Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
jj, super clanek. Zde uvedena lekce je vhodna jak na cross, tak na mastodontí enduro. balanc je potreba drzet stejne u obou, kdy vetsi legrace je samozrejme s mastodonty. Stat totiz ve stupackach a tracit 220 kg napric lesem mezi kameny, to musite mit sakra smysl pro balanc. Premluvit to, aby nepadala, to chce aspon jednou takovy odhodlani, nez u nejaky lehky 250 ccm
Moc díky ze to, ze s nama lamama nekdo takovy tajemstvi vubec sdili. Díky Vláďo, Díky Jiří !!! za vsechny
Díky za další díl užitečných rad. Jen jedna malinka prosba. Nešla by ta doba čekání na další díl zkrátit? Když si to tak spočítam, jeden díl za měsíc, tak se toho letos už moc nenaučím,spíše pochytam ty špatné návyky.
Takto s fotkami je to uplne super . Ja za seba by som este napisal ze mi dost pomohlo sledovat skusenejsich jazdcov. Proste chodte peso mimo trate najdite si pasaz kde mate rezervu alebo problemy a pozerajte ako to prechadzaju ostatni. Sice sa to nezda ale vidiet to nazivo je asi 100x lepsie ako videa z internetu. Ten neustaly aktivny pohyb a presuvanie vahy netreba podcenovat je to dost dolezite.
Dotaz na autora: do jaké míry se tahle teorie bude lišit při použití lehkého endura (do 300 ccm) a mastodonta s váhou cca 200 kg ??? Bude to úplně z jiného soudku nebo jen odlišné detaily??? Díky.
rocker78> my díky za pozitivní komentář
určitě dává chuť se pustit do nové práce a něco podobného pro vás čtenáře připravit...
jj, super clanek. Zde uvedena lekce je vhodna jak na cross, tak na mastodontí enduro. balanc je potreba drzet stejne u obou, kdy vetsi legrace je samozrejme s mastodonty. Stat totiz ve stupackach a tracit 220 kg napric lesem mezi kameny, to musite mit sakra smysl pro balanc. Premluvit to, aby nepadala, to chce aspon jednou takovy odhodlani, nez u nejaky lehky 250 ccm
Moc díky ze to, ze s nama lamama nekdo takovy tajemstvi vubec sdili. Díky Vláďo, Díky Jiří !!! za vsechny
Pecka clanky.pro kluky ktery nemaji nekoho kdo by jim poradil
Díky za další díl užitečných rad.
Jen jedna malinka prosba. Nešla by ta doba čekání na další díl zkrátit? Když si to tak spočítam, jeden díl za měsíc, tak se toho letos už moc nenaučím,spíše pochytam ty špatné návyky.
Takto s fotkami je to uplne super
. Ja za seba by som este napisal ze mi dost pomohlo sledovat skusenejsich jazdcov. Proste chodte peso mimo trate najdite si pasaz kde mate rezervu alebo problemy a pozerajte ako to prechadzaju ostatni. Sice sa to nezda ale vidiet to nazivo je asi 100x lepsie ako videa z internetu. Ten neustaly aktivny pohyb a presuvanie vahy netreba podcenovat je to dost dolezite.
Diky moc za pozitivní reakce
jasně,čeká nás několik dalších dílů,např. brzdění,zatáčky,skoky atd. Příští díl cca za 4 týdny. Ještě jednou dík!
Spousta dobrých a užitečných rad
.
.
Když se to navíc tak pěkně proloží i fotkami, je to paráda
Dobrej článek
kdy bude pokračování?
Bude i kapitola o tom, jak si počínat při nájezdu na lavici, skoku, apod.?
Super seriál
Pěkně napsaný.
_GAS_ > snažil jsem se, aby mě Radek lísknout nemusel... to by fakt bolelo
díkes!
Koukám, že jsi dostal přes prsty, co?
Bolelo to hodně? 
Dobrej počin Vláďo, škola motocrossu ještě nikde nebyla.
Díky, budu pozorně studovat
soccer > víceméně v mnohém bude pozice dost podobná. Pak záleží, na jakém pojedeš povrchu, tím myslím jestli pojedeš na kamenitém povrchu apd.
Dotaz na autora: do jaké míry se tahle teorie bude lišit při použití lehkého endura (do 300 ccm) a mastodonta s váhou cca 200 kg ??? Bude to úplně z jiného soudku nebo jen odlišné detaily??? Díky.