Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
czest lidi...mám takový problém či spíše dotaz...chci si kupovat výbavu ale mám problém hlavně u brýlí, mám vadu zraku do dálky (sice né zas tak velkou, ale přece jen se mi nechce jezdit bez toho abych pořádně viděl) tak jsem se chtěl zeptat jestli se prodávají brýle s optickou vložkou nebo něčím podobným či to musím řešit čočkama či případně laserovou operací předem díky za radu
Ono je to hodne rozdilne je vybava a vybava. Nekomu staci uplne obycejny dres a kalhoty. Prtotoze to bere jako jenom "modni doplnek" a defakto by jezdil i v teplakach. Jiny kouka na stryh vystuhy kolen a zda kalhoty dobre drzi na sedadle a takove uz za 1000 Kc proste nesezenete.
Sinisalo SCD,Thor Phase.
Tak samo je to s botama nekomu postavi ty nejlevnejsi, ale osobne bych si uz boty bez kloubu nekoupil ani nahodou. Dalsi pozadavek je u me nizkej nart, takze tuhle kombinaci dela jenom Sidi. Tak potom je jasne jak to dopadne.
Sidi crossfire
Chranice, loktu a krunyre, zde bych rekl ze cena nehraje az takovou roli a je to ciste o pocitu jezdce jak mu co padne.
EVS ballistic jersey
Chranic krku je vystrelek posledni doby a urcite je lepsi mit alespon tvarovanej gumo/molitanovej chranic nez nic, ale za leatt brace bych ty penize asi nedal. Zatim.
Evs RC2
Rukavice, musi byt dobre padnouci a citlive a tu je to opravdova alchimie.
No fear Formula.
Brejle jsou opet pro mnoho jenom ochrana zraku, me treba vyhovuje ze kdyz se jede proti slunci tak neoslnuje. Mala drobnoust ale pritom velke plus, hlavne na nekterych tratich. Dale vyhled a musi dobre padnout.
Oakley crowbar pro.
Prilba by mela dobre vetrat byt lehka a hlave pevna. Lakovane plastovky jako Fox V2 a dalsi podobne predrazene kusy jsou v dnesni dobe uz prezite. Urcite se da dobre koupit kompozitka.
Fly Renaisance,Oneal 907
Koleni chranice, jsou hodne o jezdci, ja mel i ortezy a musel jsem je prodat, mam asi krive nohy ale proste mi vubec nepadnuly a 20 000 na ortezy na miru nemam a ani nedam. Takze jezdim kloubove koleni chranice Oneal. Drive jsem mel i Alpinestars SX (plastove ortezy) a taky to nebylo ono.
A nakupy bych doporucil v zahranici na www.dirtbikebitz.com a www.reactioncycles.com
Pokud se vyberou levnější věci, tak i vše nové mám do 10000,- (přilba, krunýř, ledviňák, kalhoty, boty, kolenní chrániče, rukavice). Zbytek jsem nekupoval.
ja bral ve vyprodejich, inzeratech a slevach a poskladal jsem to za zhruba 7250kc boty Gaerne G-Force nove 2300kc, dres+kalhoty Fly Kinetic nove 1500kc z USA, chranice kolen WulfSport s kloubem pouzite 350kc, chranicova kosile Meatfly pouzita (1x oblecena) 1100kc, prilba Answer Nova + bryle Answer + nahradni skla zhruba 2000kc.. kdybych to bral vsechno nove za plne ceny tak by to bylo zhruba 14000kc.. na moje kodrcani v horkych letnich dnes po asfaltu by to melo stacit, mam k tomu jeste komplet kozeny hadry
Dr.Fighter:dá se pořídít pěkná výbava přes různý slevy a výprodeje třeba za 10-15 t. , za 20 t. už máš kvalitní výstroj, ale klidně tam můžeš být třeba za 50 t. jak psal Uvalak
kodijak81> rozdíl je markantní. Tk za prvý je to absence zavíratelnýho hledí a zrak se chrání mx brýlema. Za druhý je to kšilt a za třetí jinak tvarovaná čelistní část. Zkus se projet na terénní motorce v terénu s oběma přilbami, sám poznáš, že integrála bude v těhle podmínkách o dost horší, nehledě na to, že s integrálou na enduru budeš vypadat jak s mx přilbou na supersportu, prostě blbě..
Muze mi nekdo vyvetlit, jaky je rozdil v cross helme a klasicke plne integralni? Vybiram si novou na enduro a krome toho ze integralka se pri chladu mlzi a naopak do cross fouka me nic nenapada. Diky.
chci se zeptat jestli někdo neví zda helmu která Splňuje DOT, ECE 22/04 a AS normy
je možné používat v provozu na poz. komunikacích - problémy s pojišťovnou při zranění a podobně...?
MimoCZ: no, jak znám tyhle "tatínky" ze závodů nebo z tréninků, kde když ten jejich capart spadne, tak k němu přibehnou, zkontrolujou motorku, jestli si neublížila, caparta seřežou, cože to padá a ať kouká jet. Tak bych řekl, že to vůbec otčím být nemusel.
A zároveň další důvod proč být pořádně ustrojen ( alespoň pro děti) - výprask pak tolik nebolí ;)
czest lidi...mám takový problém či spíše dotaz...chci si kupovat výbavu ale mám problém hlavně u brýlí, mám vadu zraku do dálky (sice né zas tak velkou, ale přece jen se mi nechce jezdit bez toho abych pořádně viděl) tak jsem se chtěl zeptat jestli se prodávají brýle s optickou vložkou nebo něčím podobným či to musím řešit čočkama či případně laserovou operací předem díky za radu
Ono je to hodne rozdilne je vybava a vybava. Nekomu staci uplne obycejny dres a kalhoty. Prtotoze to bere jako jenom "modni doplnek" a defakto by jezdil i v teplakach. Jiny kouka na stryh vystuhy kolen a zda kalhoty dobre drzi na sedadle a takove uz za 1000 Kc proste nesezenete.
