globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mikouš (0) napsal 14.07.2023 v 14:48

Ahojte, rád bych si koupil motorku Hondu CRF300LS, rok 2023.
Do ČR se nedováží.
Nevěděl byste někdo třeba v Rakousku nějaký obchod Hondy, kde by se dala koupit ? Nejlépe kdyby tam i mluvili česky. Jsem z Českých Budějovi, tak někde na tu stranu ??
Děkuji

musak1978 (4) napsal 24.10.2018 v 07:56

Čus na novou nemám kupuji ojeté v Rabštejnske Lhotě u moto Tass mam od tamtud již druhou a naprosto v poho super jednaní.

mRKEF (88) napsal 01.04.2010 v 19:48-1

Dobrá recenze. Jinak muj názor je, že na motorku v zásadě na úvěr či leasing - maximálně drobnou výpujčku v rodině - motorka není životně důležitá věc, kterou je nezbytně nutné vlastnit ...

ZIPP (4) napsal 31.03.2010 v 18:10

Když jsem si v r. 2006 kupoval novou motorku u jednoho většího dovozce v Praze tak mi ji předávali, jako kdybych si kupoval 10 rohlíků ...mašina zaprášená a o dárek k motorce který slibovali na letácích jsem si musel surově říci...no prostě hnus přístup k zákazníkovi !!! Když jsem to říkal kolegům tak mi jednoduše odpověděli: co jsi čekal, jsi v Čechách...v Německu při koupi nového motocyklu Vám pomalu líbají i nohy - super přístup, samé pozvánky na servisní akce a o slevách ani nemluvím...tam se prostě opravdu řídí sloganem: NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN.!!! Takže příště, pokud si to v tomto životě ještě jednou budu kupovat navou motku tak si pro ni jedu do Německa!!Prostě tam, kde si mne budou vážit a chovat se jako k zákazníkovi.

Italofil (41) napsal 30.03.2010 v 13:42

Děkuji, ale já kupuji jen ojetiny

wario (126) napsal 11.05.2009 v 11:15

co udělat to samé s KX250F 09 ?

GSX-Roll (4) napsal 18.04.2009 v 07:46+2

překvapilo mě kolik se tu našlo remacajících blbců ohledně propagace jedné značky. redakce si vybrala motorku a těžko to mohlo být něco NONAME takže v případě volby Hpndy by tu zase byl prodej třeba Horneta a zase by to byl konkrétní kus. A to jestli měli slevu nebo neměli - pokud má někdo představu, že vedení takovýho serveru je jen se válet a sbírat motorky zdarma tak se divím, že obdobných serverů tu není v ČR tisíce. Kdo do toho nevidí tak by se měl zdržet nějakých nesmyslných komentářů a být rád, že tu zadarmo (na rozdíl od tištěných plátků) může koukat na fotky, číst inzeráty a přístup ke spoustě moto-informacím.

rasto (0) napsal 17.04.2009 v 13:38

Kawasaki nechci

maco (-3) napsal 17.04.2009 v 11:09

No tak mi zase tři šrouby tam pro jistotu nedali vůbec A k tomu ještě půlmetrové těsnění,jak jsem později zjistil

SKACE (0) napsal 16.04.2009 v 23:10

Jako nic zásadního, ale celkem mě to nakrklo

SKACE (0) napsal 16.04.2009 v 23:08

KIS Plus Litoměřice - koupě pohoda, papíry hladce

Ovšem při jedné z opraviček (výměna rámu) nebyly utažené 3 šrouby, které přidržovali vršek válce k rámu... Hned 5km od servisu něco spadlo na silnici... nevšímal jsem si toho... (doma jsem nemohl najít, co to bylo) až po pár desítkách dalších kilometrů začli padat další matky a šrouby. Až nakonec na jednom přejezdu upadl takový spojovací trojuhelník, kterým byl motor přidělanej k rámu... Veliký mínus

Lulinak (30) napsal 16.04.2009 v 22:48

jojo a u zajizdeni se zamerit na rozsah otacek, treba muj prodejce mi doporucil to po poradnym zahrati obcas chvilkove protocit s lehkym plynem na dvojku k 9 tisicum a hned povolit at se rozstrika olej, na toto jsou rozporuplne nazory, muj je ze to nevadi nicemu, ale ani zvlastni pozitivum v tom nejni...

-LOTR- (2) napsal 16.04.2009 v 22:19

007Jana: fakt netuším

Osobně jsem velice spokojen s Hondou Auto Jarov. Jen jednou mě tam s kolegou vypekli v podsklepí u náhradních dílů, ale jinak OK a palec nahoru - servis stroje a co vyměnili vrátili, konzultace s případnou opravou navíc, takže, žádné pak překvapení na účtence...

Furat (-1) napsal 16.04.2009 v 22:08

No peknej clanek, ale neni to uplne dle skutecnosti, alespon z moji zkusenosti. Dva postrehy - SPZku, teda dneska je to vlastne registracni znacka , tu mi bez problemu zajistil prodejce, bez problemu. Pojisteni jsem si zajistil sam a s velmi vyraznou slevou. Prodejce mi nabizel pojistku nekde okolo 40.000Kc za rok, to jsem myslel ze me omejou, pak jsem sel do Kooperativy a vyhadal v pohode slevu na vsechno mozny - vysledek 16.000Kc havarijni duben-rijen, proti kradezi cely rok+povinny ruceni. Koupeno u Honda Usti n/L.

Troj11 (4) napsal 16.04.2009 v 21:41

Motorku jsem kupoval novou od dealera GASGASe a když to shrnu- na vyřízení dokladů jsem čekal a nejezdil 2 měsíce a strávil 20hod na inspektorátu, po první vyjížďce jsem zjistil fatální problém- takže reklamace- po 14 dnech čekání se mi díly vrátily s tím, že nebyla zjištěna závada , takže jsem to poslal importérovi- výsledek stejný jen jsem čekal měsíc , závadu jsem odstranil nakonec sám koupí nových věcí v USA..
Ještě horří konec měl kamarád co si nechal generálkovat moto v Suzuki plzeň- motorka tam stála 2 měsíce, během té doby se na dílně vystřídalo několik stejných motorek a nakonec z klouzající spojky byly závady za 40000,-.. když řekl že nezaplatí tak vytáhli zfalšovanou smlouvu o souhlasu s částkou za servis a vše skončilo u soudu a táhne se to 3roky dodnes..
A jak tak čtu jiné ohlasy tak těch ZMRDŮ je hodně..

Mike70 (70) napsal 16.04.2009 v 21:29

Nejlepší autorizovanej servis je ten vlastní. Al efakt je, že co neumím, tak musím svěřit jiným. Moje pslední zkušenost z autorizovanýho servisu je hrozivá. Když sem motorku nastartoval, tak měla divnej zvuk. Po zahřátí to pokračovalo a otáčky padali hrozně pomalu dolů. Tak sem s evrátil do servisu a hle zapoměli zastrčit nějakou hadičku. Omluvili se a já jel 70 kiláků domů. Po příjezdu domů sem slyšel nějaký cinkání od motoru a hle víčko u alternátoru bylo skoro vypadlý a stejně tak další šroub na motoru nebyl dotaženej. No prostě sem nakonec vše zkontroloval, sundal nádrž apod.

PetrP (1) napsal 16.04.2009 v 21:21+1

to maco: Bohužel mám stejné zkušenosti. Člověk se jenom modlí, aby motorka tu autorizovanou záruční péči přežila.

maco (-3) napsal 16.04.2009 v 20:55+2

Doufám že ten seriál o koupi bude pokračovat dalšími tématy.Například co dělat,když po první garanční prohlídce zjistíte,že servisák nedotáhl pořádně vypouštěcí šroub oleje,který chčije na zadní kolo při jízdě tak,že málem hodíte v zatáčce tlamu,co dělat,když po servisu máte na kapotě škrábance,které tam před tím nebyly,co dělat když v záruční opravě zmrví na co šáhnou a servis máte 60 kiláků od baráku a kdo tam má furt jezdit nebo platit dopravu,jak to,že neexistuje při předání motorky do opravy žádný předávací protokol s popisem stavu a kosmetických vad při převzetí do opravy aby jsme se nehádali co tam už bylo a ještě nebylo,proč nedává servis automaticky zpátky vyměněný náhradní díl a mám věřit pouze "papíru" že byl vyměněn,proč dělají prodejci motorek ze zákazníků furt blbce atakdále.Toto je totiž v tomhle státě běžný stav v tomhle odvětví.Nekupoval jsem funglovku jen jednou a opakujou se ty podobné problémy pořád,takže na žádné náhody nevěřím

Stainley (-1) napsal 16.04.2009 v 20:13

Fakt hezká mašina , ale jeden ten borec, co tam dal příspěvek má hafo recht... Ta přístrojovka je tragická. Respektive, někomu se může líbit, ale... Kdyby tam dali analogovej otáčkoměr a nějak dobře zpracovanej digitální tachec. Myslim, že by to bylo úplně o něčem jiným. Ty kontrolky taky stojí za... Ale abych to takhle nepoplival. Ta bílá barva je perfektní. Mašina jedna báseň...

007jana (0) napsal 16.04.2009 v 19:35

SiSpo : ty asi nevíš co stojí i malá reklama na obzvlášť navštivovaném webu co ???

bojek (4) napsal 16.04.2009 v 18:50

Kupoval jsem novou motorku v AutoTony Morava u pana Piekarze v Šenově.Nebyla to moje první nová motorka a tak jsem mohl srovnávat.Nic strašnějšího jsem do té doby nezažil. Po měsíci urgování dokladů ( měl jsem pořád převozní SPZ)mi přestal dokonce brát telefon. Suzuki czech mi sdělil, že motorka není od dealera uhrazená. Nedal mi fakturu, musel jsem psát stížnost na Fú do Ostravy. Slyšel jsem, že to nebyl první případ. Takže nadšení z motorky vystřídalo zklamání z neuvěřitelně arogantního chování značkového dealera. Hnus

Desmik (0) napsal 16.04.2009 v 17:25

No na český manuál od Marimota čekám už od loňského léta

Waldas28 (0) napsal 16.04.2009 v 16:45

největší radost mám když motorku prodám

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.04.2009 v 16:39

Mno v Marimotu asi ok, ale kamosova mamka ma od halbicha Z 750, je to na firmu, a co sem slysel, tak zarucni servic a ochota nic moc. Na spojku cekali snad mesic, porad meli kecy, ze je motorka zasvinena (musi jezdit domu po polnacce kde je casto bahno) a po bouracce nebyli schopny opravit v zaruce a z havarijniho pojisteni to, ze motorka tahla doprava. Byl jsem dost zklaman, kdyz sem to sledoval, i sem tam jednou s tou motkou byl. Na druhou stranu jsem tam testoval 08 ZX10R a pristup byl velmi dobry z jejich strany. Asi zalezi na koho tam clovek narazi.V Marimotu mam ted 13 dni objednane samoupinaci nyty do kapotaze, pry to ma byt do 14 dnu, tak sem na ne zvedavej, jestli to zitra bude.

babynek (17) napsal 16.04.2009 v 14:36

Jarda: ja ale nemluvil o leasignu a uveru, ale o pojistnem :). to at si radeji kazdy zjisti sam. mam ted zkusenost s autem a ty ceny co mi nabizeli, jsou plne nekde jinde, nez jsme si vyjednal sam (i u stejne pojistovny).

Chaspero (0) napsal 16.04.2009 v 14:29

pěkna to mašinka, ale jedna výtka by tu byla! a to ten budík nelíbi se mi kdyz je digitalni otackoměr a analogovy rychloměr tohle má být přesně naopak!!! :

Lyer (18) napsal 16.04.2009 v 14:23

Musím popsat svůj příběh při koupi FZ1N u Marimota. Jeden rok jsem kupoval FZ6N a druhý rok když jsem viděl novou FZ1N tak jsem neodolal a objednal si jí. Jednání bylo přes pana Kříže a všechno vypadalo OK jen do té doby než jsem si přišel ve stanovený (domluvený) termín pro moto. Ten den jsem se dozvěděl, že není namontován alarm ani padáky a nikdo mi nedal dopředu vědět!! Protože jsem měl havarijní smlouvu s těmito věcmi nahlášenými tak jsem s moto nemohl odjet (porušil bych smluvní ujednání). Kříž tenkrát něco měl s rodinou a nepředal info kolegům a celkově se na to v Marimotu vykašlali. Motorka mi tam pak stála dva měsíce než to celé dotáhli do konce a to jsem ještě do toho vstoupil já a komunikoval s panem Ing. Kouckým, aby ty věci přivezly a namontovaly!!! Nakonec když jsem moto odvážel mi jí ani takhle hezky nepředali a nechali mi jí vytlačit z prodejny sami... A to ta motorka tenkrát stála 300 tis. Kč a další peníze za doplňky - takže taky hezký zážitek

polo_cz (0) napsal 16.04.2009 v 13:52

Mozna by stalo za to financovani nakupu nove moto (hotovost vs. leasing vs. uver) venovat samostatny clanek a klidne zvolit jako modelovy priklad tuhle masinu. A jeste bzohlednit, jetli to kupuju soukrome nebo jako OSVC ci podnikatel, tam je treba rozdil v odpoctu DPH a odpisu apod... Spousta lidi trba nevy, ze platci dane se vraci DPH odjakziva a ne az ted jako aut...

_Cherokee_ (0) napsal 16.04.2009 v 13:40

Divim se ze ty gumy neprejedou smirglem .

MilanM3 (0) napsal 16.04.2009 v 13:26

Pokud mohu mluvit za sebe, tak mám u dovozce Kawasaki co se týká koupě i servisu jen ty nejlepší zkušenosti. Jestli tohle je nebo není PR článek si myslím je úplně fuk, informační hodnotu pro koupěchtivé má...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist