Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Cau,diky za supr clanek.Mam maly dotaz.<br />
<br />
"Aby všechny válce dostávaly stejné množství paliva a tím jeli pokud možno na stejný výkon je nutné synchronizovat (sladit) všechny karburátory. Provádí se u šoupátkových a především u rovnotlakých karburátorů."<br />
<br />
V te druhe vete to trochu vypada, ze u soupatkovych karburatoru to neni az tak nutne. Nebo jak mam chapat to 'predevsim' u rovnotlakych karbcu? Bracha ma po me prave GSXR750 '87 a ty karbce uz jsou dost olitany a spatne se pry serizuji,tak mozna by se to nemuselo delat tak casto?
GSX-Roll: opět díky Informací v článku bylo mnoho četl jsem ho dvakrát tak jsem některé věci možná opomněl. Co se týká toho vyústění nad membránu šoupátka to je za klapkou - to je mi jasné jen jsem byl zvědav jestli před hlavní tryskou (než se zúží náběh hrdla do difuzoru, ale to je vlastně blbost tam se zvýší podtlak až se nadzvedne šoupátko) nebo za směrem ke klapce (počítal jsem, že je tam kanálek), že je to vedeno přímo šoupátkem mě nenapadlo. Takže díky za trpělivost a informace.
GSX-Roll: Jeste jeden tip na clanek, ktery by me opravdu zajimal a zajimal by me tvuj nazor na vec z nadhledu. Srovnani jednotlivych koncepci motoru.Snad i vzhledem k probehle diskuzi ( //www.motorkar...p;amp;akce=komentare ) kde padala hromada odbornych terminu a ruznych interpretaci,by me zajimalo slovo odbornika.
GSX-Roll: děkuji za vysvětlení. Přesto bych si dovolil ještě pár otázek: nastavení klapek se provádí jen v zavřeném stavu (volnoběh)? Nebo v několika polohách otevření případně na brzdě při zátěži motoru? To jestli chodí všechny šoupátka stejně se neřeší (spoléhá se na shodnou kvalitu přítlačných pružin)? Škrtící klapka je směrem k motoru a napojení komory nad membránou je až za klapkou směrem k vyústění hlavní trysky? Budu rád za odpovědi
fajn clanky, tady mi treba jeste trosku chybi pojednani o tom kterak dostat na jare do karbcu benzin, zejmena kdyz nemam kohout, ale to uz by bylo moc detailu a ve foru se to resilo....<br />
a dalsi namet treba x bodu, co motorce "ublizuje" nejvic - technika jizdy se studenym motorem, jak na razeni, rychlej zaver plynu u starsich moto, jak na retez, jak na myti (hadice, VAP atd.), dodatecnej filtr na palivo, spinavej vzduchac atd atd... je toho habakuk..
Také děkuji za článek. Ještě by mě zajímalo k rovnotlakému karburátoru kam se připojuje vacummetr (nad membránu?) a čím se seřizuje konkrétně synchronizace (nastavuje se přítlak pružiny na šoupátko s membránou?).
Jojo moc dobrý článek na objasnění. Taky bych se přiklonil ke spojce, tunění, gumám a uvítal bych vysvětlení nastavení podvozku. To mi v tom článku o podvozku schází.... A třeba by byla dobrá technika jízdy (wheelie, stopie, jízda na okruhu atak) Jinak fakt paráda
Hezkej clanek, i kdyz na konci takovej useknutej, nejak mi tam chybel nejakej zaver ... ale jinak <br />
<br />
Namety na dalsi clanky:<br />
<br />
1) Spojka a prevodovka<br />
<br />
2) Tuneni motoru a zpusoby zvedani vykonu(jak primo od vyrobce, tak v "domacich" podminkach)<br />
<br />
3) Pneumatiky<br />
<br />
4) Aerodynamika<br />
<br />
... snad si vyberes
drzis ty clanky na vyborne urovni.Vim z vlastni zkusenosti, kolik casu a usili stoji pripravit clanek pro publikaci na internetu. Diky za sebe i vsechny, ktere tyto clanky obohacuji o nove poznatky
Quick: nebude špatná sbíhavost kol?
