motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
stnd (29) napsal 27.11.2015 v 21:17

Nic proti AJP, docela jim fandim, ale s těma cenama jsou poměrně, jak to říct, sebevědomí. Pro mě osobně je štítek to poslední co řešim, a při rozhodování mezi AJP a konkurencí v téhle cenové to bude mít AJP asi těžké.
Moc zajímavá je i ta SWM, ze které je tady motor..

Seikos: ty nádrže na tom prototypu 701 by byly asi to první, co bych někde urazil. To by bylo príma..

seikos (976) napsal 27.11.2015 v 15:38

Kome: co není může být Pokud bůh (eh sorry - KTM) dá

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 15:17

Seikos: Na tohle jsem koukal, skoda ze k tomu nemaji tu konzoli ,kdyz uz maj nadrze a kufry.

seikos (976) napsal 27.11.2015 v 14:52





seikos (976) napsal 27.11.2015 v 14:49-3

Že přišlo s něčím AJP je fajn, ale zvýšené plexi s tabletem namísto roadbooku z toho dakarskou repliku nedělají. Navíc to musí být replika něčeho. Tohle je replika ničeho.

Škoda že tady nezaznělo že Husqvarna ukázala koncept 701 enduro se zadní a dvěmi předními nádržemi. Dát na tuhle HQ vysoý kokpit a roadbook, jo to by byla podívaná
Na EICMA stála úplně bokem, schovaná a za sklem. Takže se omlouvám za nekvalitu fotek.






Není správný formát url.





FilipTenere (31) napsal 27.11.2015 v 14:48+2

Mě se ta moto libí Jsem rád, že se toho AJP chopilo a postavilo takovou moto. Fandím jim Přesto mám jisté obavy, jestli se bude dostatečně prodávat (byť bych si to velice přál). Mám pocit, že tohle není moto pro širokou masu (,která by ale zaplatila vývoj a přežití moto do budoucna).
Za mě tedy krásná moto, kterou bych si jednou rád postavil do garáže. Preferoval bych ale raději původní motor Minareli. Je velice odolný a hodně snese.

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 13:44

Streetmoto: díky za upřesnění

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 13:35

Streetmoto: aha, dík za info... ještě mám dotaz: jak je to s tím ABS od nového roku? které druhy motocyklů ho nebudou muset mít?

Streetmoto (5) napsal 27.11.2015 v 13:28

Ahoj, jen trochu přidávám do konverzace jako dovozce. Cena není pevná a budeme se ji snažit dostat co nejvíc dolu. Budou se dělat 2 verze, kdy druhá bude vybavena ABS, bude ještě trochu víc civilní, jako adventure a a adventure R. oproti 701 se liší štítkem, sedlem a nádrží..

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 13:01

Záleží co provedou s cenou. Enduro R se dá koupit za cenu lehce přes 200tis. plus 25 tis. za kit ,když bude PR7 do 220 tak to asi vyhraje.

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 12:53

Kome: hm, takže bude AJP?

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 12:50

Jo takhle , v ničem, krom štítku, hmotnost je podobná. možná bude míň vibrovat. Huska má navíc ABS.

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 12:43

Já se ptal na rozdíl mezi AJP a 701... v čem je to AJP vhodnější pro cestování mimo štítku?

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 12:29

Mezi 690 Edurem a 701 jsou to jen kosmetický změny , malinko jinak trubky na rámu, nádrž a plasty . Enduro 690 jsem málem koupil ,dá se na to koupit kde co, ale to už bych do toho musel dát dost peněz.

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 12:24

Kome: mohl bych se od tebe dozvědět, v čem krom štítku je podle tebe extrémní rozdíl mezi těma motorkama?

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 12:21

:D to víš ja si zajedu po ose 200km ,tam si projedu nějaky cestičky a pak se zase vrátím. Zkoušel jsem takhle jet v letě na KMT 690 enduru byl jsem z toho docela vymletej. A ploužit se 90 se mi nechce.

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 12:15

Kome

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 12:10

701 by se musela dodělat, na cestování to bez šťítku není.

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 11:56

Kome, mě se líbí i to CCM i to AJP , ale trh sám ukáže, zdali je ta cenová politika v pořádku...

Pokud podobná mašina přijde na 250 tis Kč a víc, tvrdím, že je v nabídce dost jiných a lepších alternativ...

Třeba nová Afra... Nebo huska 701...

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 11:50

Pořád lepší než 11500 eur za CCM 450, ale puvodne jsem doufal ,ze bude kolem 200tis kč

soccer (548) napsal 27.11.2015 v 11:28+1

Nic proti AJP ani tomuto výrobku, ale nechce se mi věřit, že se v CZ se najde někdo, kdo za tohle dá 9 tisíc EUR...

zzzmrzlinar (480) napsal 27.11.2015 v 11:09+1

mohli by mít šanci, klasické silniční enduro, segment který všichni velcí výrobci opustili a jakej to byl v osmdesátejch velkej segment

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 10:59

Rydlas: taky jsem zachytil podobnou informaci.

Tech (44) napsal 27.11.2015 v 10:55

Mě se to líbí moc...

rydlas (1) napsal 27.11.2015 v 10:52

Cena bude 9500-10500 EUR...

Kome (64) napsal 27.11.2015 v 10:16

Hlavně aby tam šel dát nějakej kufr a bral bych vypínatelné abs a možná trochu víc zakrytovat motor z přední strany nejakým plastem jako to maji dnešní rally motorky,ať nejde všechen bordel na nohy.

DOMINATOR (1260) napsal 27.11.2015 v 09:40

Proč ne rozhodně to nevypadá jako klasicky činský paskvil dokonce jsem slyšel i chvalu z nějaké enduro školy takže za mě

PayazZ (14) napsal 27.11.2015 v 09:31

Do té půjdu :)

Myna (15) napsal 27.11.2015 v 09:09

Super, tu chci vidět naživo




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist