journeyman_brezen




Kupujeme Čínu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hawkeye_ (0) napsal 07.07.2023 v 09:35

Dobrý den jsem nový uživatel skútru Hisun 125ccm
Je dobrý ale mám pár otázek kde se navela olej a jak se mění filtr rád bych se to naučil jelikož mám činu tak to nikdo nechce z automechaniku tak se musím učit a učit předem děkuji

EngineerZ1000 (0) napsal 13.05.2016 v 14:02

Reakce majitele Zongshen ZS200GY-2 po 107000km (67000mil) podle me dost dobre na 200cc motor jakehokoliv vyrobce.

zdroj: //www.chinariders.net/showthread.php?t=13440&highlight=zs150gy-10&page=89
Originally Posted by SpudRider View Post
Indeed, that is a frequent schedule. However, I once again think Zongshen is taking a very conservative approach with that maintenance schedule. My Zongshen ZS200GY-2 Owner's Manual specifies the same valve adjustment schedule. However, with over 67,000 miles on that bike's engine, I have not needed to adjust the valve clearances very often. When I do adjust the valves, the adjustment is minor, and the valves hold the adjustment for a very long time.

mlynec998 (-6) napsal 29.11.2014 v 18:15

pravdu ma autor clanku,ze ked som vyrastal a ci uz s pionirom,250,350 som musel obcas chodit stelovat aspon predzapal...ostatne veci si clovek doladil sam.teda som mal aspon vyhodu skusenosti,ktora sa teraz vracia.

ale mal som JinLun,zvany Adams z prvych,rok 2007 a bola to katastrofa...stale v servise.od elektriky,cez kolienko pod karburatorom az po odpadavanie zrkadiel sa opakovalo dookola.nehovoriac ze zral olej jak tank...po 4 rokoch som ho daroval,len uz aby som ho viac nevidel...
cina sa stale zlepsuje,no najblizsich 10 rokov ju doma nechcem.

dedacis (0) napsal 28.11.2014 v 15:00

Souhlas mam v3 asi13000 bez jedineho problemu a stav jako nova ja jsem spokojen a to moc

PBM2 (114) napsal 27.11.2014 v 22:00+3

Slušně napsané. A podle reakcí v diskuzi by člověk řekl, že je tu i demokracie, protože takovou spoustu rozdílných názorů se všude nenajde a tady tolik příspěvků taky nebývá vždy pravidlem. Jen občas jsou trochu brány zjednodušeně, což se nestává ojediněle a nejen tady. Dráťovi by se dalo trochu oponovat třeba tím, že majitelé některých značek, pokud se objeví slušnější stroj, dobře vypadající, i když třeba lehce zkopírovaný podle jiného modelu známé firmy, u něho zase neopomenou rychle dodat, že jde ale o "čínu" a tím pádem je to šrot, ať už vypadá, jezdí jakkoliv a vybavený je čímkoliv. Příkladem je Kymco, kterému i přes kvalitní produkci a úspěchy, kterých dosáhlo, stále dost lidí nemůže přijít na jméno, považují ho za "lepší čínu" a vyčítají mu, že prodává na to, odkud je, za nepochopitelně vysoké ceny. Ale už se zas tak moc nepozastavují nad tím, za jaké ceny jsou prodávány prémiové značky, u těch se jaksi samozřejmě bere to, že jsou drahé a občas i předražené. Ale právě proto, že jsou to "značky", je to v pořádku. I kdyby je vyráběli ve Vietnamu za misku rýže. Ale co, svět je postavený občas na hlavu... Za článek a za to, že se do takového "horkého" bramboru autor zakousl, mu dávám

ThomsonMotorson (108) napsal 27.11.2014 v 19:58+1

dobrej článek.

Dráťa (61) napsal 27.11.2014 v 15:58-1

Hrozně mě baví, jak majitelé opatrně uznají, že čínská produkce není zcela prostá závad, a pak nikdy nezapomenou dodat, že i "japonci se občas porouchají", takže jde v podstatě o stejnou kvalitu a jen hlupáci kupují japonce, když čína vyjde levněji.

Heki (394) napsal 27.11.2014 v 14:20+1

Zedsdead: taky je fakt, že těch pár desítek korun je pro Číňana totéž, co pár stokorun nebo tisícikorun pro nás. Alespoň pro většinu z nich.

Zedsdead (293) napsal 27.11.2014 v 13:45+2

Číňan je zvyklý, že se mu na stroji všechno sype. Největší hloupost v článku je tvrzení, že v Číně není sevnisní zázemí. Na kažedém rohu je garáž, kde mu ten šrot znovu spojízdní. Na rozdíl od nás ho to ale bude stát pár desítek korun.

U mě v garáži Čína nikdy stát nebude, na to se mám moc rád, abych se zmrzačil.

