Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V Cechach tedy neexistuje nejaka sluzba, adekvatni slovenske STK Online:
//www.stkonline.sk/overenie-technickej-kontroly-vozidla/#
kde je mozno podle VIN, nebo SPZ overit klicove udaje (terminy absolvovanych STK EK, stav kilometru pri STK) overit zadarmo?
A s mou Hondou jsem ohledně VINu u Cebie a i další odkazy tady zmíněný úplně v prdelce
Rok 84 a ty jejich dekodéry a fičurinky si nedokážou poradit s 11 - 15 místným kodem
A teď babo raď jak je to u Yamahy XJ600, která má ve VINku asi 5 nul včetně nuly na pozici, kde má bejt modelovej rok. Přitom vim, že jako Yamaha má mít na tej pozici W, případně X nebo Y.
Minimálně u kawy i když VIN začíná JK, nemusí jít o výrobu v japonsku (pozná se podle 11.pozice). A na 10.pozici taky někdy neuvádí modelový rok, ale úplně jiné číslo (lze ověřit na //parts.kawasaki.eu )
Státy výrobce (ne výroby) se určují podle prvních dvou znaků:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number#Country_codes
Autor článku by mohl zmínit rozdílné VIN (značení typu) pro motorky určené na US trh, a pro motorky určené pro EU trh.
Pupi04: nefunguje správně, navíc funguje jen u amerických VIN. Pro spoustu značek s evropským VIN nefunguje.
vilemx: vysvělit krátký "VIN" (vlastně správně jen číslo rámu, VIN je až 17 znaků) u Hondy tak snadno nejde, a je jedno, jestli to je motorka ze 70´,80´ nebo 90 let, jednak u modelu CB750 je typ 5 pozic. Někdy Honda uváděla v krátkém VIN rok výroby, jinde se zase měnilo číslo, jen když byla změna nového modelu, nebo inovace, a už vůbec nepoznáš, pro kterou zemi byla motorka určena, natož, jestli byla omezena, viz třeba tebou uvedená RC30-2000067. To samé platí i pro Kawasaki, kde naprosto nejsi schopný poznat, kdy byla vyrobena, pro jakou zemi určena, a výkon motoru, např č.rámu: ZX600F-018086. Jak, píšeš, většinou to lze najít v servisních manuálech, nebo materiálech výrobce. Ten samozřejmě ví, kdy co vyrobil.
Rozkódovat ten kratší předchůdce VIN není zase takovýproblém. První 4 pozice uvádějí model motorky (v článku by se jednalo o RC30), další pozice uvádí verzi (pro jakou zemi byla motorka vyrobena, zda-li je otevřená nebo škrcená), následuje číslice, kolikátým rokem se motorka vyrábí. No a pak už jen pořadové číslo.
Potřebné tabulky pro rozkódování bývají v servisních manuálech, popřípadě to vypadne z objednávkových programů náhradních dilů (např. Honda EPC).
Hľadal som rok výroby podľa štítku z Hondy CB 250, je z doby kedy sa o VINku ani nechyrovalo. V tom čase Honda používala sedem miestne čísla.Nenašiel som vôbec nič.
Nevím jakou máte zkušenost se stránkami, které uvádí Pupi04, ale já moc dobrou ne.
U aut ještě možná, ale pokud jsem zadal VIN od skútru nebo motorky ukazovalo to většinou nesmysly.
Dovolím si zde jednu poznámku. Existují webové stránky, které VIN rozkódují. Najdete je zde: //cz.vindecoder.eu
.. a dalších několik užitečných informací
Clanek
A snad i nekterym "takyprodejcum" clanek pomuze a dojde jim konecne, ze "datum prvni registrace vozidla" neni automaticky rok vyroby, pripadne modelovy rok... Ale holt to pak vypada v inzeratu trochu jinak
A kupci se zacnou o VIN vice zajimat. Maloktery inzerent ho uvadi, proc taky, ze jo?
Dotazek chlapáci, u R1 jsem neměl štítek nechal jsem si udělat, ale nemám tam e******** ? ani v TP jinak vin sedí
thx
Něco jsem našel, bohužel nestačí pouhá SPZ nebo VIN:
https://www.kontrolatachometru.cz/
Ale kilometry z Evidenční kontroly a všech STK tam jsou.
V Cechach tedy neexistuje nejaka sluzba, adekvatni slovenske STK Online:
//www.stkonline.sk/overenie-technickej-kontroly-vozidla/#
kde je mozno podle VIN, nebo SPZ overit klicove udaje (terminy absolvovanych STK EK, stav kilometru pri STK) overit zadarmo?
kawa 11.pozice montážní závod:
A = Japan.
B = USA.
C = Philippines.
D = Thailand.
J, K = Indonesia.
1, 2 = Taiwan
9 = Brazil
A s mou Hondou jsem ohledně VINu u Cebie a i další odkazy tady zmíněný úplně v prdelce
Rok 84 a ty jejich dekodéry a fičurinky si nedokážou poradit s 11 - 15 místným kodem
A teď babo raď jak je to u Yamahy XJ600, která má ve VINku asi 5 nul včetně nuly na pozici, kde má bejt modelovej rok. Přitom vim, že jako Yamaha má mít na tej pozici W, případně X nebo Y.
Minimálně u kawy i když VIN začíná JK, nemusí jít o výrobu v japonsku (pozná se podle 11.pozice). A na 10.pozici taky někdy neuvádí modelový rok, ale úplně jiné číslo (lze ověřit na //parts.kawasaki.eu )
Státy výrobce (ne výroby) se určují podle prvních dvou znaků:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number#Country_codes
Autor článku by mohl zmínit rozdílné VIN (značení typu) pro motorky určené na US trh, a pro motorky určené pro EU trh.
Pupi04: nefunguje správně, navíc funguje jen u amerických VIN. Pro spoustu značek s evropským VIN nefunguje.
vilemx: vysvělit krátký "VIN" (vlastně správně jen číslo rámu, VIN je až 17 znaků) u Hondy tak snadno nejde, a je jedno, jestli to je motorka ze 70´,80´ nebo 90 let, jednak u modelu CB750 je typ 5 pozic. Někdy Honda uváděla v krátkém VIN rok výroby, jinde se zase měnilo číslo, jen když byla změna nového modelu, nebo inovace, a už vůbec nepoznáš, pro kterou zemi byla motorka určena, natož, jestli byla omezena, viz třeba tebou uvedená RC30-2000067. To samé platí i pro Kawasaki, kde naprosto nejsi schopný poznat, kdy byla vyrobena, pro jakou zemi určena, a výkon motoru, např č.rámu: ZX600F-018086. Jak, píšeš, většinou to lze najít v servisních manuálech, nebo materiálech výrobce. Ten samozřejmě ví, kdy co vyrobil.
pro Pupi 04,díky,vyhledávání funguje na jedničku.Alespoň pro moto BMW,jehož jsem vlastníkem.
Pěkný. Poučný.
.
hmmm ,,J" je nejlepší kvalita moto
Díky za článek
.
Rozkódovat ten kratší předchůdce VIN není zase takovýproblém. První 4 pozice uvádějí model motorky (v článku by se jednalo o RC30), další pozice uvádí verzi (pro jakou zemi byla motorka vyrobena, zda-li je otevřená nebo škrcená), následuje číslice, kolikátým rokem se motorka vyrábí. No a pak už jen pořadové číslo.
Potřebné tabulky pro rozkódování bývají v servisních manuálech, popřípadě to vypadne z objednávkových programů náhradních dilů (např. Honda EPC).
Hľadal som rok výroby podľa štítku z Hondy CB 250, je z doby kedy sa o VINku ani nechyrovalo.
V tom čase Honda používala sedem miestne čísla.Nenašiel som vôbec nič.
Pupi04 - nefunkční
mám ještě u Virgla krátkej VIN, a nereaguje vůbec
Nevím jakou máte zkušenost se stránkami, které uvádí Pupi04, ale já moc dobrou ne.
U aut ještě možná, ale pokud jsem zadal VIN od skútru nebo motorky ukazovalo to většinou nesmysly.
Dovolím si zde jednu poznámku. Existují webové stránky, které VIN rozkódují. Najdete je zde: //cz.vindecoder.eu
.. a dalších několik užitečných informací
Clanek
A snad i nekterym "takyprodejcum" clanek pomuze a dojde jim konecne, ze "datum prvni registrace vozidla" neni automaticky rok vyroby, pripadne modelovy rok... Ale holt to pak vypada v inzeratu trochu jinak
A kupci se zacnou o VIN vice zajimat. Maloktery inzerent ho uvadi, proc taky, ze jo?
Užitečné informace, díky
Vyborne, konecne zajimavé clanek
, o prestavbach se mi uz i zdalo...