Sinisalo SCD,Thor Phase.
Tak samo je to s botama nekomu postavi ty nejlevnejsi, ale osobne bych si uz boty bez kloubu nekoupil ani nahodou. Dalsi pozadavek je u me nizkej nart, takze tuhle kombinaci dela jenom Sidi. Tak potom je jasne jak to dopadne.
Sidi crossfire
Chranice, loktu a krunyre, zde bych rekl ze cena nehraje az takovou roli a je to ciste o pocitu jezdce jak mu co padne.
EVS ballistic jersey
Chranic krku je vystrelek posledni doby a urcite je lepsi mit alespon tvarovanej gumo/molitanovej chranic nez nic, ale za leatt brace bych ty penize asi nedal. Zatim.
Evs RC2
Rukavice, musi byt dobre padnouci a citlive a tu je to opravdova alchimie.
No fear Formula.
Brejle jsou opet pro mnoho jenom ochrana zraku, me treba vyhovuje ze kdyz se jede proti slunci tak neoslnuje. Mala drobnoust ale pritom velke plus, hlavne na nekterych tratich. Dale vyhled a musi dobre padnout.
Oakley crowbar pro.
Prilba by mela dobre vetrat byt lehka a hlave pevna. Lakovane plastovky jako Fox V2 a dalsi podobne predrazene kusy jsou v dnesni dobe uz prezite. Urcite se da dobre koupit kompozitka.
Fly Renaisance,Oneal 907
Koleni chranice, jsou hodne o jezdci, ja mel i ortezy a musel jsem je prodat, mam asi krive nohy ale proste mi vubec nepadnuly a 20 000 na ortezy na miru nemam a ani nedam. Takze jezdim kloubove koleni chranice Oneal. Drive jsem mel i Alpinestars SX (plastove ortezy) a taky to nebylo ono.
A nakupy bych doporucil v zahranici na www.dirtbikebitz.com a www.reactioncycles.com
Pokud se vyberou levnější věci, tak i vše nové mám do 10000,- (přilba, krunýř, ledviňák, kalhoty, boty, kolenní chrániče, rukavice). Zbytek jsem nekupoval.
ja bral ve vyprodejich, inzeratech a slevach a poskladal jsem to za zhruba 7250kc
boty Gaerne G-Force nove 2300kc, dres+kalhoty Fly Kinetic nove 1500kc z USA, chranice kolen WulfSport s kloubem pouzite 350kc, chranicova kosile Meatfly pouzita (1x oblecena) 1100kc, prilba Answer Nova + bryle Answer + nahradni skla zhruba 2000kc.. kdybych to bral vsechno nove za plne ceny tak by to bylo zhruba 14000kc.. na moje kodrcani v horkych letnich dnes po asfaltu by to melo stacit, mam k tomu jeste komplet kozeny hadry
Já jsem to bral z výprodejů a různych takových akcí a vešel jsem se do 15
Dr.Fighter:dá se pořídít pěkná výbava přes různý slevy a výprodeje třeba za 10-15 t. , za 20 t. už máš kvalitní výstroj, ale klidně tam můžeš být třeba za 50 t. jak psal Uvalak
kodijak81> rozdíl je markantní. Tk za prvý je to absence zavíratelnýho hledí a zrak se chrání mx brýlema. Za druhý je to kšilt a za třetí jinak tvarovaná čelistní část. Zkus se projet na terénní motorce v terénu s oběma přilbami, sám poznáš, že integrála bude v těhle podmínkách o dost horší, nehledě na to, že s integrálou na enduru budeš vypadat jak s mx přilbou na supersportu, prostě blbě..
No ma zkusenost rika, ze bez ortez ani ranu
kodijak81: krosovka ti líp větrá hlavu. a nad kilo se ti tu vyvětranou kebuli snaží utrhnout
Dr.Fighter: za komplet MX vercajk se vsim vsudy jsem dal dohromady tak 50
užitečné
Ha, aktuální téma (pro mě) a nakolikpak celej komplet jmenovaného v nadstandartní (cca 75% nejvyšší ceny) kvalitě výjde? 20, 25 tis. Kč ?
Muze mi nekdo vyvetlit, jaky je rozdil v cross helme a klasicke plne integralni? Vybiram si novou na enduro a krome toho ze integralka se pri chladu mlzi a naopak do cross fouka me nic nenapada. Diky.
chci se zeptat jestli někdo neví zda helmu která Splňuje DOT, ECE 22/04 a AS normy
je možné používat v provozu na poz. komunikacích - problémy s pojišťovnou při zranění a podobně...?
Na tehle vecech by se setrit nemelo... ve finale to usetri vic nez jen penize...
MimoCZ: no, jak znám tyhle "tatínky" ze závodů nebo z tréninků, kde když ten jejich capart spadne, tak k němu přibehnou, zkontrolujou motorku, jestli si neublížila, caparta seřežou, cože to padá a ať kouká jet. Tak bych řekl, že to vůbec otčím být nemusel.
A zároveň další důvod proč být pořádně ustrojen ( alespoň pro děti) - výprask pak tolik nebolí ;)
Pohodlné počtení.
Jo, pády bolí bolí, sviňárna, že se k nim často přidává i tma před očima.
To video je opravdu přesvědčivé. Tatínek holčičky s beruškama na cyklohelmě bude nejspíš otčím.