Úplně vyčerpávající článek , fakt se mi líbil. Jen malá chybička se vloudila mělo by tam být drive-by-wire, ne fly-by-wire to je jen u letadel
Cau,diky za supr clanek.Mam maly dotaz.<br />
<br />
"Aby všechny válce dostávaly stejné množství paliva a tím jeli pokud možno na stejný výkon je nutné synchronizovat (sladit) všechny karburátory. Provádí se u šoupátkových a především u rovnotlakých karburátorů."<br />
<br />
V te druhe vete to trochu vypada, ze u soupatkovych karburatoru to neni az tak nutne. Nebo jak mam chapat to 'predevsim' u rovnotlakych karbcu? Bracha ma po me prave GSXR750 '87 a ty karbce uz jsou dost olitany a spatne se pry serizuji,tak mozna by se to nemuselo delat tak casto?
GSX-Roll: opět díky Informací v článku bylo mnoho četl jsem ho dvakrát tak jsem některé věci možná opomněl. Co se týká toho vyústění nad membránu šoupátka to je za klapkou - to je mi jasné jen jsem byl zvědav jestli před hlavní tryskou (než se zúží náběh hrdla do difuzoru, ale to je vlastně blbost tam se zvýší podtlak až se nadzvedne šoupátko) nebo za směrem ke klapce (počítal jsem, že je tam kanálek), že je to vedeno přímo šoupátkem mě nenapadlo. Takže díky za trpělivost a informace.
GSX-Roll: Jeste jeden tip na clanek, ktery by me opravdu zajimal a zajimal by me tvuj nazor na vec z nadhledu. Srovnani jednotlivych koncepci motoru.Snad i vzhledem k probehle diskuzi ( //www.motorkar...p;amp;akce=komentare ) kde padala hromada odbornych terminu a ruznych interpretaci,by me zajimalo slovo odbornika.
GSX-Roll: děkuji za vysvětlení. Přesto bych si dovolil ještě pár otázek: nastavení klapek se provádí jen v zavřeném stavu (volnoběh)? Nebo v několika polohách otevření případně na brzdě při zátěži motoru? To jestli chodí všechny šoupátka stejně se neřeší (spoléhá se na shodnou kvalitu přítlačných pružin)? Škrtící klapka je směrem k motoru a napojení komory nad membránou je až za klapkou směrem k vyústění hlavní trysky? Budu rád za odpovědi
fajn clanky, tady mi treba jeste trosku chybi pojednani o tom kterak dostat na jare do karbcu benzin, zejmena kdyz nemam kohout, ale to uz by bylo moc detailu a ve foru se to resilo....<br />
a dalsi namet treba x bodu, co motorce "ublizuje" nejvic - technika jizdy se studenym motorem, jak na razeni, rychlej zaver plynu u starsich moto, jak na retez, jak na myti (hadice, VAP atd.), dodatecnej filtr na palivo, spinavej vzduchac atd atd... je toho habakuk..
Také děkuji za článek. Ještě by mě zajímalo k rovnotlakému karburátoru kam se připojuje vacummetr (nad membránu?) a čím se seřizuje konkrétně synchronizace (nastavuje se přítlak pružiny na šoupátko s membránou?).
Jojo moc dobrý článek na objasnění. Taky bych se přiklonil ke spojce, tunění, gumám a uvítal bych vysvětlení nastavení podvozku. To mi v tom článku o podvozku schází.... A třeba by byla dobrá technika jízdy (wheelie, stopie, jízda na okruhu atak) Jinak fakt paráda
Jo a jeste by urcite spoustu lidi zajimaly pouzivany speciality jednotlivejch znacek, popr. modelu ...
Hezkej clanek, i kdyz na konci takovej useknutej, nejak mi tam chybel nejakej zaver ... ale jinak <br />
<br />
Namety na dalsi clanky:<br />
<br />
1) Spojka a prevodovka<br />
<br />
2) Tuneni motoru a zpusoby zvedani vykonu(jak primo od vyrobce, tak v "domacich" podminkach)<br />
<br />
3) Pneumatiky<br />
<br />
4) Aerodynamika<br />
<br />
... snad si vyberes
drzis ty clanky na vyborne urovni.Vim z vlastni zkusenosti, kolik casu a usili stoji pripravit clanek pro publikaci na internetu. Diky za sebe i vsechny, ktere tyto clanky obohacuji o nove poznatky
Zase výborný článek