yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MauaZ (1) napsal 20.02.2019 v 21:00

Ať má každý styl jakej chce,v jednom má Vláďa stoprocentně pravdu. Ten pohled! Když čučíš před přední kolon nedáš nic.

Medvidek1 (24) napsal 20.02.2019 v 17:12

ukázkový sjezd kopce

Janek (27) napsal 20.02.2019 v 11:36+2

Cormac, se zvysujicim uhlem klesani jakakoliv zarazena rychlost ztraci smysl.
Clanek me dost mate, ale uvadi to zakladni - postoj ve stupackach s prdeli nad zadnim kolem . Nikdy ve sjezdech nesedet. Pri sezeni je motorka prakticky neriditelna. To se pozna ale az pri opravdovych sjezdech.
Taky brzdeni se uc vyhradne predni brzdou. Cim prudsi sjezd, tim vic potrebujes predni brzdu a zadni je vic a vic k prdu. Co neubrzdis predkem, neubrzdis nicim jinym. Blokace zadniho kola brzdou nebo nizkym kvaltem je nebezpecna a dokaze zadek motorky nakopnout tak, ze pujdes do kotmelce pres predni kolo. Idealne jezdim na neutral s vypnutym motorem.
Zaklad je postoj a predni brzda a od zacatku sjezdu nenechat motorku rozjet, podceneni sjezdu nebo jizda v sedacce vede k bolestivym a nebezpecnym padum, protoze motorka jde temer vzdy pres telo jezdce .

Cormac (39) napsal 20.02.2019 v 10:42

Mě to radil na 2t. Bylo to myslim lepši.

Kome (64) napsal 20.02.2019 v 10:15

Cormac: já tam na sjezdech taky dával spíš nižší kvalt, aby to hezky brzdilo motorem (u 4t)

Cormac (39) napsal 20.02.2019 v 09:47

Ahoj, rad si necham poradit, ale tady mi trochu chybi rozebrat jako zařadit rychlost... Např. u sjezdu mi radili spiš vyšši 3-4 což mě překvapilo, i když jsem ho chtěl sjet pomalu a myslel jsem, že tam dam max dvojku,.




TOPlist