yamaha_demo_tour




Výroba výfuků Akrapovič

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lopata75 (111) napsal 31.05.2011 v 09:24

vnitřek vybrousit,to jo, ale asi ne leštit... to jsem myslel napovrchu... třeba ten systém odměřili s vybroušenými a nevybroušenými nerovnostmi a zjistili,že to vliv nemá a to podstatný je třeba v průměrech,délce a konusech a na tohle hodili bobek...nevím

saly.pce (1) napsal 31.05.2011 v 09:01

lopata75: Jako průmyslový design uvnitř trubek? Tohle je věc, kterou vybrousíš vodou jako nic, zvláště u systémů za takové peníze se to prostě nesmí stát. A věř tomu, že na funkci to má vliv. O to víc, když chceš z motorky dostat každého koníka navíc

SensationBlaack (-18) napsal 31.05.2011 v 09:00

Hm to video je stary uz 6let menimalne...

lopata75 (111) napsal 30.05.2011 v 13:14

OK,promiň nenapadám tebe,ale spíš tu poznámku, pak vznikají
když někdo něco slyšel polopravdy a mýty
To saly: k těm nerozleštěným místům: někdy se to nechává jako průmysový design schválně anebo když by tato místa leštil jeden pracovník a spočítáš to na objemu výroby,tak ty hodiny co by na těch všech kusech strávil,fabrika využije účelněji,když to nemá na funkci rostlináře vliv...a pak by ten komplet systém nestál 70 tis. ale třeba 75tis.

saly.pce (1) napsal 30.05.2011 v 10:32

Je fakt, že jméno značky ne vždy znamená kvalitu. Osobní zkušenost například s koncovkami Termignony pro Ducati - kompletní systém. Vnitřek koncovek, kde byly sváry, tak nebyl rozleštěn a bylo to necháno tak jak to kdo navařil. Nevím, jestli to byla kusová chyba, ale u systému za 70 000 Kč se toto nemůže stát. Každá nerevnost uvnitř systému pak zbytečně ubírá výkon a to je špatně. Pokud by to bylo u koncovek někoho, kdo si to dělal doma na koleni, tak budiž. Ale jak říkám, mohla to být jen vyjímka, že na to někdo zapomněl.

riderhenry (2) napsal 30.05.2011 v 10:09

lopata75: Nevim, proc me napadas. Napsal jsem jen, co jsem slysel a jeste jsem dodal, ze z toho videa jde poznat prd, ze to muze vypadat vsude stejne... Navic ona se kvalita rod od roku muze dost menit. Jinak najit clovea, co bude mit osobni zkusenost se vsemi alespon znamejsimi znackami, to asi taky nebude nejlehci...

lopata75 (111) napsal 29.05.2011 v 22:04

Riderhenry před cca 4roky jsem Vincky prodával a i ve fabrice v It jsem byl,je to naprosto stejný a ze své zkušenosti a i když jsem se zpětně zákazníků ptal,tak vždy sokojenost s kvalitou a zpracováním...takže pokud nemáš svou zkušenost,tak nepiš hlouposti,i v testech výfuků měl třeba Vincek i o nějaké destinky lepší hodnoty než Akrap...a to nepíšu pro reklamu, u motorek už nepracuju...

petroza (0) napsal 28.05.2011 v 20:56

video supr na1 mam od nich lauf a vysledek cca.10 koni navrch samozřejmně plus dalši upravy... těch 10 koni neni až tak rozhodujících jako prubech dole a ve středu tam to je sila!radeji se me nikdo neptejte o jake masine píšu asi bych byl všem pro smích ale to co jsem popsal výše je pravda zdarec

riderhenry (2) napsal 27.05.2011 v 18:39

Video samozrejme zajimave, otazka ale je, jak to vypada u jinych znacek. Od prodejce, co napr. prodava Leo Vince, Marushin (USA) i Akrapovic jsem slysel, ze co se kvality tyce, jsou vyfuky Marushin plne srovnatelne s Akrapovicem, zatimco Leo Vince jsou vyrazne horsi. No a ceny tomu pochopitelne uplne neodpovidaji... To by chtelo videt videa za vsech tovaren, aby mohl clovek soudit. Sam "ladak" vybiram a musim rict, ze je to celkem boj. Jasne, Akrap ma vybornou povest, ale neni to jen tim, ze je to proste pojem a pridana kvalita neodpovida pridane cene?

Italofil (41) napsal 27.05.2011 v 16:15

Jedině samodoma

saly.pce (1) napsal 27.05.2011 v 16:05

Kubát: Naprostý souhlas Ale co je moc, to je příliš - alt tak to prostě je, vždy se za značku hodně připlácí. Zvláště je-li kvalitní.

MikyCBR (0) napsal 27.05.2011 v 14:46

saly.pce proto ho mám v carbonu a pod sedačkou
Jinak videjko super...

Kubát (1404) napsal 27.05.2011 v 13:41

saly.pce: to sice ano, ale investice do technologií a vývoje se musí někde promítnout

saly.pce (1) napsal 27.05.2011 v 12:52

Tvaroháček: To jo Já vždycky nemůžu z toho, když za námi přijde na okruhu a přinese mi takovou placku, co dřív bývala výfuk za 25 000 Kč. A já jen na to, Titan, že? A pak už jen klasik, co s tím, dá se to opravit? Nedá...to bych taky vraždil, být na jejich místě. Je to super, že v Titanu je nějaká ta drobná úspora váhy, ale když s tím člověk spadne, tak je hned po něm. Zlatý nerez

Dante76 (3) napsal 27.05.2011 v 12:27

K té prasklině, dá se to opravit. Šikovný TIGař to zavaří. Netřeba zoufat. Přídavný materiál, CastoTIG 45860W.

tvaroháček (0) napsal 27.05.2011 v 12:19

video krásné a s akrapovičem mám skušenost pouze z mých dvou motorek co měli akrapovič a nestěžuju si saly.pce: výrobní vada za ty prachy bych jim to vomlátil o hlavu kdyby se mi to stalo

saly.pce (1) napsal 27.05.2011 v 11:56

Cat600 - Titan občas takto praskne, ale to je většinou výrobní vada, stávat by se to nemělo.

saly.pce (1) napsal 27.05.2011 v 11:56

Kubát - právě naopak, protože to vyrábějí jak na běžtícím páse (doslova), tak by cena měly být mnohem nižší...tady se holt platí za značku. Takové stroje kupuješ, abys maximálně elimiminoval a zefektivnil náklady.

Cat600 (4) napsal 27.05.2011 v 11:19

Video vypadá vážně efektně. Bohužel mám s výfukem Akrapovič jednu špatnou zkušenost. Na kamarádovo KTM 990 Superduke je kompletní výfuk včetně svodů z titanu. Parádně lehoučké slabé trubky. Bohužel v rozvidlení trubka těsně vedle sváru praskla. Zajímalo by mě, jestli už měl někdo podobnou zkušenost. Titan je prý docela náchylný na prasknutí při rychlé změně teploty.

Kubát (1404) napsal 27.05.2011 v 10:38

to jenom až se někdo bude divit, proč jsou akrapy tak drahé...jinak toto je už nejvyšší level a vypadá to opravdu profi

saly.pce (1) napsal 27.05.2011 v 10:12

Tohle video znám ze stránek Akrapoviče a je to neskutečné, kam až se dá dostat. Snad se nám to také jednou povede... Každopádně super video, naprostá pecka




TOPlist