Pupi04 (41) napsal 27.11.2014 v 12:56

Dobrý článek. V roce 2010 jsem se vrátil po 25-ti letech zpátky za řidítka. Abych se rozjezdil, koupil jsem "čínu". A udělal jsem přesně to, co se tady nedoporučuje. Koupil jsem jí podle obrázku a v e-shopu. Přivezli mi jí domů, tady jí máte a ať slouží... Pravda, žádné větší potíže s ní nebyly (povolování šroubů, tvrdé plasty, které praskaly). Když na to člověk pamatoval, měl klid. Sloužila dva roky, najel jsem asi 12 tis.km. Žádné technické problémy, jen trochu zlobila elektrika. Takže ... ode mne kladné hodnocení. Mouchy to má, ale občas zazlobí i "značková"

Romanko (1190) napsal 27.11.2014 v 11:31

sered:

Concionator (5) napsal 27.11.2014 v 09:38+1

Výborný článek - čtivý a psaný s rozumem! Hlavně se dá vztáhnout i na jiné oblasti: třeba i koupi ojetého vozu ap. A to už je přínos, který zaslouží ocenit. Také to, ža autor mezi důvody koupě řadí nejen chudobu kupce, ale i nějaký jeho možný osobní zájem. (Také jsem si koupil nové auto za těžké prachy, ale stále udržuji ve výborném stavu fáčko a trabíka a nedal bych je z ruky ani za nic, pokud by to nebylo opravdu nutné). Díky za čerstvý vítr v argumentaci!

yasty (13) napsal 27.11.2014 v 00:00

Je dobrý, že články tohoto druhu jsou dost diskutovaný. Koho nezvedne ze židle téma :vše čínské:.Tak jen tak dál.

ullw (-277) napsal 26.11.2014 v 21:22

Ceny dílů, motorek a vůbec všeho okolo dělají hlavně čeští NENAŽRANÍ prodejci .Jinak souhlas se super sic 18:16!!

Vladimir-U. (1) napsal 26.11.2014 v 21:14

Fascinujou mě lidi co tady píšou jaká je Čínská motorka šmejd a podobný nesmysly, já měl Yuki 125 Sport, stála mě 13 tis a byl jsem třetí majitel, motorka měla najeto cca 14 tis a když odcházela tak měla něco přes dvacet, podotýkám že za dva roky, motka mě nikde nikdy nenechala, pravda měla mouchy to uznávám, ale naučil jsem se naní jak jezdit, tak i provádět údržbu. A co si budeme povídat, Japonci mají taky své mouchy, otec dělal 13 let motomechanika převážně japoncům, myslím si že ví očem mluví.

Itall (10) napsal 26.11.2014 v 21:14+2

Kupujeme Čínu...ale rychle, než si Čína koupí nás .

sered (113) napsal 26.11.2014 v 20:51

Cina je Cina a zadnej clanek na tom nic nezmeni. Jsi masochista? Kup si Cinu! Jsi homo? Kup si ruzovouckou cinu! Jsi normalni? Kup si treba i tricet let starych Japonce!

Xenofob (0) napsal 26.11.2014 v 20:51+1

Hadry od vietnamců, žrádlo z polska a motorky z číny

BorekS (96) napsal 26.11.2014 v 20:25+1

Nebudu obhajovat ani ČLR ani nabídku čínských motorek u nás.

Jen je důležitý si obecně uvědomit, že v současné době je Čína jako země "dílnou-fabrikou" značného množství firem z celého světa.

Co si ty firmy objednají nebo jsou ochotny zaplatit, to dostanou.

Pokud si zdejší dealer motorek objedná motošunt za 5tis. Kč aby ho zde prodával za 30tis. Kč a vydělal při prodeji 25 tis. Kč, nelze se divit, že je spotřebitel nespokojen...

Nutno jen důsledně vybírat... a to přece už v dnešní době neplatí jen u čínských motorek, ale u spousty jiných i značkových výrobků...

MARTlN (54) napsal 26.11.2014 v 20:18

Kamos ma yuki scootera 125 za necelejch ctyricet klacku a zatim dobry... Ma najeto uz asi 15k.

wochomurka (14) napsal 26.11.2014 v 20:05+1

Kdysi jsem měl skútra od firmy kvinči a definoval bych ho slovy tragédie, zoufalost, nekvalita, reklamace, čekání, reklamace, čekání, reklamace, čekání... prodej ... Nikdo mi už po této zkušenosti nevysvětlí, že čína je dobrá koupě. Čína už nikdy.

Žabinátor (69) napsal 26.11.2014 v 19:59

Ať si říká kd chce co chce o údržbě a že železo jako železo, ale po zkušenosti se spolužákovým zcela novým cooterem, kdy za 2 měsíce najel 12km, jinak byl pořád v servise zastávám skálopevně názor,že čínu nee jo pozor, to nepočítám vychytávky jako nefunkční palivoměr, blinkry a úhel řízení 160 stupňů (nic neobvyklého až na to že do leva šlo asi jen 20 )

Heki (394) napsal 26.11.2014 v 18:48

Perfektní článek, který podle mě zcela odráží realitu.

Kdo nevěří, že se na Číně dá i něco najet ať si přečte knížku od Pana Hošťálka, který na Yuki (chcete-li Qinqi) přijel po ose z Činy až do Česka a to ještě nadjel do Holandska k moři. Celou cestu bez problému.

