globalmoto_duben_nolan




Aprilia RSV4 - nástupce potvrzen pro rok 2013

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
J.R.. (10) napsal 15.03.2012 v 15:03

Nechápu ,jak se tohle muže někomu nelíbit. Prostě osobitej taloškej desinng ,kterej jako vždy udává směr. Naco chcete velkou podsedlovku,když se tady se spolujezdcem nepočíta? Lidi nebuďte takový konzervy.

memphis.unv (17) napsal 11.03.2012 v 08:40

tak snad to konečně bude pěkný

DMC.motobiker (-23) napsal 23.02.2012 v 13:29

To já si právě myslím, že dneska už je ve sportovní mašině přežitkem právě spíš ten řadovej čtyřválec... Čtyř a šestiválce měly určitě svůj smysl v Italských závodních motorkách někdy koncem padesátých až šedesátých let a v silničních mašinách z Itálie možná ještě i koncem let sedmdesátých , ale dneska? Vždyť už je to dávno o ničem! Zvuk to nemá, emoce žádné, všechno je to na jedno brdo, nuda a šeď a navíc - už i z V2 se dá dneska dostat výkon daleko za hranicema využitelnosti u převážné většiny normálních jezdců!

Na druhou stranu ale musím uznat, že Véčkovej čtyřvál je jeden z mála, kterej se ještě dá (viz. D16 ) a pak je taky pěkné, že je to tu všechno tak krásně rozdělené - Ducati = V2 (L2), MV-Agusta = Ř4, Triumph = Ř3 a teď i ta Aprilka s V4 - každý si může vybrat dle svého gusta!

martasjRSV (506) napsal 22.02.2012 v 22:05

Netvrdím ať postaví znova starou majli, ale přímího konkurenta Panigale

italšrot (164) napsal 22.02.2012 v 20:45

V2 by byl krok do minulého století. V4 z Noale je brutální víc jak staré majle.

martasjRSV (506) napsal 17.02.2012 v 22:44

brutalita by byla kdyby se vrátili se superbikama k V2

kostis1 (45) napsal 14.02.2012 v 10:33

uplně se mi ježej chlupy na zádech jekej z toho jde strach.

Lemur.R1 (13) napsal 14.02.2012 v 10:12

to Fullgas1:

Fullgas1 (745) napsal 14.02.2012 v 09:48

Dufam, ze nebude vyzerat ako mimozenstan s amputovanym zadkom...




TOPlist