Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nic proti AJP, docela jim fandim, ale s těma cenama jsou poměrně, jak to říct, sebevědomí. Pro mě osobně je štítek to poslední co řešim, a při rozhodování mezi AJP a konkurencí v téhle cenové to bude mít AJP asi těžké.
Moc zajímavá je i ta SWM, ze které je tady motor..
Seikos: ty nádrže na tom prototypu 701 by byly asi to první, co bych někde urazil. To by bylo príma..
Že přišlo s něčím AJP je fajn, ale zvýšené plexi s tabletem namísto roadbooku z toho dakarskou repliku nedělají. Navíc to musí být replika něčeho. Tohle je replika ničeho.
Škoda že tady nezaznělo že Husqvarna ukázala koncept 701 enduro se zadní a dvěmi předními nádržemi. Dát na tuhle HQ vysoý kokpit a roadbook, jo to by byla podívaná
Na EICMA stála úplně bokem, schovaná a za sklem. Takže se omlouvám za nekvalitu fotek.
Mě se ta moto libí Jsem rád, že se toho AJP chopilo a postavilo takovou moto. Fandím jim Přesto mám jisté obavy, jestli se bude dostatečně prodávat (byť bych si to velice přál). Mám pocit, že tohle není moto pro širokou masu (,která by ale zaplatila vývoj a přežití moto do budoucna).
Za mě tedy krásná moto, kterou bych si jednou rád postavil do garáže. Preferoval bych ale raději původní motor Minareli. Je velice odolný a hodně snese.
Ahoj, jen trochu přidávám do konverzace jako dovozce. Cena není pevná a budeme se ji snažit dostat co nejvíc dolu. Budou se dělat 2 verze, kdy druhá bude vybavena ABS, bude ještě trochu víc civilní, jako adventure a a adventure R. oproti 701 se liší štítkem, sedlem a nádrží..
Mezi 690 Edurem a 701 jsou to jen kosmetický změny , malinko jinak trubky na rámu, nádrž a plasty . Enduro 690 jsem málem koupil ,dá se na to koupit kde co, ale to už bych do toho musel dát dost peněz.
:D to víš ja si zajedu po ose 200km ,tam si projedu nějaky cestičky a pak se zase vrátím. Zkoušel jsem takhle jet v letě na KMT 690 enduru byl jsem z toho docela vymletej. A ploužit se 90 se mi nechce.
Hlavně aby tam šel dát nějakej kufr a bral bych vypínatelné abs a možná trochu víc zakrytovat motor z přední strany nejakým plastem jako to maji dnešní rally motorky,ať nejde všechen bordel na nohy.
Nic proti AJP, docela jim fandim, ale s těma cenama jsou poměrně, jak to říct, sebevědomí. Pro mě osobně je štítek to poslední co řešim, a při rozhodování mezi AJP a konkurencí v téhle cenové to bude mít AJP asi těžké.
Moc zajímavá je i ta SWM, ze které je tady motor..
Seikos: ty nádrže na tom prototypu 701 by byly asi to první, co bych někde urazil. To by bylo príma..
Kome: co není může být
Pokud bůh (eh sorry - KTM) dá
Seikos: Na tohle jsem koukal, skoda ze k tomu nemaji tu konzoli ,kdyz uz maj nadrze a kufry.
Že přišlo s něčím AJP je fajn, ale zvýšené plexi s tabletem namísto roadbooku z toho dakarskou repliku nedělají. Navíc to musí být replika něčeho. Tohle je replika ničeho.


Škoda že tady nezaznělo že Husqvarna ukázala koncept 701 enduro se zadní a dvěmi předními nádržemi. Dát na tuhle HQ vysoý kokpit a roadbook, jo to by byla podívaná
Na EICMA stála úplně bokem, schovaná a za sklem. Takže se omlouvám za nekvalitu fotek.
Mě se ta moto libí
Jsem rád, že se toho AJP chopilo a postavilo takovou moto. Fandím jim
Přesto mám jisté obavy, jestli se bude dostatečně prodávat (byť bych si to velice přál). Mám pocit, že tohle není moto pro širokou masu (,která by ale zaplatila vývoj a přežití moto do budoucna).
Za mě tedy krásná moto, kterou bych si jednou rád postavil do garáže. Preferoval bych ale raději původní motor Minareli. Je velice odolný a hodně snese.
Streetmoto: díky za upřesnění
Streetmoto: aha, dík za info... ještě mám dotaz: jak je to s tím ABS od nového roku? které druhy motocyklů ho nebudou muset mít?
Ahoj, jen trochu přidávám do konverzace jako dovozce. Cena není pevná a budeme se ji snažit dostat co nejvíc dolu. Budou se dělat 2 verze, kdy druhá bude vybavena ABS, bude ještě trochu víc civilní, jako adventure a a adventure R. oproti 701 se liší štítkem, sedlem a nádrží..
Záleží co provedou s cenou. Enduro R se dá koupit za cenu lehce přes 200tis. plus 25 tis. za kit ,když bude PR7 do 220 tak to asi vyhraje.
Kome: hm, takže bude AJP?
Jo takhle , v ničem, krom štítku, hmotnost je podobná. možná bude míň vibrovat. Huska má navíc ABS.
Já se ptal na rozdíl mezi AJP a 701... v čem je to AJP vhodnější pro cestování mimo štítku?
Mezi 690 Edurem a 701 jsou to jen kosmetický změny , malinko jinak trubky na rámu, nádrž a plasty . Enduro 690 jsem málem koupil ,dá se na to koupit kde co, ale to už bych do toho musel dát dost peněz.
Kome: mohl bych se od tebe dozvědět, v čem krom štítku je podle tebe extrémní rozdíl mezi těma motorkama?
:D to víš ja si zajedu po ose 200km ,tam si projedu nějaky cestičky a pak se zase vrátím. Zkoušel jsem takhle jet v letě na KMT 690 enduru byl jsem z toho docela vymletej. A ploužit se 90 se mi nechce.
Kome
701 by se musela dodělat, na cestování to bez šťítku není.
Pokud podobná mašina přijde na 250 tis Kč a víc, tvrdím, že je v nabídce dost jiných a lepších alternativ...
Třeba nová Afra... Nebo huska 701...
Pořád lepší než 11500 eur za CCM 450, ale puvodne jsem doufal ,ze bude kolem 200tis kč
Nic proti AJP ani tomuto výrobku, ale nechce se mi věřit, že se v CZ se najde někdo, kdo za tohle dá 9 tisíc EUR...
mohli by mít šanci, klasické silniční enduro, segment který všichni velcí výrobci opustili a jakej to byl v osmdesátejch velkej segment
Rydlas: taky jsem zachytil podobnou informaci.
Mě se to líbí moc...
Cena bude 9500-10500 EUR...
Hlavně aby tam šel dát nějakej kufr a bral bych vypínatelné abs a možná trochu víc zakrytovat motor z přední strany nejakým plastem jako to maji dnešní rally motorky,ať nejde všechen bordel na nohy.
Proč ne rozhodně to nevypadá jako klasicky činský paskvil dokonce jsem slyšel i chvalu z nějaké enduro školy takže za mě
Do té půjdu :)
Super, tu chci vidět naživo