ktm_srpen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Doltonn
Doltonn (2) napsal 25.7.2012 +2

Super popis pro ty z nás co neví nic o crosskách a jejich údržbě ,hodně mi to dalo a myslim si že spoustě začínajících jezdců to dost pomůže.Každý nemá tu možnost se s někym radit u trati nebo v servisu.

PiwisX
PiwisX napsal 21.6.2012

Jen bych měl jednu výtku. Podle mě by se tedy měly upouštět přední vidlice po jízdě, nikoliv před jízdou. Jelikož pak zůstávají do doby, než na motorku zase sednem nafouklý a to jim určitě nesvědčí

bikerjarys

supr článek když vidím některý jak "laděj" svý motky, tak bych jim to nalepil na řidítka
jo a WD40 zkusim

gehenne_ins

otas: obsahuje 15-20% mineralniho oleje

Otas_z_Libo

WD40 totiž není olej ale Water Displacement (konkrétně 40. pokus autora o tenhle přípravek a jako jméno mu zůstalo číslo z laborky:). Proč se ta věc vlastně používá na mazání? Kdysi mi to vyžralo z náboje kola (na bicyklu) vazelínu a to pak odešlo, tak jekejpak olej? Jinak fígl pod gripy, aby neklouzali potvrzuju...

martin_exc

WD40 stříkám pod staré gripy, když je chci sundat, a to slezou okamžitě, tak nevím nevím
na naleptání je používám spíš kapku benzinu

nimmic
nimmic napsal 18.6.2012

super, jen dodám fintu na "prilepení" rukojetí... stačí do nich stříknout trošku WD40 nebo podobného oleje a do rana drzi jako pribity (zni to nelogicky ale olej gumu nalepta a ta se k riditkum prilepi) - overeno!

chesterfield

perfekt

Luca_69
Luca_69 (11) napsal 18.6.2012

Super... článek co by měl vycházet každý rok ... jen s upravami dle aktuální techniky. proste luxusní info krok za krokem..

Vova
Vova (100) napsal 18.6.2012 +1

viděl jsem hodně zničených motorek a dílů různými umělci Super a opakovat KAŽDY ROK!! Nebo odkaz na hlavní stránku

DemolitionDave

Perfektní článek, víc takových




TOPlist