Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
možná se pletu, ale ono jak kde, správně by se strniště mělo co nejdříve podmítnout a ne každý to tak dělá.
Jinak stát ve špičkách je sice dobrý pro odezvu co ta motorka dělá a v zatáčkách si neškrtneš botama, ale zase na druhou stranu při doskoku je to o kotník (pokud ten skok někde malinko natáhneš)
V tomto článku je popsaný jak ideálně pracovat s těžištěm, ale samozřejmě na motokrosu je to znát nejvíc, protože poměr Tvé váhy vůči váze motorky je vysoký.
Na motorce cca 180 kilo to bude sice mín znát ale platí to pro ni taky.
Ono obecně na motorkách platí v zatáčkách nepřetěžovat ani přední ani zadní kolo s tim,
že čim víc odlehčím zadku tak ho můžu použít pro následnou akceleraci...
Ale jsou to jenom moje názory třeba mě někdo vyvede z omylu:)
V časopisu enduro special, zase píší že se má stát na špičkách a nekroutit se (držet tělo rovně se středem nádrží). Tak podobný ježdění a celkem dost odlišností. Jinak strniště už jsou nějakou dobu zaoraný, škoda že článek nevyšel o měsíc dřív.
nevím co je nelegálního na ježdění po strništi pokud to majiteli nevadí a nebo není to pole tvoje.
Není ani jeden rozumný důvod proč by mu to vadit mělo pokud nerušíš okolí hlukem.
Jinak dokonale napsaný článek a trénovat na volném prostranství platí nejenom pro motokros ale pro všechny motorky obecně. To že dneska už není kam s motorkou zajet, aby se sní člověk skamarádil je bohužel chyba kterou dost lidí bolestivě zaplatí.
Skokankej díl je na cestě
zítra by měl být venku a o víkendu můžeme vyrazit trénovat skoky
díky za zájem
Kde to vázne? Čekáme na další díl
možná se pletu, ale ono jak kde, správně by se strniště mělo co nejdříve podmítnout a ne každý to tak dělá.
Jinak stát ve špičkách je sice dobrý pro odezvu co ta motorka dělá a v zatáčkách si neškrtneš botama, ale zase na druhou stranu při doskoku je to o kotník (pokud ten skok někde malinko natáhneš)
V tomto článku je popsaný jak ideálně pracovat s těžištěm, ale samozřejmě na motokrosu je to znát nejvíc, protože poměr Tvé váhy vůči váze motorky je vysoký.
Na motorce cca 180 kilo to bude sice mín znát ale platí to pro ni taky.
Ono obecně na motorkách platí v zatáčkách nepřetěžovat ani přední ani zadní kolo s tim,
že čim víc odlehčím zadku tak ho můžu použít pro následnou akceleraci...
Ale jsou to jenom moje názory třeba mě někdo vyvede z omylu:)
V časopisu enduro special, zase píší že se má stát na špičkách a nekroutit se (držet tělo rovně se středem nádrží). Tak podobný ježdění a celkem dost odlišností. Jinak strniště už jsou nějakou dobu zaoraný, škoda že článek nevyšel o měsíc dřív.
Podobnou techniku lze praktikovat i s těžším endurem?? (160-180kg, suzuki DR650, XF650)
nevím co je nelegálního na ježdění po strništi pokud to majiteli nevadí a nebo není to pole tvoje.
Není ani jeden rozumný důvod proč by mu to vadit mělo pokud nerušíš okolí hlukem.
Jinak dokonale napsaný článek a trénovat na volném prostranství platí nejenom pro motokros ale pro všechny motorky obecně. To že dneska už není kam s motorkou zajet, aby se sní člověk skamarádil je bohužel chyba kterou dost lidí bolestivě zaplatí.
Urcite si vzdyt rad podobne clanky prectu a nasledne i prakticky overim
Super clanek, treninku neni nikdy dost.
Jen ovsem podotykam, ze jezdit po strnisti neni dobry napad, jelikoz je to nelegalni.