraz ŘADOVÝ DVOUVÁLEC?
1 reakce
Do běžného provozu jsou hodnoty naprosto okej, na okruhové ježdění nevím nevím
i když v twinech by mohla potrápit
Těším se na testy
1 reakce
Mě se to moc líbí. Neříkám, že bych si to koupil, ale časem a stářím
jsem se dostal k poznání, že 100 koní na pěkné svezení bohatě stačí. Ruku na srdce, R6 je špičkový supersport, ale na běžné ježdění žádná hitparáda.
Takže pro někoho, kdo nechce tuctovku a nepotřebuje 150 PS a víc, určitě zajímavá volba.
1 reakce
Moc pěkná. Výkon a váha na okresky akorát. Vypadá to na slušný dvouválec.
Při "ohláškách" sem s přihlédnutím jaká je RSV4 čekal,že tohle bude taky vyloženě bruska a von vylez pěknej a pravděpodobně i použitelnej bajk
Tipuju a moc bych to tý motorce přál,že na ní půjde pro okruháře i naházet nějakej drsňáckej upgrade,aby si neměli na co stěžovat..
Hae když je tu jako příklad R6..ta nová podle testů nějak moc nejede ne?
2 reakce
Ti Italové fakt umí udělat pěknou motorku