Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechápu ,jak se tohle muže někomu nelíbit. Prostě osobitej taloškej desinng ,kterej jako vždy udává směr. Naco chcete velkou podsedlovku,když se tady se spolujezdcem nepočíta? Lidi nebuďte takový konzervy.
To já si právě myslím, že dneska už je ve sportovní mašině přežitkem právě spíš ten řadovej čtyřválec... Čtyř a šestiválce měly určitě svůj smysl v Italských závodních motorkách někdy koncem padesátých až šedesátých let a v silničních mašinách z Itálie možná ještě i koncem let sedmdesátých , ale dneska? Vždyť už je to dávno o ničem! Zvuk to nemá, emoce žádné, všechno je to na jedno brdo, nuda a šeď a navíc - už i z V2 se dá dneska dostat výkon daleko za hranicema využitelnosti u převážné většiny normálních jezdců!
Na druhou stranu ale musím uznat, že Véčkovej čtyřvál je jeden z mála, kterej se ještě dá (viz. D16 ) a pak je taky pěkné, že je to tu všechno tak krásně rozdělené - Ducati = V2 (L2), MV-Agusta = Ř4, Triumph = Ř3 a teď i ta Aprilka s V4 - každý si může vybrat dle svého gusta!
Nechápu ,jak se tohle muže někomu nelíbit. Prostě osobitej taloškej desinng ,kterej jako vždy udává směr. Naco chcete velkou podsedlovku,když se tady se spolujezdcem nepočíta? Lidi nebuďte takový konzervy.
tak snad to konečně bude pěkný
To já si právě myslím, že dneska už je ve sportovní mašině přežitkem právě spíš ten řadovej čtyřválec...
Čtyř a šestiválce měly určitě svůj smysl v Italských závodních motorkách někdy koncem padesátých až šedesátých let a v silničních mašinách z Itálie možná ještě i koncem let sedmdesátých
, ale dneska?
Vždyť už je to dávno o ničem!
Zvuk to nemá, emoce žádné, všechno je to na jedno brdo, nuda a šeď a navíc - už i z V2 se dá dneska dostat výkon daleko za hranicema využitelnosti u převážné většiny normálních jezdců!
) a pak je taky pěkné, že je to tu všechno tak krásně rozdělené - Ducati = V2 (L2), MV-Agusta = Ř4, Triumph = Ř3 a teď i ta Aprilka s V4 - každý si může vybrat dle svého gusta!
Na druhou stranu ale musím uznat, že Véčkovej čtyřvál je jeden z mála, kterej se ještě dá (viz. D16
Netvrdím ať postaví znova starou majli, ale přímího konkurenta Panigale
V2 by byl krok do minulého století.
V4 z Noale je brutální víc jak staré majle.
brutalita by byla kdyby se vrátili se superbikama k V2
uplně se mi ježej chlupy na zádech jekej z toho jde strach.
to Fullgas1:
Dufam, ze nebude vyzerat ako mimozenstan s amputovanym zadkom...