Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Škoda, že ty vzducháče mají stále jen 5 rychlostí, je to dané tím, že je to kopie CRF 230 motoru. Já mám už několik let PR4 a ta 6ka mi hodně chybí na přejezdech. Mimo silnici je to pro mě dokonalý stroj, ale v zemích, kde jsou nutné delší silniční přesuny, sahám raději po ADV.
Nejake zkusenosti majitelu po par letech aktivniho uzivani? Resale value mi prijde na bazaru celkem nizka, stejne jako u SWM, ktere se objevuji casto dost nejete a podezrele levne. Pravzor si ji drzi lepe i pres vek. Jsou opravdu motory shodne s Husama nebo jen podobne?
63 koní z pětikila? vzducháče? i když předpokládám, že to bude na klice a ne na kole, je to pořád pěkná nálož. až se tomu nechce věřit. i kdyby měli 55 koní na zadním kole, pořád přeskočili renomovanou konkurenci o deset koní....
Modely SPR 250, 310R a 510R mají kapalinou chlazené čtyřventily (dvěpade Zongshen, větší jsou SWM, tedy ex-Husqvarna), vzduchem chlazené dvouventily jsou v objemech 125 a 240
Škoda, že ty vzducháče mají stále jen 5 rychlostí, je to dané tím, že je to kopie CRF 230 motoru. Já mám už několik let PR4 a ta 6ka mi hodně chybí na přejezdech. Mimo silnici je to pro mě dokonalý stroj, ale v zemích, kde jsou nutné delší silniční přesuny, sahám raději po ADV.
1 reakce
V terénu je leckdy přehršel koní vážně na škodu, ale stát pod výjezdem s dvaceti nebo padesáti koňma pod zadkem je taky rozdíl
1 reakce
Nejake zkusenosti majitelu po par letech aktivniho uzivani? Resale value mi prijde na bazaru celkem nizka, stejne jako u SWM, ktere se objevuji casto dost nejete a podezrele levne. Pravzor si ji drzi lepe i pres vek. Jsou opravdu motory shodne s Husama nebo jen podobne?
3 reakce
AJP fandím.
Už aby synek dorostl a mohl jsem to pořídit záminkou pro něho
Ty malý vzduchy jsou parádní
Přál bych si,aby PR7 homologovali pro 2. Pak by to byl parťák do hry.
1 reakce
63 koní z pětikila? vzducháče? i když předpokládám, že to bude na klice a ne na kole, je to pořád pěkná nálož. až se tomu nechce věřit. i kdyby měli 55 koní na zadním kole, pořád přeskočili renomovanou konkurenci o deset koní....
3 reakce
Modely SPR 250, 310R a 510R mají kapalinou chlazené čtyřventily (dvěpade Zongshen, větší jsou SWM, tedy ex-Husqvarna), vzduchem chlazené dvouventily jsou v objemech 125 a 240
Dobrej krok.Ono by toho chtělo víc věcí vrátit zpět o pár let
Dobrá zpráva, čím větší výběr, tím lépe pro nás.