globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
zdalis (17) napsal 15.10.2019 v 22:40

“Aktivní podvozek kromě tlumení upravuje také předpětí tlumiče, tím omezuje...” myslím že by tam mělo byt předpětí pružiny raději. Ono tlumič předepnout moc nejde.

Skrunch (1403) napsal 15.10.2019 v 19:38

Listové pružiny fungují na principu tření?? A když je použit jeden list, ten se tře o co? Jsou založeny na materiálu (ocel), který má jistou míru pružnosti/tuhosti. Proto jsou listy lehce do oblouku, to z důvodu zvětšené meze pružnosti, a pokud chci ztužit tento typ tlumiče, zkracuji délku listu nebo je na sebe vrstvím.
Jinak je článek hezky a jednoduše napsán, jak to vlastně funguje a co nás může eventuálně v budoucnu čekat

Radisxrv750 (0) napsal 16.07.2019 v 13:44

Dobrý a zajímavý článek, podvozek je určitě jedna z nejdůležitějších částí na moto a to mnohem víc než výkon motoru, sám jsem byl jeden z mnoha co ani nevěděl že se má provést nějaké základní nastavení. Po vlastní zkušenosti s výměnou podvozku se mi doslova otevřely oči jak obrovský vliv to má na jízdní vlastnosti a celkový požitek z jízdy i když takový krok stojí poměrně dost peněz.(ale vyplatí se.)
PŘEJI MNOHO ŠŤASTNÝCH KM

bledemon (126) napsal 03.12.2018 v 09:11

dobrý článek, jen škoda, že jsou v textu a obrázku prohozena slova kapalinový a plynokapalinový

Zil (8) napsal 28.11.2018 v 08:17

Název článku je poněkud zavádějící...

Destroyer (237) napsal 27.11.2018 v 20:38+1

robot0078 - listove pruziny maju tlmenie vdaka treniu medzi jednotlivymi segmentami listov, pruzenie je samozrejme ohybom.

robot0078 (7) napsal 27.11.2018 v 20:25+1

Skládané listové pružiny jsou na principu tření?? Snad ohybu... jinak super článek

DejvGSR (52) napsal 27.11.2018 v 19:50

Velmi zajímavý článek, který jsem si s chutí přečetl. Něco jsem věděl, ale velmi mě zaujala část o feromagnetické kapalině. Supr. Děkuji, sem s dalšími.




TOPlist