Naprostý souhlas s tím, že člověk musí být trochu mechanik, ale to platí i pro starého japonce. Ať mi tady nikdo netvrdí, že na přes 20 let starém japonci (po pěti majitelech) se v tom nemusí člověk vrtat. To může prohlásit jen někdo, kdo takovou motorku nikdy neměl. A věřte mi, že prastarého japonce doma mám a přesto, že na něj nedám dopustit a nikdy jsem ho domů tlačit nemusel, není na něm původního už skoro nic. A ty ceny dílů jsou proti Číně fakt masakrální nepoměr. Člověk to musí brát jako hobby.

Nicméně některé perličky z této diskuze fakt soudný člověk nemůže ani vypustit z huby. Radši to nebudu komentovat.

sirr (55) napsal 26.11.2014 v 18:33

Nemate nekdo zkusenost se Shineray VV MX450, mela by to bejt okopirovana Cr 450f.Tuhle natom lital i Sršáň.Zajimalo by me jak to drzi.Vim ze natom jezdili i zavody enduro a je ti homol. na silnici a rikaj ze dily jsou zamenitelny s Hondou a za par korun.
Jinak k vyrobkum z ciny, : vetsina vyrobcu si nechava komponenty vyrabet v Cine, jen zalezi jakou kvalitu zakaznici pozaduji!
Proto taky vznikla "Americka" celosvetova kryze, protoze vsechnu praci za co nejvisi usporu prevedli na vychod a sami nemaj praci a ekonomika v Renaulduči

SuperSic58 (1296) napsal 26.11.2014 v 18:16+1

Já na čínu nemůžu nadávat, mam čínskýho dirtbika za pár korun, už 7. rokem dostává v terénu a furt v cajku, má skoro 400 mth. Je to bytelný konstrukce, svary vypadaj líp jak na mojí Hondě. Vše funguje jak má. A dopřávám jí poctivej servis. Na čínu většinou nadávaj ti, co mají levé ruce nebo borci, co se nechali napálit a koupili nějakej shit. Ona je čína a čína...

bulldogbiker (-3) napsal 26.11.2014 v 17:57

Rozumný článek

Dady (3) napsal 26.11.2014 v 17:50

Citace-Do čínské top pětky patří továrny: Loncin, Lifan, Zongshen, Jialing a Qingqi. Tvrdím, že od těchto výrobců je riziko peklostroje minimální. Kdo by se vydal hlouběji pod povrch, objeví překvapivý spolupráce s věhlasnými značkami a technologický zázemí o kterým ani nesníme.

I to je pravda. Prostě něco šunky něco dobrý i lepší. Za mě dávám pro " Qingqi" a jejich moto TR 200 , (českej obchodní název YukiTR200) palec hodně nahoru . Potřeboval jsem tenkrát rychle nějakýho mopeda a tak jsem to ze zvědavosti koupil. Mám to dodnes. Motor Suzuki 200, rám ok, šroubky utahoval nevím kdo ale po 7mi letech provozu nebylo nutné utahovat "rukou" žádné. Pouze výměna oleje, občas přimáznout a přitáhnout řetěz, letos po sedmi letech nová baterka. Jeto hlavně mimo asfalt i když zase ne cross. Pro začátečníky či dědouše a jízdu okolo komína super, lze ji koupit jetou (tedy 125ku, 2stovek je pomálu)za pár korun.

alexa7 (101) napsal 26.11.2014 v 17:10+1

My si budeme kupovať poebané čínske motorky a medzitým sa nám čínania preháňajú po našom malom meste na " tuarégoch a čejénoch" Ešte som nevidel v SK čínana čo by jazdil na volačom vlastnej výroby.

maestro (88) napsal 26.11.2014 v 16:20

A jeste doplnim pribeh se srouby co drzi motor v ramu. Po koupi a zakladnim servisu jsem zacal jezdit a po par tydnech koukam, ze byl povoleny takovy velky sroub co drzi motor v ramu - orosilo se mi celo a vsechny 3 srouby jsem utahl. OK. Za 2 tydny zas - rikam si neco o tom jakej jsem vul ze ani sroub neutahnu spravne, tak jsem si nasel utahovaci moment, dones momentovy klic a lepidlo na zavity, utah a zas jezdil. Za cvhili zas... Koupil jsem v zelezarstvi pevnostni srouby a od te doby byl pokoj. Proste ty puvodni srouby byly z tak mekeho materialu, ze se po case vzdycky trochu natahly a tim se uvolnily.
Hlavou mi hlodala otazka z jakeho materialu jsou vyrobene jine podstatne casti motorky... Zkratka trochu se usetri pri koupi a hodne se prodela pri servisu.

phobos (13) napsal 26.11.2014 v 16:18

zdenekp> Tak "jedna paní povídala". Jedna motorka byla bráchy kluka, se kterým jezdím (fajn - tuhle jsem ani neviděl na vlastní oči). Ale druhá byla kolegy z práce - takže jsem ji viděl ob den před kanclem a sledoval rozpad v přímým přenosu.

Dotazy typu "kolik může házet zadní kolo do strany (vyglajdaná zadní kyvka) po 500km" mě fakt dostávaly.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist