yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mr.Dreamer (46) napsal 11.01.2023 v 12:00-1+1

Škoda, že ty vzducháče mají stále jen 5 rychlostí, je to dané tím, že je to kopie CRF 230 motoru. Já mám už několik let PR4 a ta 6ka mi hodně chybí na přejezdech. Mimo silnici je to pro mě dokonalý stroj, ale v zemích, kde jsou nutné delší silniční přesuny, sahám raději po ADV.

tudydudy (18) napsal 26.11.2022 v 23:06+1

V terénu je leckdy přehršel koní vážně na škodu, ale stát pod výjezdem s dvaceti nebo padesáti koňma pod zadkem je taky rozdíl

papiboy (1259) napsal 26.11.2022 v 10:25

Číňan musí niekde predať tých polmilióna vyrobených, zastaralých, zaprášených vzducháčov, lebo zaberajú v skladoch veľa miesta...

Siki (28) napsal 25.11.2022 v 23:30

Nejake zkusenosti majitelu po par letech aktivniho uzivani? Resale value mi prijde na bazaru celkem nizka, stejne jako u SWM, ktere se objevuji casto dost nejete a podezrele levne. Pravzor si ji drzi lepe i pres vek. Jsou opravdu motory shodne s Husama nebo jen podobne?

FilipTenere (31) napsal 25.11.2022 v 17:02+1

AJP fandím.

Ty malý vzduchy jsou parádní Už aby synek dorostl a mohl jsem to pořídit záminkou pro něho

Přál bych si,aby PR7 homologovali pro 2. Pak by to byl parťák do hry.

Mig_35 (345) napsal 25.11.2022 v 16:11

63 koní z pětikila? vzducháče? i když předpokládám, že to bude na klice a ne na kole, je to pořád pěkná nálož. až se tomu nechce věřit. i kdyby měli 55 koní na zadním kole, pořád přeskočili renomovanou konkurenci o deset koní....

3 reakce

Honzis
Honzis 25.11.2022 v 16:54

Modely SPR 250, 310R a 510R mají kapalinou chlazené čtyřventily (dvěpade Zongshen, větší jsou SWM, tedy ex-Husqvarna), vzduchem chlazené dvouventily jsou v objemech 125 a 240


31081 (666) napsal 25.11.2022 v 10:33+5

Dobrej krok.Ono by toho chtělo víc věcí vrátit zpět o pár let

K167 (1466) napsal 25.11.2022 v 10:20+1

Dobrá zpráva, čím větší výběr, tím lépe pro nás.




TOPlist