husqvarna_svartpilen_801_2




Renovace MZ ETZ 251

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
striker8 (1) napsal 27.02.2017 v 20:21+1

Mam MZ 251 etz . Kúpil som pred zimou a v jednom kuse to opravujem s kamošmi aby to vobec jazdilo. Ale ak jazdí tak velmi svižne, po tejto sezone budem musiet tiež renovovať, tak využijem tvoje rady v tomto článku. Dobrý článok, prajem šťastné kilometre

Aleš-ák (1) napsal 29.11.2016 v 19:48

povedená renovace

Marnos (1) napsal 13.01.2016 v 23:57+1

Zdravim,
renovace se podle fotek vice nez vydarila. Konecne se dostal dalsi vychodak vyleceny ze zasahu kutila. Vlastnim mz 251, pokud by to nevadilo klidne bych se pridal na obcasne vylety

bulldogbiker (-3) napsal 15.06.2014 v 14:03

ty jooo ta je fakt krásná

Martin152 (0) napsal 13.05.2014 v 14:51

Kde jsi nakupoval original dily? Ja i na nemeckych shopech vidim, ze dost veci maji Taiwan, Turecko, apod...

Chci ji tuto zimu taky celou rozebrat a nektere dily povymenovat...

ziggie (2) napsal 18.02.2014 v 15:39

Též jsem se trochu pohrabal ve své ex emzetě, ale před tvým výkonem smekám!

bulldogbiker (-3) napsal 26.01.2013 v 02:00

Vyborný

fery251 (9) napsal 10.01.2013 v 18:45

Krásný článek a nádherně provedená renovace. Smekám klobouk...

Doomguard (0) napsal 09.08.2011 v 21:40

chyták s cínem samozřejmě znám... ale tvrdým motorem bylo myšleno to že byl nezajetý...

Falič (0) napsal 08.07.2011 v 21:13

... taky jsem šťoural motor kuli oj.ložisku (nová klika atd...achjo)

Falič (0) napsal 08.07.2011 v 21:11

Malý dotaz ohledně tvrdého motoru : máte správný těsnění pod hlavou? je tam různá tloušťka toho hliníkovýho plechu.Mě to třeba děsně zvonilo.je na to chyták s cínem.

_Mandel_ (-1) napsal 13.05.2011 v 20:54

Srdíčko zaplesalo

IvanDvoutakťák (5060) napsal 13.05.2011 v 13:52

Jsem tady vlastně poprvé a tak jsem ´jaksi´ zapoměl do mého
příspěvku dát Slávkovi/Mírovi - renovátorovi MZ ETZ 251 kon-
takt. Říká se teď, že telef.číslo je až nečekaně ´citlivý´ú-
daj a tak tedy "jen" moji e-mail adresu : 2stroker@seznam.cz

IvanDvoutakťák (5060) napsal 13.05.2011 v 13:45

Nazdar Slávku (či Míro?), moji oba kluci (dnes 25 a 42 let)začínali na MZ-tách, pochopitelně jetých (ná ´novasy´v naší
rodině nikdy nebylo). Obdivuju, jakou energii a invenci jsi dokázal do Tvé "renovace" dát a určitě i financí.
Mám doma "po klucích" nějakou literaturu (včet.knihy údržby a oprav ETZ150/251 v němčině, katalogů ND, nálepek MZ a upo-
mínkových předměrů, prospektů, atd).
Rád bych, aby toto ještě někomu posloužilo a neleželo jen v naší garáži. Nabízím Ti to za přátelskou cenu, ovšem nerad bych to posílal poštou, protože "ti lupiči" už neví kolik by
si účtovali poštovného a tak by bylo nejlepší, kdybys bydlel
poblíž Brna, nebo se zde(případně na nějaké moto-akci)setka-
li a ty věci si převzal osobně. Navíc už jsem se několikrát
dožil nepříjemného překvapení, když jsem si něco objednal na
dobírku ...
S pozdravem Benda Ivan, Brno (více o mně na webstránkách na-
šeho klubu www.walk77.com www.suzukiownersclub.cz
a podotýkám jen, že MZ byla na zač.60.let"prabábou" dvoutak-
tů SUZUKI ...

JaysySway (0) napsal 26.04.2011 v 21:30

Moc pěkný článek a moc pěkná motorka. Co bych za to dala kdyby se mi podařilo udělat tu moji taky tak. Ale bojím se sama s ní něco dělat. Byla bych vděčná komukoliv kdyby psal alespoň rady jak na ni. Kdyby mi chtěl někdo pomoci renovovat byla bych vděčná. mám Mz 150. Kdyby byl někdo ochotný prosím ozvěte se. Jsem teprve motorkářská juniorka :) Díky moc všem předem chlapy :)

jetofuk (0) napsal 04.04.2011 v 10:10

pěkný článek

Carlos20VT (-1) napsal 03.04.2011 v 10:10

Moc pěkná práce i 350tka vypadá krásně.

Milan1963 (271) napsal 02.04.2011 v 20:55

Hezky odvedená práce,možná se zdá,že na MZ je jí i peněz škoda,ale myslím,že se to vyplatí.Víš,na čem jezdíš a dvoutakt má navíc své charisma.Proto dávám 1.

Heki (401) napsal 02.04.2011 v 19:35

Krásná čistá práce - jak to mám rád. Já míval MZ 251 a s láskou na ni vzpomínám. Odvozila me po Česku, Slovensku, na Ukrajině jsme spolu byli i v Německu v Zschopau podívat se do muzeí... Vždycky jela jako drak a nikdy jsem ji domů netlačil. A co se týče sporotvního nasazení, tam neměla 350 Jawa šanci Tak a´t dlouho a spokojeně jezdí!

PS zajíždět se fakt má těch 1500 km - vyplatí se to - po 500 to nemůžeš zajet ani náhodou. A na ty replikové písty (německý už se sehnat nedá) se doporučuje dávat o setinu nebo i dvě větší vůli - jako prevenci proti přidření.

PPS: Mrkni sem: www.mz-world.wz.cz (možná znáš) a ukaž se na sraze

SkidOV (6) napsal 02.04.2011 v 17:35

Jsi blazen nacpat tolik prachu do MZ. To uz musi rozhodovat srdce, a ne mozek. At ti to jezdi co nejdyl bez poruch

Mates008 (0) napsal 02.04.2011 v 13:25

Mr.Petr (6) napsal 02.04.2011 v 12:22

.. jako nová

Lukyvaran1 (1) napsal 02.04.2011 v 08:16

Chválím a tak trochu závidím.

dančic (0) napsal 01.04.2011 v 21:21

omlouvám se, jsou tam zapsané i gumové díly, nejen výfuk

dančic (0) napsal 01.04.2011 v 21:20

krásná práce, o tom žádná, ale když se na to podívám ze strany mé peněženky, tak 9000 za výfuk na MZ bych nedal ani náhodou, ale je správné, že to bereš jako zálibu prachy neprachy...

Kubeja (13) napsal 01.04.2011 v 21:19

a kde je můj copyright na fotky?

AlešT. (3) napsal 01.04.2011 v 21:04

Dobrá práce. Nedostižný sen socialistické mládeže je dobré uchovat i pro budoucí generace

ZZR1200 (127) napsal 01.04.2011 v 20:56

Norozdíl od (před asi 2 týdny zde uvedené) přestavby MZ na enduro, se mi toto velmi líbí

Antesdeabrir (0) napsal 01.04.2011 v 14:14

Velmi dobře..:)..Krásná.

Alexandr (-1) napsal 01.04.2011 v 13:44

Fakt pěkně odvedená práce, ale za tý peníze co člověk dá za díly 18000, bych přišetřil a koupil nějakého japonce . Jasně že je to příjemný pocit když se to pořádně odvede, ale této motorce to moc na ceně nepřidá.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist